Gjest Helledussen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Vi vurderer spa-ferie , enten i riga eller praha..Kikker litt om i norden og, men er uskire. Litt billigere i øst-europa. Noen med erfaring , som kan anbefale land og evt spa-tilbud(hotell)...?? 0 Siter
Gjest spaspaspa Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Pass på å forhåndsbestille spabehandlingene i god tid før dere reiser, ellers er det mest sannsynlig fullbooket når dere kommer. Reiseoperatørene sier ofte at det er bare å vente med å bestille til man ankommer, men dette er feil. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Estland er å anbefale. Jeg har ikke vært på spa i Estaldn selv, bare for å besøke familie. Men har venner og kolleger som har vært på spa rett utenfor Tallinn og de har vært kjempefornøyde! 0 Siter
G-bo Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Estland er å anbefale. Jeg har ikke vært på spa i Estaldn selv, bare for å besøke familie. Men har venner og kolleger som har vært på spa rett utenfor Tallinn og de har vært kjempefornøyde! Heisann, du har vel ikke tilfeldigvis kunnskap om hvilket spa de var på?? Vi skal til Tallin om noen uker ser du, og det hadde vært flott å dra til et sted som kommer med anbefalinger:-) 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Heisann, du har vel ikke tilfeldigvis kunnskap om hvilket spa de var på?? Vi skal til Tallin om noen uker ser du, og det hadde vært flott å dra til et sted som kommer med anbefalinger:-) Skal spørre jeg. Hun er på jobb i dag, så skal høre med henne. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Heisann, du har vel ikke tilfeldigvis kunnskap om hvilket spa de var på?? Vi skal til Tallin om noen uker ser du, og det hadde vært flott å dra til et sted som kommer med anbefalinger:-) Jeg spurte nå, og det var ikke i selve Tallinn de hadde vært, men i Pärnu, litt syd for Tallinn. 0 Siter
G-bo Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg spurte nå, og det var ikke i selve Tallinn de hadde vært, men i Pärnu, litt syd for Tallinn. Takk takk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.