ilene1365380268 Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 "Godt Nytt År! Vet det er tidlig, men jeg har så mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY,FREKKE, DEILIGE,SMUKKE, LEKRE og HOTTE :-) Men legg merke til at jeg fikk den før deg ;o)))" "Et godt nytt år ønskes deg, med håp om at det kommende året vilby på: Lite mygg, mye molte, fønvind i nakken, varmt juliværregelmessig avføring og god matlyst, snill omgangskrets, vettug småfuggel,god glid i senga, avbalanserte slektninger og et greit skatteoppgjør! Da skulle jeg vel ha fått med meg det meste. Godt nytt år!" "This i s a toast to us ladies for 2007! For the men who have us, the losers who had us and the lucky bastards who are yet to meet us! " 0 Siter
Flyberta Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 "Godt Nytt År! Vet det er tidlig, men jeg har så mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY,FREKKE, DEILIGE,SMUKKE, LEKRE og HOTTE :-) Men legg merke til at jeg fikk den før deg ;o)))" "Et godt nytt år ønskes deg, med håp om at det kommende året vilby på: Lite mygg, mye molte, fønvind i nakken, varmt juliværregelmessig avføring og god matlyst, snill omgangskrets, vettug småfuggel,god glid i senga, avbalanserte slektninger og et greit skatteoppgjør! Da skulle jeg vel ha fått med meg det meste. Godt nytt år!" "This i s a toast to us ladies for 2007! For the men who have us, the losers who had us and the lucky bastards who are yet to meet us! " Mye bra der, takk skal du ha! Regelmessing avføring blir nok en nyttårsslager;D 0 Siter
tula Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg fikk denne; Er det noe feil med mobilen din? Jeg prøver å ringe for å ønske deg godt nyttår,men får bare mobilsvar som sier; Abonnenten har sex akkurat nå, prøv igjen om 14 sekunder....Godt nyttår! 0 Siter
Flyberta Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Jeg fikk denne; Er det noe feil med mobilen din? Jeg prøver å ringe for å ønske deg godt nyttår,men får bare mobilsvar som sier; Abonnenten har sex akkurat nå, prøv igjen om 14 sekunder....Godt nyttår! Prøv igjen om 14 sekunder! Den var bra;D 0 Siter
tula Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Prøv igjen om 14 sekunder! Den var bra;D Ja ikke sant;) Jaja, sett i forhold til mitt sexliv om dagen så er 14 sekunder rimelig lenge;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.