Gå til innhold

en glipp


Lost

Anbefalte innlegg

Idag har ikke skjedd.Idag eksisterte ikke.For et mareritt...

Startet med å stå opp klokken seks.Hadde ikke planer om å gå på skole.Ikke denne jenta nei som hadde bulemage etter gårkveldens spiserunde..Idag fortsatten en der slapp...

fy..f...

Dagen idag..For et mareritt.Jeg vil ikke tenke...jeg vil ikke se...jeg vil ikke være..Ikke etter idag...For en brennende skam...for et tap...

det skal bli tatt igjen..Med iherdig trening to ganger dagen med minimal kost.Kun lesing til heldagsprøve nå,og siste hånd på rapporten..

avføringstabl funker også nå..Og snart huset fullt av familie...Ikke sikkert jeg klarer det..Men det tenker vi ikke på..må jo komme meg ut av dette helvete..denne halvt svimete halvt bedøvede tilstand...

Nei,idag var en glipp..En utilgivelig glipp...si at de ter en drøm..Sï at det var en drøm..Alt det ulovlige...Det var en drøm...

Det verste er passiviteten..Har sovet,spist,spydd..Eneste form for aktivitet..Håp om å finne styrken tilbake...var å tygge tyggis for harde livet i noen (må jo være)

"pauser"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Lost

Jeg skjønner at du strever og at du er slite. Du gir imidlertid uttrykk for at du ønsker å ta tak i dag. Gjøre det, men det er vel tøft å legge opp til to treningsøkter og minimalt med mart. Du har sikkert erfart tildligere hva det kan ende i. Kan du kanskje klare å ikke være SÅ streng med deg selv...forsøk og finn en mellomting. Det er det eneste som varer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å trene to ganger om dagen og nesten ikke spise noen ting er alt for ekstremt. Det bringer deg bare enda lenger inn i den vanskelige sikrelen du er inne i, du spiser mye, kompenserer med nesten ikke å spise og trene mye. Resultatet er at kroppen blir så utsultet, og du blir så psykisk sliten av å nekte deg selv mat og hvile, at det ender med at du nok en gang spiser alt for mye.

Prøv om du klarer å bryte ut av dette mønsteret, helst før det blir for vanepreget. Start med å tillate deg selv å spise deg mett minst tre ganger om dagen, selv om du spiste for mye i går. Og ikke overdriv treningen. Og så vil jeg jo gjerne at du skal kutte ut avføringstablettene, hvis ikke kommer du til å ende opp med en ødelagt tarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...