Gå til innhold

Godt nytt år til dere alle

Anbefalte innlegg

Gjest 2 januar
Skrevet

Da synes du det. Vi har fått det med oss nå. Hold kjeft.

jada mhm

det er så flott at alle andre drittfolk ska melde interesse for mitt innlegg!

*woohoo*

skal holde kjæft eg om du kan det

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• mariaflyfly

6

• morsan

4

• tula

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja men på slaget 00.00 2007?

du kunne vel sittet ett annet sted vel?

vært på do eller noe

men å sitte forran en pc på slaget 00.00 er vel litt drøyt om en gjør det av frivillige årsaker.

hadde du nattevakt kan jeg kanskje skjønne det.

singel eller ikke så sitter en ikke forran noen pc på årets siste dag.

i såffal må du være svært ensom og uten unger.

*rister på hodet* tragiskt

ingen ting vondt ment altså

Jeg var ikke den eneste som satt her nyttårsaften. Jeg har store unger som festet og en liten som var hos faren. Og det regnet ute og jeg er pysete i regnvær

Og siden jeg ikke kan dra på besøk til så mange så er det ikke helt frivillig heller. Men at det ble på sekundet, var faktisk tilfeldig. Og sist jeg ba folk på besøk nyttårsaften gikk de på byen etterat de hadde spist og jeg var alene igjen så det gjør jeg ikke mer. Denne gangen skulle en kompis komme, men så ble han dårlig.

Skrevet

e så flott med wannabe rappkjæfter!

må jo få uttale meg slik jeg vil vel?

dust eller ikke dust.

dust kan du nok få være selv!!

det var bare min mening

Patetisk med folk som kommer med spydigheter til andre og ikke tør undertegne med eget nick.

Skrevet

Godt nyttår, Dorthe! :-)

utrolig bra timet innlegg!! :-D

Skrevet

jada mhm

det er så flott at alle andre drittfolk ska melde interesse for mitt innlegg!

*woohoo*

skal holde kjæft eg om du kan det

*lol*

Gjest 2 januar
Skrevet

Jeg var ikke den eneste som satt her nyttårsaften. Jeg har store unger som festet og en liten som var hos faren. Og det regnet ute og jeg er pysete i regnvær

Og siden jeg ikke kan dra på besøk til så mange så er det ikke helt frivillig heller. Men at det ble på sekundet, var faktisk tilfeldig. Og sist jeg ba folk på besøk nyttårsaften gikk de på byen etterat de hadde spist og jeg var alene igjen så det gjør jeg ikke mer. Denne gangen skulle en kompis komme, men så ble han dårlig.

ok. du kunne ihvertfall svare skikkelig da innlegget mitt faktisk var rettet mot deg.

men det var seriøst ikke noe vondt ment slik de andre vil ha det til.

var bare litt artig at det var på slaget klokken tolv liksom:) og da ville jeg bare høre:)

er så irriterende når folk skal henge seg opp i anndres innlegg!

Skrevet

Jeg har også trua på 2007 :)

Godt nytt år til deg også, Dorthe :) *klem*

Gjest 2 januar
Skrevet

Patetisk med folk som kommer med spydigheter til andre og ikke tør undertegne med eget nick.

jada du er meg ett patetiskt menneske du og!

hold nå opp da..(!) BUHU!

unger!!!

uansett så gjaldt ikke innlegget deg og du måtte bare provosere ved å blande deg ikke sant?

folk kan gjøre hva de vil. om hun satt der ved en tilfeldighet.. at jeg spurte og at du sku blande deg unødvendig var opp til hver enkelt,men ditt provoserende skriv til meg var helt unødvendig.

få vekk den provoserende snuten din for pokker!

Skrevet

jada du er meg ett patetiskt menneske du og!

hold nå opp da..(!) BUHU!

unger!!!

uansett så gjaldt ikke innlegget deg og du måtte bare provosere ved å blande deg ikke sant?

folk kan gjøre hva de vil. om hun satt der ved en tilfeldighet.. at jeg spurte og at du sku blande deg unødvendig var opp til hver enkelt,men ditt provoserende skriv til meg var helt unødvendig.

få vekk den provoserende snuten din for pokker!

Du var frekk, og må tåle at folk synes det.

Skrevet

ja men på slaget 00.00 2007?

du kunne vel sittet ett annet sted vel?

vært på do eller noe

men å sitte forran en pc på slaget 00.00 er vel litt drøyt om en gjør det av frivillige årsaker.

hadde du nattevakt kan jeg kanskje skjønne det.

singel eller ikke så sitter en ikke forran noen pc på årets siste dag.

i såffal må du være svært ensom og uten unger.

*rister på hodet* tragiskt

ingen ting vondt ment altså

Er det verre å sitte på dol enn på do?

Og man kan da ha det riktig så trivelig om man koser seg bare i sitt eget selskap, enten det er julaften, nyttårsaften eller 17. mai. Bok, TV, PC, musikk, vin. Og mange av de som har partner, er like ensomme som de som er alene.

Fasaden forteller ikke alt.

Skrevet

Er det verre å sitte på dol enn på do?

Og man kan da ha det riktig så trivelig om man koser seg bare i sitt eget selskap, enten det er julaften, nyttårsaften eller 17. mai. Bok, TV, PC, musikk, vin. Og mange av de som har partner, er like ensomme som de som er alene.

Fasaden forteller ikke alt.

LOL til det med dassen. Helt enig med deg.

Det må da være MYE bedre å sitte og sende en hyggelig nyttårshilsen på slaget midnatt enn å sitte og trekke ut noen flak dopapir med nissemønster! ;-)

Skrevet

LOL til det med dassen. Helt enig med deg.

Det må da være MYE bedre å sitte og sende en hyggelig nyttårshilsen på slaget midnatt enn å sitte og trekke ut noen flak dopapir med nissemønster! ;-)

Ja, eller rett og slett gjøre ingenting. Eller løse kryssord eller lese om Veronica Orderud som snakker ut i Camille.

Jeg bryr meg ikke om hvilken dag det er, og jeg synes det er synd at man pådytter folk en følelse av å være mislykket om de ikke har noen å jodle med på de store festdagene.

Og heller et Allers-kryssord eller Gunnar Staalesen enn en kranglevoren og supfull ektemann.

Jeg åt, skålte og pulte på nyttårsaften, men det hadde ikke gjort meg noe å stoppe strømper i stedet.

Skrevet

Ja, eller rett og slett gjøre ingenting. Eller løse kryssord eller lese om Veronica Orderud som snakker ut i Camille.

Jeg bryr meg ikke om hvilken dag det er, og jeg synes det er synd at man pådytter folk en følelse av å være mislykket om de ikke har noen å jodle med på de store festdagene.

Og heller et Allers-kryssord eller Gunnar Staalesen enn en kranglevoren og supfull ektemann.

Jeg åt, skålte og pulte på nyttårsaften, men det hadde ikke gjort meg noe å stoppe strømper i stedet.

Enig.

Jeg blir forresten fristet til å kjøpe Camille etter din reklame av artikkelen her på dol! ;-)

Skrevet

Enig.

Jeg blir forresten fristet til å kjøpe Camille etter din reklame av artikkelen her på dol! ;-)

Ja, hvis du er såpass interessert i Orderudsaken som jeg er, bør du lese det. Men hun virker kald. Iskald. Veltalende og reflektert og intelligent og fornuftig. Men kald.

Skrevet

Godt nytt år! 2007 blir et bra år tror jeg :o)

Skrevet

ok. du kunne ihvertfall svare skikkelig da innlegget mitt faktisk var rettet mot deg.

men det var seriøst ikke noe vondt ment slik de andre vil ha det til.

var bare litt artig at det var på slaget klokken tolv liksom:) og da ville jeg bare høre:)

er så irriterende når folk skal henge seg opp i anndres innlegg!

Jeg svarte da skikkelig første gangen. Jeg trenger vel ikke utdype hvorfor jeg sitter hjemme på nyttårsaften hvis jeg ikke har lyst.

Nyttårsaften er en dag hvor man nesten blir stigmatisert hvis man er alene og siden jeg faktisk ikke var bedt noen steder og alle her veit at jeg har problemer med å gå på besøk så følte jeg at du var spydig.

Skrevet

Jeg har også trua på 2007 :)

Godt nytt år til deg også, Dorthe :) *klem*

Det bare må det ellers så blir jeg sprø. Klem til deg også.

Skrevet

Godt nyttår, Dorthe! :-)

utrolig bra timet innlegg!! :-D

:o)

Skrevet

Ja, hvis du er såpass interessert i Orderudsaken som jeg er, bør du lese det. Men hun virker kald. Iskald. Veltalende og reflektert og intelligent og fornuftig. Men kald.

Også kjent som Orker'u-saken! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...