Gjest Violsa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Du får si til Kongen at han neste gang får snakke om alle de slemme innvandrerne som bare kommer til Norge for å voldta jentene her... likte du talen? Hvis du tror jeg ønsket kongen skulle si noe sånt tar du veldig feil. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Du får si til Kongen at han neste gang får snakke om alle de slemme innvandrerne som bare kommer til Norge for å voldta jentene her... men du og alle andre skal leve i deres lille forenklede verden om at folk som har spørsmål til innvandringspolitikken er rasister og hater brune mennesker. Lei. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Det eneste som irriterte meg med kongens nyttårstale er at den er for bra til at det blir flere republikanere av det. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Det eneste som irriterte meg med kongens nyttårstale er at den er for bra til at det blir flere republikanere av det. hehe ikke meg. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Nice? for hvem? de voldtatte som det er en markant økning av: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1468536.ece Syns ærlig talt det må gå an å finne en annen gruppe å flåse med i invandringdebatten enn alle de voldtatte. Jeg oppfattet ikke Åsemor som flåsete, men sarkastisk. Det er jo en uttrykksform som ikke er helt ukjent for deg vel? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg oppfattet ikke Åsemor som flåsete, men sarkastisk. Det er jo en uttrykksform som ikke er helt ukjent for deg vel? ikke jeg heller. Helt i orden.Men på genrelt grunnlag var det en dårlig tale. Selv om jeg var blødende sv`er. Skal han ikke komme med et budskap? 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 ikke jeg heller. Helt i orden.Men på genrelt grunnlag var det en dårlig tale. Selv om jeg var blødende sv`er. Skal han ikke komme med et budskap? Helt enig - vi satt og hørte på vi også - - -den fenget ikke eller ga oss noe særlig nytt akkurat. Men hans oppgaver er vel å være kjedelig nøytral også da. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 ikke jeg heller. Helt i orden.Men på genrelt grunnlag var det en dårlig tale. Selv om jeg var blødende sv`er. Skal han ikke komme med et budskap? Jeg syns budksapet han var mer toleranse. Kunne vært budskap for noen og hver her på dol også det. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg syns budksapet han var mer toleranse. Kunne vært budskap for noen og hver her på dol også det. vel det burde gå begge veier. da. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 vel det burde gå begge veier. da. Tja, jeg syns nå Sør utviser mye mer toleranse enn en del andre her. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Tja, jeg syns nå Sør utviser mye mer toleranse enn en del andre her. ja nå er det nyttår om 10 min.. er ikke noen ond intolerant rasist..du får tro hva du vil. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Hvem begynner hva sa du? rent fylleprat fra din side, men det får vi vel unnskylde nå det er nyttårsaften. fylleprat? har ikke drukket en dråpe og er bare hjemme. Har du en lås for den kjefte din? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 fylleprat? har ikke drukket en dråpe og er bare hjemme. Har du en lås for den kjefte din? Er det ikke fylleprat mangler du jo helt unnskyldning. Det er faktisk Sør som svarer meg i denne tråden, og ikke omvendt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Kongen holdt en klok og innsiktsfull tale! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.