Gå til innhold

Hva slags smertestillende hjelper best mot magesmerter?


Gjest vondt i magen i kveld.

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i magen i kveld.

Jeg har hatt så forferdelig vondt i magen i hele dag. Tror det er pga jeg har vært hard i magen en stund, og etter at det løsnet kom smertene.

Hoster og harker litt, så det er tydeligvis en forkjølelse på gang her også.

Jeg vil jo gjerne være frisk til i morgen kveld.

Har tatt paracet uten at jeg synes at det hjelper.

Er det noe annet jeg kan ta uten å gjøre ting verre?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tippsiii

For meg hjelper ikke paracet, så jeg pleier å ta ibux. Du kan jo prøve det! Ikke farlig å kombinere med paracet.

Ellers, legg deg på sofaen med en varmeflaske på magen! Det er utrolig godt :) God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vondt i magen i kveld.

Kanskje pinex forte...? Men da skal man være forsiktig med alkohol.

Eller ibux.

God bedring og jeg håper du får en fin kveld!

takk skal du ha. Godt du nevnte dette med alkohol også i forhold til smertestillende., I et øyeblikk var det helt borte for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Diddeline.

Vanlige smertestillende midler hjelper nok mot forkjølelsen,men sikkert dårlig på magesmertene.

Men slike magesmerter man ofte får når det løsner etter hard mage ,går heldigvis ofte over i løpet av kort tid.

Håper derfor du er frisk igen i morgen.God bedring og godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vondt i magen i kveld.

Vanlige smertestillende midler hjelper nok mot forkjølelsen,men sikkert dårlig på magesmertene.

Men slike magesmerter man ofte får når det løsner etter hard mage ,går heldigvis ofte over i løpet av kort tid.

Håper derfor du er frisk igen i morgen.God bedring og godt nyttår!

takk skal du ha. Det er bedre å ha vondt nå enn vondt i magen. Hvis jeg får like vondt i morgen, så vurderer jeg å feire hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...