Gå til innhold

Kommer Jesus i 2007?

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• keinstein

14

• ShitDiddelyDo

7

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

min datter spurte meg om det samme, hun så overskriften på nettet :) Mye man kan lure på!

Skrevet

Kødder du?

I tilfelle ber vi han med på en tur på puben.

Skrevet

Jesus kommer når vi minst venter det, så da blir det vel neppe i år!

Skrevet

Sjøl forbereder jeg antikrists ankomst.

"Antikrist vil være en mann som gjør sin entre på verdenshistoriens arena med hypnotisk sjarm og karisma. Vi vet også at Antikrist vil komme inn på verdens arena med et rykte på seg for å være et mektig fredens menneske. Antikrist betyr "mot Kristus". Antikrist er en person som står i direkte opposisjon til alt som kalles Gud. Antikrist vil utvilsomt bli en herskertype av store dimensjoner. Bibelen sier at Antikrist får sin makt fra Satan. "

Skrevet

I tilfelle ber vi han med på en tur på puben.

Innmari god ide. Han har mye å stå til ansvar for etterat jeg har fått i meg noen tequila ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

For alt vi vet har han kommet tilbake mange ganger.

Er du klar over hvor mange Jesuser det sitter rundt forbi på ulike institusjoner bare her i Norge?

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke at Jesus kommer igjen dette året, men tegnene i tiden tyder på at dagen nærmer seg. Og det er jo ingen av oss som vet når det vil skje...

Skrevet

Vi får sjå. Enten gjer han det, eller så gjer han det ikkje. Eg reknar ikkje MED at det blir i dette året, men for dei av oss som tar gjenkomsten alvorleg, skal ein jo uansett vere budd på det, så sånn sett... For å seie det slik, det er meir sannsynleg at MIN personlege ende kjem i morgon enn at verdas ende gjer det. For meg personleg kjem det likevel på eitt ut ;-)

Skrevet

Innmari god ide. Han har mye å stå til ansvar for etterat jeg har fått i meg noen tequila ;o)

Akkurat DET tviler jeg ikke på.

Skrevet

Akkurat DET tviler jeg ikke på.

Hehe, da tror jeg at jeg hadde vært sinna ja.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Dommedagsprofetier er ikke noe å høre på. Ingen vet når Jesus kommer tilbake.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dommedagsprofetier er ikke noe å høre på. Ingen vet når Jesus kommer tilbake.

Er Jesus tilbakekomst en dommedagsprofeti?

Skrevet

Sjøl forbereder jeg antikrists ankomst.

"Antikrist vil være en mann som gjør sin entre på verdenshistoriens arena med hypnotisk sjarm og karisma. Vi vet også at Antikrist vil komme inn på verdens arena med et rykte på seg for å være et mektig fredens menneske. Antikrist betyr "mot Kristus". Antikrist er en person som står i direkte opposisjon til alt som kalles Gud. Antikrist vil utvilsomt bli en herskertype av store dimensjoner. Bibelen sier at Antikrist får sin makt fra Satan. "

Kanskje en islamist...?

Skrevet

Selvfølgelig. Det er da vi havner i helvete alle sammen ;o)

Skrevet

Hehe, da tror jeg at jeg hadde vært sinna ja.

Han personlig har da ikke gjort noe galt/vondt...?

Skrevet

Han personlig har da ikke gjort noe galt/vondt...?

Det har han vel. Han er jo gud og står ansvarlig for alle elendigheta i verden sammen med gud og den hellige ånd.

Stakkars små nedi u-land som sulter ihjel uten å ha hørt verken om gud eller djevelen.

Skrevet

Det kommer vel mange Jesuser hvert eneste år. Det er jo et veldig vanlig guttenavn i spansktalende land...

Gjest Humlepungen
Skrevet

Når Jesus kommer tilbake neste gang til jorden er det ved dommens dag ja. Det står om i Bibelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...