Gå til innhold

jeg skal

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha uforglemmelig sex i natt, men han kommer ikke før 4-5 tiden i natt, og jeg skal på jobb imrg kl 9. Dette blir siste gang vi har sex på en stund så da har jeg følgende valgmuligheter:

A) ikke legge meg men gjøre noe konstruktivt imens, ha sex og sove i toppen 2,5 timer.

B) legge meg litt nå, og stå opp igjen kl 4, ha sex, også sove de resterende timene

Av erfaring synes jeg det er fryktelig vanskelig å stå opp igjen midt på natten når jeg først har lagt meg, men hvis jeg ikke gjør det får jeg kun 2,5 times søvn... hmmm..et tullete dilemma ;)

Skrevet

jeg hadde lagt meg nå.. blir jo noen timer du får sovet..

Skrevet

Jeg hadde ikke lagt meg, for når jeg først er sovnet er jeg helt umulig å få opp igjen. Jeg kan godt klare meg en dag på arbeid med lite søvn. I dette tilfellet her er det verdt det!

ylvali1365381015
Skrevet

Kan du ikke ta en liten høneblund, og stole på at han vekker deg? ;-)

Jeg har hatt mine beste tenninger etter at mannen har vekket med med kyss og kjærtegn, munn og hender over hele meg... ;-)

Deeeilig!

Stoler du ikke på at han tør prøve seg når du sover får du holde koken, ta en kaffe eller noe søtt, og henge rundt her inne så lenge. Eller spille guitar hero, som holder meg våken, delvis uten min vilje, for tiden! ;-) Enkle gleder er også gleder, bare de ikke gjør deg trøttere!

Kos deg og ha en deilig natt! :-)

Skrevet

jeg hadde lagt meg nå.. blir jo noen timer du får sovet..

Jepp men det er utrolig vanskelig å stå opp når man først har sovnet.. og han får seg en liten overraskelse inatt med noe han har fantasert om så derfor kan jeg ikke bare bli vekket av ham ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke lagt meg, for når jeg først er sovnet er jeg helt umulig å få opp igjen. Jeg kan godt klare meg en dag på arbeid med lite søvn. I dette tilfellet her er det verdt det!

Det er verdt det ja,, jeg tror jeg heller mot å forbli våken :)

Skrevet

Kan du ikke ta en liten høneblund, og stole på at han vekker deg? ;-)

Jeg har hatt mine beste tenninger etter at mannen har vekket med med kyss og kjærtegn, munn og hender over hele meg... ;-)

Deeeilig!

Stoler du ikke på at han tør prøve seg når du sover får du holde koken, ta en kaffe eller noe søtt, og henge rundt her inne så lenge. Eller spille guitar hero, som holder meg våken, delvis uten min vilje, for tiden! ;-) Enkle gleder er også gleder, bare de ikke gjør deg trøttere!

Kos deg og ha en deilig natt! :-)

Jeg har planlagt en liten overraskelse inatt med noe han har fantasert om så derfor kan jeg ikke bare bli vekket av ham, jeg må være våken før han kommer ;)

Jeg tror jeg får prøve å holde meg våken, er så vanskelig å legge seg for så å stå opp midt på natten igjen :)

Skrevet

Jepp men det er utrolig vanskelig å stå opp når man først har sovnet.. og han får seg en liten overraskelse inatt med noe han har fantasert om så derfor kan jeg ikke bare bli vekket av ham ;)

ok.. nei da får du bli oppe da, og heller sove etter jobben imorgen..

:)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har planlagt en liten overraskelse inatt med noe han har fantasert om så derfor kan jeg ikke bare bli vekket av ham, jeg må være våken før han kommer ;)

Jeg tror jeg får prøve å holde meg våken, er så vanskelig å legge seg for så å stå opp midt på natten igjen :)

Høres ut som en goood, goood plan! :-) Han blir sikkert glad, om han ikke er full eller dårlig eller noe da... ;-)

Lykke til! :-)

Jeg må finne laderen yil maskinen snart, håper jeg gjør det...

en liten undulat
Skrevet

nå er det andre gang du nevner det... hva er det du skal gjøre? :P

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes du skal legge deg og sove litt før jeg kommer:-)

Hehe :-)

Mary Poppins
Skrevet

nå er det andre gang du nevner det... hva er det du skal gjøre? :P

Heh har jeg nevnt dette før her inne også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...