Gå til innhold

Se på TVNorge nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du ser ingen som helst fare når det gjelder islamismens omfang, støtte og utbredelse verden over i dag?

Jo, selvsagt, men keinsteins "oppskrift" er den samme som Bush prøvde seg på i Irak. Og det går til helvete.

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

39

• Goliath

31

• gripp

8

• stone

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå håper jeg (men er svært usikker) på at du med viten og vilje gjør deg til Sør?

For så store skylapper tror jeg ikke du har. Og har du det, så er du mer hjernevasket, smalsporet og full av skylapper enn hva jeg trodde.

Skulle det være nødvendig for meg å forklare noe mer, så understreker det bare det jeg forsøker å fortelle deg og alle andre som leser det.....

Har du noe seriøst å komme med, eller er det bare person?

Antisemittismen til keinstein er akkurat like ille som ekstremismen. Det er faktisk to sider av samme sak.

Skrevet

Du minner om Quisling, som gjør knefall for de (terrorister, fundamentalister, ekstremister) som ikke respekterer Menneskerettighetene.

he-he...er det mulig?

Tror de savner deg i barnehagen eller på akuttpsykiatrisk Sør...:-)

Skrevet

Jo, selvsagt, men keinsteins "oppskrift" er den samme som Bush prøvde seg på i Irak. Og det går til helvete.

Og din er det samme som Quisling forsøkte seg på - vilket heller ikke var spesielt vellykket....

Skrevet

he-he...er det mulig?

Tror de savner deg i barnehagen eller på akuttpsykiatrisk Sør...:-)

Og igjen viser du bare at du ikke evner å diskutere sak.

Skrevet

Og din er det samme som Quisling forsøkte seg på - vilket heller ikke var spesielt vellykket....

Nei, Quisling ga inn til hatet som keinstein forfekter.

Vi andre forfekter Menneskerettighetene.

Skrevet

Og igjen viser du bare at du ikke evner å diskutere sak.

Hvilken sak?

Skrevet

Du skriver: "Så alle som kritiserte nazismen i sterke ordlag på 30-tallet, hatet alle tyskere...?"

Nei, de som kritiserte nazismen hatet nazistene, og ikke "alle tyskere".

Resten av det du skriver er bare personangrep.

Selvsagt har du rett i dette, Sør. Alle vet da det. Det er nok også derfor personangrepene er så harde og de som støtter deg forsøkes skremmes vekk. Jeg forstår egentlig ikke hvordan noen gidder å prøve å debattere levesyn her. Her er det jo bare diverse nick som oser kristenfundamentalisme / sionister! Kanskje vi burde omdøpe forumet, så disse fanatikerne fikk hate for seg selv. Noen unger slutter ikke å banne før de blir tvunget til å banne foran sitt eget speilbilde en tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...