Gå til innhold

Dere synske..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Du har ikke lånt den bort da? Eller mistet den bak putene i sofaen?

Ikke bak putene hvertfall..Men lånt bort...Hmmm..Kanskje..Men det husker jeg ikke...Også duppedingsen også da! Jeg er rotete!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Den ligger bak nattbordet på soverommet ditt. :)

Nope, men takk for tipset! :-)

Skrevet

Med alle de rare vennene dine er jeg helt sikker på at en av dem har stjålet begge to.

Godt nytt år! :)

laguna1365380434
Skrevet

Hvis du ikke finner den, spør om du kan få låne en telefon av noen venner, bare putte sim-kortet ditt i den.

Jeg har funnet en gammel reserve mobil..( For DEN fant jeg..;-)) Men det irriterer meg fortsatt for den er på størrelse med en loff.

Skrevet

Syntes jeg så den på bildene fra Saddams hengning...

Var du bøddelen?

laguna1365380434
Skrevet

På gjesterommet/soverommet (du satte noe rot inn der da du ryddet til jul evt. da du ventet gjester)!

Ja men nå har jeg gått gjennom soverommet og alt som er av tøy med lupe..Er den der så gjemmer den seg godt!

laguna1365380434
Skrevet

i nattbordet

Nope, men takk! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Med alle de rare vennene dine er jeg helt sikker på at en av dem har stjålet begge to.

Godt nytt år! :)

Hehehe..Kanskje det..Stiller meg ikke _helt_ tvilende..;-P

Godt nyttår til deg også! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Syntes jeg så den på bildene fra Saddams hengning...

Var du bøddelen?

Hm..Jasså? Interessant.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Kastet sammen med noe ser ut til å være sannsynelig..:-I Men BEGGE?

Dette er mystisk, de andre stedene har jeg sett..:-)

Har du sjekket kjøleskap og fryser? Jeg har funnet veldig mye rart på slike steder. Blant annet fjernkontroll til tv.

En annen gang fant jeg en lader bak i et skap der jeg legger telefonkataloger og diverse permer. Kanskje du skal sjekke slike steder også? Jaja. Nå får jeg dra til fæmmen min før de blir sure. Men ikke noen raketter på meg i kveld. Ha en fin nyttårfeiring.

Skrevet

Ikke bak putene hvertfall..Men lånt bort...Hmmm..Kanskje..Men det husker jeg ikke...Også duppedingsen også da! Jeg er rotete!

Har exen samme telefon?

Caloni Makaroni
Skrevet

Takk for kreative tips, men altså, nope! Mystisk!

Da jeg mistet handsfreesettet mitt lå det i jakkelomma til en jeg bor sammen med, bare at den jakka har jeg aldri før sett, og den lå inne på rommet hans.

Kanskje det er der laderne dine ligger også? :D

Skrevet

Du den kasta du inn i skapet da du ventet gjester. Mener skapet står i stua :)

laguna1365380434
Skrevet

Har exen samme telefon?

Det hadde forklart ting..;-) Men han har ikke det. Men nå har jeg fått meg ny, så hurra! Da finner jeg nok de gamle snart og..;-)

Skrevet

Det hadde forklart ting..;-) Men han har ikke det. Men nå har jeg fått meg ny, så hurra! Da finner jeg nok de gamle snart og..;-)

Det er akkurat det som kommer til å skje :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...