Gå til innhold

Saddam Hussein er hengt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det du snakker om er nødverge, og det er selvsagt lov.

Det er noe HELT ANNET å ha en politikk om at "ingen flykaprere skal overleve, fordi vi ønsker å skremme andre".

"Det er noe HELT ANNET å ha en politikk om at "ingen flykaprere skal overleve, fordi vi ønsker å skremme andre"."

Og hvor har du fått den begrunnelsen fra?

Det jeg skrev var at det var en uoffisiell politikk, og det var fordi man på den måten ønsket å hindre nye terrorangrep som man hadde erfart ble iverksatt for å frigjøre tidligere arresterte gisseltakere.

Med andre ord en strategisk beslutning for å redde fremtidige ofre.

Så slutt å ilegge andre påstander som du selv finner på. Det blir bare så dumt - igjen og igjen og igjen og igjen og.......

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

9

• Sør

7

• jeia1365380317

3

• Solsikkefrø

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Det er noe HELT ANNET å ha en politikk om at "ingen flykaprere skal overleve, fordi vi ønsker å skremme andre"."

Og hvor har du fått den begrunnelsen fra?

Det jeg skrev var at det var en uoffisiell politikk, og det var fordi man på den måten ønsket å hindre nye terrorangrep som man hadde erfart ble iverksatt for å frigjøre tidligere arresterte gisseltakere.

Med andre ord en strategisk beslutning for å redde fremtidige ofre.

Så slutt å ilegge andre påstander som du selv finner på. Det blir bare så dumt - igjen og igjen og igjen og igjen og.......

Nødverge er akutt. Her og nå.

Nødverge gjelder ikke for "forhindre fremtidig kriminalitet".

Skrevet

Jeg er mot dødsstraff. Og siden jeg ikke er religiøs og derfor ikke tror på noe helvete, så mener jeg som togli at de lot fyren slippe alt for billig unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...