Gå til innhold

Godt nytt år til dere alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

jo det er jo det.

de som sitter hjemme på den dagen er enten glemt, veldig ensom,eller på jobb.

spessielt på slaget 00.00 2007

kunne sittet i tlf og ønsket folk ett godt nyttår, laget noe mat eller sett fyrverkeriet..

men å sitte klokkel tolv forran pc er leit jo

Jeg, er et helt vanlig og oppegående menneske med både familie og venner.

Denne kvelden valgte jeg å tilbringe hjemme i fred og ro da barna var sammen med sin far. Så etter middagsselskapet hos mine foreldre og søsken valgte jeg å gå hjem istedenfor noe annet!

Jeg er 37 år, og har hatt min skjerv med nyttårsfester tror jeg. Og dessuten så synes jeg ikke denne dagen er så vanvittig spesiell egentlig.

Men takk for at du bryr deg;p

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• mariaflyfly

6

• morsan

4

• tula

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest 2 januar
Skrevet

Jeg svarte da skikkelig første gangen. Jeg trenger vel ikke utdype hvorfor jeg sitter hjemme på nyttårsaften hvis jeg ikke har lyst.

Nyttårsaften er en dag hvor man nesten blir stigmatisert hvis man er alene og siden jeg faktisk ikke var bedt noen steder og alle her veit at jeg har problemer med å gå på besøk så følte jeg at du var spydig.

så trist for deg:P

tenk å ikke bli innvitert noen steder og alle melder avbud.. *sukker*

ingen trenger å gi meg grunn til noe som helst egentlig.

kall meg gjerne spydig.

og jeg trekker gjerne tilbake mitt "godt nyttår" innlegg til deg..

DET er å være spydig!

Gjest 2 januar
Skrevet

Jeg, er et helt vanlig og oppegående menneske med både familie og venner.

Denne kvelden valgte jeg å tilbringe hjemme i fred og ro da barna var sammen med sin far. Så etter middagsselskapet hos mine foreldre og søsken valgte jeg å gå hjem istedenfor noe annet!

Jeg er 37 år, og har hatt min skjerv med nyttårsfester tror jeg. Og dessuten så synes jeg ikke denne dagen er så vanvittig spesiell egentlig.

Men takk for at du bryr deg;p

jo ja det er no riktig det at en kan bruke den siste dag aleine i fred og ro.

var bare det at jeg ikke har hørt om at folk faktisk sitter hjemme alene på den dagen,men nå vet jeg:)

skal ikke grave mer i den saken.

kan fort bli styggt og misstolket som visse andre her!

godt nyttår til deg i allefall:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...