Gå til innhold

Se på TVNorge nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, selvsagt (i din verden) er det de som sloss for Menneskerettighetene som er "fundamentalister". Åpenbart!

Uansett hva man "sloss for", så er det fullt mulig å være fundamentalist for egen sak Sør - også menneskerettighetene.

For når du går for langt og blir for ekstrem, og blir mer opptatt av prinsipper og teorier, så blir virklighetsoppfatningen helt fjern fra den verden man faktisk lever i.

Og da er man ile ute å kjøre - vilket jeg vil påstå at du er et godt eksempel på.

Jeg gjentar - veien til de store tragedier er belagt med gode hensikter, hvilket ikke minst i stor grad også inkluderer de ekstreme......

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Goliath

31

• gripp

8

• stone

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I Bibelen står følgende:

.

"

Samaria skal bøte, fordi folket i byen var trassig mot sin Gud. De skal falle for sverd, deres småbarn skal bli knust, og deres svangre kvinner skal skjæres opp.

.

Hos. 14:1"

Det keinstein gjør er å argumentere mot muslimer på samme måte som hvis noen seriøst skulle argumentere mot kristne, basert på at de skar opp gravide kvinner.

Det han bedriver er antisemittisme. Ingenting annet.

Det er lenge siden noen av noe omfang levde ordrett etter bibelen Sør.

Men når det gjelder koranen, så skjer det i vår verden i stort omfang i dag.

Det er ditt merkelige teoretiske syn på en virkelighet som ikke finnes som gjør deg til ekstremist.

Du klarer ikke å forholde deg til fakta, men kun til ekstremt prinsipprytteri og teoretiske betraktninger der du trekker inn slike påstander som dette som ikke lenger har noen relevans.

Og derfor blir det vanskelig å ta deg alvorlig.

Skrevet

Selvsagt kan man godt kritisere noe(n) uten å hate dem, men når man skriver flere tusen innlegg mot muslimer (og han skriver "muslimer") så har det bikket over til hat.

Akkurat som hvis noen skrev flere tusen innlegg mot jøder.

Du ser spøkelser ved høylys dag Sør.

Hva er du så redd for?

Skrevet

Nei, det kan ikke tenkes.

Mange poltikere har skrevet tusenvis av innlegg med angrep på andre partiers poltikk, uten å hate deres velgere av den grunn.

Når det gjelder jøder; er det sannsynlig at en (sør) som har skrevet tusenvis av innlegg med støtte til krefter som vil utslette Israel, egentlig hater jøder?

Nei, jeg har ikke skrevet et eneste innlegg for å støtte noen som vil utslette noen som helst, og det vet du godt.

Derimot har jeg forfektet at man skal opprettholde Menneskerettighetene.

Skrevet

Det er lenge siden noen av noe omfang levde ordrett etter bibelen Sør.

Men når det gjelder koranen, så skjer det i vår verden i stort omfang i dag.

Det er ditt merkelige teoretiske syn på en virkelighet som ikke finnes som gjør deg til ekstremist.

Du klarer ikke å forholde deg til fakta, men kun til ekstremt prinsipprytteri og teoretiske betraktninger der du trekker inn slike påstander som dette som ikke lenger har noen relevans.

Og derfor blir det vanskelig å ta deg alvorlig.

Muslimer flest lever slettes ikke bokstavelig etter Koranen, akkurat som de fleste kristne ikke lever bokstavelig etter Bibelen. Selvsagt.

Uansett, da kritiserer man spesifikt den gruppen som lever slikt, istedet for å starte tråder om hvordan "muslimer ødelegger julen", og annen blank løgn.

Skrevet

Uansett hva man "sloss for", så er det fullt mulig å være fundamentalist for egen sak Sør - også menneskerettighetene.

For når du går for langt og blir for ekstrem, og blir mer opptatt av prinsipper og teorier, så blir virklighetsoppfatningen helt fjern fra den verden man faktisk lever i.

Og da er man ile ute å kjøre - vilket jeg vil påstå at du er et godt eksempel på.

Jeg gjentar - veien til de store tragedier er belagt med gode hensikter, hvilket ikke minst i stor grad også inkluderer de ekstreme......

keinstein er på vei mot stor tragedie (akkurat som i 1930), uavhengig av hvor gode hensikter du måtte tro han har.

Skrevet

Du ser spøkelser ved høylys dag Sør.

Hva er du så redd for?

keinstein ser spøkelser ved høylys dag.

Jeg ser antisemittismen fra 1930-tallet igjen, med en liten detalje som at "jøder" er byttet ut med "muslimer". Og ikke kom med at han skriver om fundamentalister; han skriver om ALLE muslimer, uten å bruke adjektiv for å avgrense.

Skrevet

keinstein er på vei mot stor tragedie (akkurat som i 1930), uavhengig av hvor gode hensikter du måtte tro han har.

Med naivister og blinde som deg ved roret er VI ALLE på veg mot den samme katastrofe som i 1930.

Skrevet

Med naivister og blinde som deg ved roret er VI ALLE på veg mot den samme katastrofe som i 1930.

Katastrofen er fundamentalister (som deg, keinstein, og ekstreme muslimer) som angriper Menneskerettigheter og demokrati.

Dere (keinstein, og du) er ikke bedre enn muslimske fundamentalister.

Skrevet

Katastrofen er fundamentalister (som deg, keinstein, og ekstreme muslimer) som angriper Menneskerettigheter og demokrati.

Dere (keinstein, og du) er ikke bedre enn muslimske fundamentalister.

Nei, katastrofen for hele verden (også den Hinduistiske og buddistiske) heter islamsime og idioter som ikke skjønner en fjert av hva som foregår, mao. deg.

Skrevet

Muslimer flest lever slettes ikke bokstavelig etter Koranen, akkurat som de fleste kristne ikke lever bokstavelig etter Bibelen. Selvsagt.

Uansett, da kritiserer man spesifikt den gruppen som lever slikt, istedet for å starte tråder om hvordan "muslimer ødelegger julen", og annen blank løgn.

Det du bedriver er flisespikkeri Sør - og intet annet.

Ja - det kan godt være at noen av og til blir for generelle i sine argumenter. Men for de som ønsker å lese det slik det vanligvis er ment, så er det intet problem.

Det er du som forsøker (ønsker?) å lage det til et problem, og derved få flyttet fokuset vekk fra noe du ser ut til å være svært engstelig for at skal debatteres.....

Skrevet

Nei, katastrofen for hele verden (også den Hinduistiske og buddistiske) heter islamsime og idioter som ikke skjønner en fjert av hva som foregår, mao. deg.

Det du forfekter blir jo utprøvd i Irak; det eneste resultatet er død, fordervelse og langt FLERE ekstremister enn det var før.

Skrevet

Det du bedriver er flisespikkeri Sør - og intet annet.

Ja - det kan godt være at noen av og til blir for generelle i sine argumenter. Men for de som ønsker å lese det slik det vanligvis er ment, så er det intet problem.

Det er du som forsøker (ønsker?) å lage det til et problem, og derved få flyttet fokuset vekk fra noe du ser ut til å være svært engstelig for at skal debatteres.....

Jeg påpeker at "de er slemme og vi er snille" åpenbart ikke fungerer, med mindre "fungerer" er en repetisjon av 2. VK.

Skrevet

Nå håper jeg (men er svært usikker) på at du med viten og vilje gjør deg til Sør?

For så store skylapper tror jeg ikke du har. Og har du det, så er du mer hjernevasket, smalsporet og full av skylapper enn hva jeg trodde.

Skulle det være nødvendig for meg å forklare noe mer, så understreker det bare det jeg forsøker å fortelle deg og alle andre som leser det.....

Skrevet

Jeg påpeker at "de er slemme og vi er snille" åpenbart ikke fungerer, med mindre "fungerer" er en repetisjon av 2. VK.

Hvis det du ønsker er at vi skal legge oss flate for islamittene (slik det kan se ut som om du mener burde vært gjort overfor nazistene for å slippe krigen), for på den måten forhindre en konflikt - så ahr du sansynligvis helt rett sør.

Men noen av oss synes vårt frihet og vårt levesett er verdt å kjempe for.

Du minner meg mer om Quisling og hans samrøre med tyskerne. Også hans hensikter var nok gode - i den merkelige verden som fantes i hans hode.

Skrevet

Det du forfekter blir jo utprøvd i Irak; det eneste resultatet er død, fordervelse og langt FLERE ekstremister enn det var før.

Takk, vi har skjønt DIN oppskrift: Montere skylapper og la nazi-islamistene få ta uhindret over. Ikke bare i Irak men overalt.

Skrevet

Så du mener vi heller bør prøve Quislings fremgangsmåte?

Skrevet

Så du mener vi heller bør prøve Quislings fremgangsmåte?

*LOL*

Skrevet

keinstein ser spøkelser ved høylys dag.

Jeg ser antisemittismen fra 1930-tallet igjen, med en liten detalje som at "jøder" er byttet ut med "muslimer". Og ikke kom med at han skriver om fundamentalister; han skriver om ALLE muslimer, uten å bruke adjektiv for å avgrense.

Så du ser ingen som helst fare når det gjelder islamismens omfang, støtte og utbredelse verden over i dag?

Skrevet

Hvis det du ønsker er at vi skal legge oss flate for islamittene (slik det kan se ut som om du mener burde vært gjort overfor nazistene for å slippe krigen), for på den måten forhindre en konflikt - så ahr du sansynligvis helt rett sør.

Men noen av oss synes vårt frihet og vårt levesett er verdt å kjempe for.

Du minner meg mer om Quisling og hans samrøre med tyskerne. Også hans hensikter var nok gode - i den merkelige verden som fantes i hans hode.

Du minner om Quisling, som gjør knefall for de (terrorister, fundamentalister, ekstremister) som ikke respekterer Menneskerettighetene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...