Gå til innhold

Kul nyttårs-sms?

Anbefalte innlegg

ilene1365380268
Skrevet

"Godt Nytt År! Vet det er tidlig, men jeg har så mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY,FREKKE, DEILIGE,SMUKKE, LEKRE og HOTTE :-) Men legg merke til at jeg fikk den før deg ;o)))"

"Et godt nytt år ønskes deg, med håp om at det kommende året vilby på: Lite mygg, mye molte, fønvind i nakken, varmt juliværregelmessig avføring og god matlyst, snill omgangskrets, vettug småfuggel,god glid i senga, avbalanserte slektninger og et greit skatteoppgjør! Da skulle jeg vel ha fått med meg det meste. Godt nytt år!"

"This i s a toast to us ladies for 2007! For the men who have us, the losers who had us and the lucky bastards who are yet to meet us! "

Skrevet

"Godt Nytt År! Vet det er tidlig, men jeg har så mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY,FREKKE, DEILIGE,SMUKKE, LEKRE og HOTTE :-) Men legg merke til at jeg fikk den før deg ;o)))"

"Et godt nytt år ønskes deg, med håp om at det kommende året vilby på: Lite mygg, mye molte, fønvind i nakken, varmt juliværregelmessig avføring og god matlyst, snill omgangskrets, vettug småfuggel,god glid i senga, avbalanserte slektninger og et greit skatteoppgjør! Da skulle jeg vel ha fått med meg det meste. Godt nytt år!"

"This i s a toast to us ladies for 2007! For the men who have us, the losers who had us and the lucky bastards who are yet to meet us! "

Mye bra der, takk skal du ha!

Regelmessing avføring

blir nok en nyttårsslager;D

Skrevet

Jeg fikk denne;

Er det noe feil med mobilen din? Jeg prøver å ringe for å ønske deg godt nyttår,men får bare mobilsvar som sier; Abonnenten har sex akkurat nå, prøv igjen om 14 sekunder....Godt nyttår!

Skrevet

Jeg fikk denne;

Er det noe feil med mobilen din? Jeg prøver å ringe for å ønske deg godt nyttår,men får bare mobilsvar som sier; Abonnenten har sex akkurat nå, prøv igjen om 14 sekunder....Godt nyttår!

Prøv igjen om 14 sekunder!

Den var bra;D

Skrevet

Prøv igjen om 14 sekunder!

Den var bra;D

Ja ikke sant;)

Jaja, sett i forhold til mitt sexliv om dagen så er 14 sekunder rimelig lenge;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...