Gå til innhold

Se på TVNorge nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan sette "likhetstegn" (i anførselstegn) mellom fundamentalistisk islam, nazisme, stalinisme og mye av det hatet som keinstein forfekter. Det er det samme alt sammen, i forskjellige avskygninger.

Da gjenstår bare at du innser at ingen her har noe imot moderate muslimer.

Siden kan du bruke tiden på noe mer fornuftig enn å sitte her i dagesvis å skrive repeterende tøv om ikke-eksisterende paraleller.

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Goliath

31

• gripp

8

• stone

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du svarte ikke på spørsmålet. Hvorfor?

Fordi du vet like godt som meg at når noen skriver så mange innlegg mot en folkegruppe (og han bruker ofte ordet "muslimer") så er det hat, og ikke annet.

Du har visst litt tungt for det så tidlig på morran.

Det er alle frihetselskende borgeres plikt å advare mot det islamske svineriet, og keinstein gjør nettopp det. Det har ikke noe med hat å gjøre. Det er du som snakker om hat.

Mange tror frihet og demokrati er noe naturgitt, som er der alltid..og helt av seg selv.

Man må huske at demokratiet er en relativt ny "oppfinnelse". Friheten ble vunnet gjennom hardt kamp, og har mange ganger måttet forsvares gjennom hard kamp, også blod og død...som du trolig kjenner til.

Vi må forsvare det på nytt, mot den islamske pesten denne gangen.

Keinstein gjør en prisverdig innsats for å advare mot fanskapet.

Skrevet

Siden kan du bruke tiden på noe mer fornuftig enn å sitte her i dagesvis å skrive repeterende tøv om ikke-eksisterende paraleller.

Problemet er bare at sør ennå ikke har kunne fremvise en "moderat" muslim. De som skal være "moderate", og som trekkes frem på tv av og til, er jo direkte frastøtende mørkemenn..nazi-svin så god som noen.

Skrevet

Problemet er bare at sør ennå ikke har kunne fremvise en "moderat" muslim. De som skal være "moderate", og som trekkes frem på tv av og til, er jo direkte frastøtende mørkemenn..nazi-svin så god som noen.

Det er desverre riktig ja. Selv lederen for muslimsk råd i Norge, den tilsynelatende velintegrerte 2. generasjonsinnvandreren og legen Mukthar, fortalte rett ut på TV at dersom muslimene hadde vært i flertall her, ville norsk lov vært byttet ut med Sharia.

Skrevet

Feil, Morsk.

Det er antisemittisme da, og det er antisemittisme nå. Da var det jøder, nå er det muslimer.

Feil Sør.

Da var det nazisme, nå er det islamisme.

Skrevet

Jeg mener at man skal kritisere fundamentalistene (enten de er muslimer eller folk som Ayatollah keinstein, Morsk, osv), fremfor å kritisere "nordmenn", "muslimer" eller islam/judaisme/kristendom på den måten som bedrives her.

Skal man kritisere fundamentalistene Sør, så vær klar over at du så absolutt er en av dem.

Jeg mener bestemt at det er ingen andre (inkl. keinstein) her på DOL, som er i nærheten av å være så fundamentalist og ekstremist som det du er.

Det "farlige" med deg er at jeg faktisk ikke tror at du er i stand til å se det selv......

Skrevet

Feil Sør.

Da var det nazisme, nå er det islamisme.

Det gjør ikke Ayatollah keinstein (ingen leser så mye i koranen som han gjør) sitt blinde hat mot muslimer noe bedre.

Skrevet

OI! Herre min hatt...ikke rart at du gleder deg.

Må vel bli en tur til Tyskland etterhver, for å teste at gasspedalen fungerer skikkelig regner jeg med:)

Turen er under planlegging:-)

Noen ganger hvert år har jeg sammen med noen kamerater reist til Nurburgring i Tyskland på motorsykkel. "Ringen" er kanskje verdens mest berømte racerbane (av flere ulike årsaker), og du kan kjøre på den (trackdays) omtrent på samme måte som i et alpintanlegg i Norge.

Til våren blir det første gang med bil i stedet, og da skal fruen også få være med. Så får jeg ta en tur på mc litt senere på året...:-)

Skrevet

Du har visst litt tungt for det så tidlig på morran.

Det er alle frihetselskende borgeres plikt å advare mot det islamske svineriet, og keinstein gjør nettopp det. Det har ikke noe med hat å gjøre. Det er du som snakker om hat.

Mange tror frihet og demokrati er noe naturgitt, som er der alltid..og helt av seg selv.

Man må huske at demokratiet er en relativt ny "oppfinnelse". Friheten ble vunnet gjennom hardt kamp, og har mange ganger måttet forsvares gjennom hard kamp, også blod og død...som du trolig kjenner til.

Vi må forsvare det på nytt, mot den islamske pesten denne gangen.

Keinstein gjør en prisverdig innsats for å advare mot fanskapet.

Du har fremdeles ikke svart på spørsmålet:

Mener du at hvis noen skriver 3000 innlegg mot "judaisme i dagens samfunn" at man kan si at det er sannsynlig at de hater jøder?

Skrevet

Det gjør ikke Ayatollah keinstein (ingen leser så mye i koranen som han gjør) sitt blinde hat mot muslimer noe bedre.

Det hatet tror jeg bare befinner seg i ditt hode Sør - som så mye annet.

Skrevet

Joda, for det som Ayatollah keinstein raljerer mot er ikke bare fundamentalistiske muslimer, men "muslimer" (uten adjektiv) og "islam" (uten beskrivelse av tolkning).

Hadde Ayatollah keinstein *kun* kritisert fundamentalistiske muslimer hadde alle vært enige. Men det gjør han ikke.

Skrevet

Det hatet tror jeg bare befinner seg i ditt hode Sør - som så mye annet.

Da "tror" du feil, Goliath. Ingen skriver 3000 innlegg mot verken jøder eller muslimer uten at det ligger noe mer bak. Og han skriver vitterlig "muslimer", og ikke "fundamentalistiske muslimer".

Skrevet

Skal man kritisere fundamentalistene Sør, så vær klar over at du så absolutt er en av dem.

Jeg mener bestemt at det er ingen andre (inkl. keinstein) her på DOL, som er i nærheten av å være så fundamentalist og ekstremist som det du er.

Det "farlige" med deg er at jeg faktisk ikke tror at du er i stand til å se det selv......

Ja, selvsagt (i din verden) er det de som sloss for Menneskerettighetene som er "fundamentalister". Åpenbart!

Skrevet

Du har fremdeles ikke svart på spørsmålet:

Mener du at hvis noen skriver 3000 innlegg mot "judaisme i dagens samfunn" at man kan si at det er sannsynlig at de hater jøder?

Ja, det kan vel tenkes. Den eneste jeg kommer på i farten som har skrevet "3000 innlegg" mot jødene og Israel, er ...ja, nettopp,sør...muahaha :-)

Islam er en politisk/religiøs nazi-lignende ideologi som jeg håper flest mulig skriver "3000 innlegg" mot. Det burde alle gode borgere gjøre.

Skrevet

Du skriver: "Så alle som kritiserte nazismen i sterke ordlag på 30-tallet, hatet alle tyskere...?"

Nei, de som kritiserte nazismen hatet nazistene, og ikke "alle tyskere".

Resten av det du skriver er bare personangrep.

Det er du som starter personangrepene Sør.

Og en annen ting. Jeg tror heller ikke at de som kritiserte nazismen hatet alle nazister - på samme måte som jeg heller ikke tror at de som kritiserer islamitter hater alle islamitter.

For personlig kan jeg godt kritisere mye, ute at det ligger noe hat bak.

Hva med deg?

Skrevet

Det er du som starter personangrepene Sør.

Og en annen ting. Jeg tror heller ikke at de som kritiserte nazismen hatet alle nazister - på samme måte som jeg heller ikke tror at de som kritiserer islamitter hater alle islamitter.

For personlig kan jeg godt kritisere mye, ute at det ligger noe hat bak.

Hva med deg?

Selvsagt kan man godt kritisere noe(n) uten å hate dem, men når man skriver flere tusen innlegg mot muslimer (og han skriver "muslimer") så har det bikket over til hat.

Akkurat som hvis noen skrev flere tusen innlegg mot jøder.

Skrevet

Da "tror" du feil, Goliath. Ingen skriver 3000 innlegg mot verken jøder eller muslimer uten at det ligger noe mer bak. Og han skriver vitterlig "muslimer", og ikke "fundamentalistiske muslimer".

keinstein er en av de som faktisk har tatt seg tid til å sette seg inn i islam, hvordan islam fungerer som et politisk verktøy og hvordan dette verktøyet brukes av både maktsyke mennesker og fundamentalistiske religiøse mennesker.

Han reagerer sterkt på hva han der ser (som de som satte seg inn i nazismen gjorde FØR helvete brøt løs), og finner det riktig å informere om det.

Jeg synes han legger frem rene fakta, uten at det ligger noe hat mot personer eller grupper av mennesker bak.

Du må gjerne oppfatte det annerledes, men for meg er det en stor fordel at noen prater naivistene i mot - for det er desverre så alt for mange av dem i Norge.

Skrevet

Ja, det kan vel tenkes. Den eneste jeg kommer på i farten som har skrevet "3000 innlegg" mot jødene og Israel, er ...ja, nettopp,sør...muahaha :-)

Islam er en politisk/religiøs nazi-lignende ideologi som jeg håper flest mulig skriver "3000 innlegg" mot. Det burde alle gode borgere gjøre.

...ehh... Du har akkurat måtte innrømme at jeg faktisk ikke hadde skrevet ett eneste anti-jødisk innlegg. Husker du det?

Men siden du nå innrømmer "Ja, det kan vel tenkes", så kan det likeledes tenkes at det keinstein bedriver nettopp er jødehat, eller muslimhat.

Skrevet

keinstein er en av de som faktisk har tatt seg tid til å sette seg inn i islam, hvordan islam fungerer som et politisk verktøy og hvordan dette verktøyet brukes av både maktsyke mennesker og fundamentalistiske religiøse mennesker.

Han reagerer sterkt på hva han der ser (som de som satte seg inn i nazismen gjorde FØR helvete brøt løs), og finner det riktig å informere om det.

Jeg synes han legger frem rene fakta, uten at det ligger noe hat mot personer eller grupper av mennesker bak.

Du må gjerne oppfatte det annerledes, men for meg er det en stor fordel at noen prater naivistene i mot - for det er desverre så alt for mange av dem i Norge.

I Bibelen står følgende:

.

"

Samaria skal bøte, fordi folket i byen var trassig mot sin Gud. De skal falle for sverd, deres småbarn skal bli knust, og deres svangre kvinner skal skjæres opp.

.

Hos. 14:1"

Det keinstein gjør er å argumentere mot muslimer på samme måte som hvis noen seriøst skulle argumentere mot kristne, basert på at de skar opp gravide kvinner.

Det han bedriver er antisemittisme. Ingenting annet.

Skrevet

...ehh... Du har akkurat måtte innrømme at jeg faktisk ikke hadde skrevet ett eneste anti-jødisk innlegg. Husker du det?

Men siden du nå innrømmer "Ja, det kan vel tenkes", så kan det likeledes tenkes at det keinstein bedriver nettopp er jødehat, eller muslimhat.

Nei, det kan ikke tenkes.

Mange poltikere har skrevet tusenvis av innlegg med angrep på andre partiers poltikk, uten å hate deres velgere av den grunn.

Når det gjelder jøder; er det sannsynlig at en (sør) som har skrevet tusenvis av innlegg med støtte til krefter som vil utslette Israel, egentlig hater jøder?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...