Gå til innhold

Ferie i Koratia?

Gjest vanskelig valg for uerfarne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du anbefale en familie på 2 voksne og 2 små barn å reise på sydenferie sommeren 2007 til Kroatia.

Eller har du noe bedre forslag, som er omtrent like rimelig?

Skrevet

Kroatia er fantastisk med sin idyll og asurblå hav, men mangler helt de lange sandstrendene som barn ofte elsker.

Men små barn er det etter min mening Alcduia på Mallorca som gjelder fremfor noe annet.

Skrevet

Hvis du skal velge chartertur til Kroatia, er det langt i fra billig.

Skrevet

Det er få sandstrender der. Så siden du har små barn, ville jeg ha valgt et annet sted.

Skrevet

Det er få sandstrender der. Så siden du har små barn, ville jeg ha valgt et annet sted.

Men det er ihvertfall penere der enn de fleste andre steder og jeg har fartet en del. Og så kan man jo kjøpe badesko til ungene da.

Skrevet

Hvis du skal velge chartertur til Kroatia, er det langt i fra billig.

Hva er billig da?

Skrevet

Men det er ihvertfall penere der enn de fleste andre steder og jeg har fartet en del. Og så kan man jo kjøpe badesko til ungene da.

Jo, pent er det. Det skal jeg i hvert fall ikke betvile ;-)

Skrevet

Kroatia er fantastisk med sin idyll og asurblå hav, men mangler helt de lange sandstrendene som barn ofte elsker.

Men små barn er det etter min mening Alcduia på Mallorca som gjelder fremfor noe annet.

Alcudia er flott

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...