Gå til innhold

går julepynten ned i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det kun 3 juleting som var framme, de plukket jeg ned i går. Intet juletre. :-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Lurveline

3

• Zombiebob

3

• EllaJo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har ikke pakket ned noe enda. Tror jeg fjerner det til helga hvis ikke sønnen min protesterer _for_ heftig:-)

Skrevet

Jepp. Først rydda jeg ut jula hos kjæresten min. Ettersom det stort sett var jeg som ryddet jula inn der så fant jeg det i grunnen ganske naturlig at jeg også sto for å ryde den ut. :o)

Når ungene og jeg så kom hjem var det en liten nedtur å finne leiligehten julepyntet. Egentlig gadd jeg ikke ta den i kveld, men etter en snartur oppe hos søstra mi hvor jeg fikk se hvor deilig det var hos henne der pynten var på full fart ut, så tok jeg meg selv i nakken og begynte. Nå gjenstår bare nissesamlingen min, putetrekkene på småputene i sofaen og julegardinene på stua.

Skrevet

Nei, det ryker ut til helga.

Det varte ikke lenge, nå er treet kastet ut på verandaen og julepynten er stappet i esker klar til flyttingen

Skrevet

Nei, synes det er litt tidlig ennå. Eller - for min del kunne vi godt ha tatt den i dag, men mann og barn vil ha den litt lenger. Det er greit for meg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...