Gå til innhold

Julebukker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde nettopp besøk av tre små, herlige julebukker! De sang alle versene til "På låven sitter nissen". En hostet litt og en måtte holde masken på plass...

Klart det vanket godbiter! Jeg synes bare at det er en herlig juleskikk. De små går rundt i spenning og vi voksne kan høre herlig barnesang!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

12

• flisa

9

• pekkaline

8

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes ikke noe om den skikken.

Greit for meg...

Trist for barn som banker på din dør.

men vi er alle forskjellig ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Håper det ikke kommer noen sånne hit, for jeg har ikke noe godis å gi dem. Har ikke kjøpt inn noe særlig til jul, siden vi har vært bortbedt på alle selskapsdagene. Kanskje de tar til takke med en vedskie?

Skrevet

Håper det ikke kommer noen sånne hit, for jeg har ikke noe godis å gi dem. Har ikke kjøpt inn noe særlig til jul, siden vi har vært bortbedt på alle selskapsdagene. Kanskje de tar til takke med en vedskie?

Det har hendt at jeg har vært ganske tom, da har jeg gitt en femmer i stedet...

De er jo ikke ute etter mat eller bli rike, men fordi det er fryktlig spennende å gå rundt i mørket, ingen kjenner dem igjen, de skal synge (skummelt), så kulminerer det i litt belønning...

Skrevet

Jeg var på Lidl og kjøpte en pose med noe jeg trodde var sjokoladehjerter - det viser seg å være krydderkakehjerter med sjokoladetrekk (grøsse) - syns du jeg kan gi dem sånt? hehe

Skrevet

Jeg var på Lidl og kjøpte en pose med noe jeg trodde var sjokoladehjerter - det viser seg å være krydderkakehjerter med sjokoladetrekk (grøsse) - syns du jeg kan gi dem sånt? hehe

Er ikke det godt da?

Skrevet

Ugh. Da er Lidl virkelig tysk i sjela, når de legger ut Liebkuchen for salg i Norge. Da jeg første gang fikk sånne servert var det i hvert fall smakssjokk i fhd til mine forventninger. Og jeg var da godt voksen og liker det meste (dessverre i disse fristende tider).

Skrevet

Åh fy, sånne tyske jævlige krydderjulekaker! De er bættre mæ det verste jeg har smakt noen gang! :(

Skrevet

Hei, du er den andre jeg ser skrive vedskie, heter det ikke vedskiVe? Tenker på treski når jeg leser vedskie......

Skrevet

Hvis du aldri mer vil ha besøk...

*lol*

Skrevet

Takk for påminnelsen! Mååå huske å handke snop i morgen, for da kommer de nok her :)

Skrevet

Takk for påminnelsen! Mååå huske å handke snop i morgen, for da kommer de nok her :)

Må ha litt snop i hus for skjønningene...

Unger som øver sitt sangtalent for naboer, så nyyydelig!

Skrevet

Er ikke det godt da?

Nei - krydderkake er vel bortimot noe av det ekleste jeg kan tenke meg . Men det kan jo hende at de liker det! ;D

Skrevet

Ugh. Da er Lidl virkelig tysk i sjela, når de legger ut Liebkuchen for salg i Norge. Da jeg første gang fikk sånne servert var det i hvert fall smakssjokk i fhd til mine forventninger. Og jeg var da godt voksen og liker det meste (dessverre i disse fristende tider).

Ja - så for meg at de skulle smake som Troika jeg! DET er godt! :)

Skrevet

Åh fy, sånne tyske jævlige krydderjulekaker! De er bættre mæ det verste jeg har smakt noen gang! :(

GRØØSSER mer

Skrevet

Hvis du aldri mer vil ha besøk...

*lol*

ja, noe sånt! hihi

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hm, ja du skriver vist rett :) Da lærte jeg noe i dag også gitt ;)

Hvis du vil, kan jeg også lære deg at det heter "visst" og ikke "vist" i den setningen din. :P;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...