Gå til innhold

Kommer Jesus i 2007?

Anbefalte innlegg

Gjest Signert
Skrevet

Mennesker sier det er guds ord skrevet av mennesker.

:) Godt sagt.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• keinstein

14

• ShitDiddelyDo

7

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Signert
Skrevet

"kun 19% tror at forskere vil finne tegn på intelligent liv utenfor jorden". Jeg ville fjernet "kun" og satt inn "hele":)

Mrs. Wallace
Skrevet

Sjøl forbereder jeg antikrists ankomst.

"Antikrist vil være en mann som gjør sin entre på verdenshistoriens arena med hypnotisk sjarm og karisma. Vi vet også at Antikrist vil komme inn på verdens arena med et rykte på seg for å være et mektig fredens menneske. Antikrist betyr "mot Kristus". Antikrist er en person som står i direkte opposisjon til alt som kalles Gud. Antikrist vil utvilsomt bli en herskertype av store dimensjoner. Bibelen sier at Antikrist får sin makt fra Satan. "

Ettersom du bruker sitattegn, kunne du kanskje ta deg bryet med å oppgi hvor du siterer fra i samme slengen?

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke at Jesus kommer igjen dette året, men tegnene i tiden tyder på at dagen nærmer seg. Og det er jo ingen av oss som vet når det vil skje...

Hvilke tegn i tiden?

Skrevet

Ettersom du bruker sitattegn, kunne du kanskje ta deg bryet med å oppgi hvor du siterer fra i samme slengen?

Fins det regler for det også?

Så -streng- du er.

Skrevet

"Det kommer en tid da dere skal lengte etter å få se en av Menneskesønnens dager, men ikke få oppleve det. Folk skal si til dere: Se der", eller "Se her er han". Men gå ikke dit og følg ikke etter! For likkesom lynet, når det blinker, lyser fra himmelbryn til himmelbryn, slik skal det være når Menneskesønnen kommer til syne på sin dag. Men først må han lide mye og bli forkastet av denne slekt." (Lukas 17, 22-25)

Nei. Jeg tror ikke han kommer i 2007.

Mrs. Wallace
Skrevet

Fins det regler for det også?

Så -streng- du er.

Ja, det finnes faktisk regler for sånt. Det vet du helt sikkert.

Skrevet

Å klage på forholdene i helvete må jo være det ultimate nytteløse?

"Kan de skru ned varmen litt takk?"

Og på puben serverer de vel ikke annet enn vørterøl og sviskesaft?

Skrevet

Ja, det finnes faktisk regler for sånt. Det vet du helt sikkert.

Uff ja.

Det er fælt. Men det er begrenset hvor mye arbeid jeg gidder å legge i dette. Og nei, jeg bryter ingen lover.

Skal jeg skrive doktoravhandling, så skal jeg tenke på å bruke mye tid på det, men ikke før.

Jeg skulle ønske at alle de anonyme som stjal mine formuleringer kunne sende noen penger til Keinstein på DOL. Om noen år kan jeg kanskje kjøpe et frimerke for de penga.

Du forveksler nok en debatt i et filleforum med en doktoravhandling eller stortingsproposisjon eller en skoleoppgave til eksamen.

Vi kan åpne kjeften uten å levere ut sitatliste.

Dessuten er krav om kilde ofte et forsøk på å punktere en debatt uten å yte noe selv, og uten egentlig å være interessert.

Mrs. Wallace
Skrevet

Uff ja.

Det er fælt. Men det er begrenset hvor mye arbeid jeg gidder å legge i dette. Og nei, jeg bryter ingen lover.

Skal jeg skrive doktoravhandling, så skal jeg tenke på å bruke mye tid på det, men ikke før.

Jeg skulle ønske at alle de anonyme som stjal mine formuleringer kunne sende noen penger til Keinstein på DOL. Om noen år kan jeg kanskje kjøpe et frimerke for de penga.

Du forveksler nok en debatt i et filleforum med en doktoravhandling eller stortingsproposisjon eller en skoleoppgave til eksamen.

Dessuten er krav om kilde ofte et forsøk på å punktere en debatt uten å yte noe selv, og uten egentlig å være interessert.

Hehe, skal vedde på at du brukte mer energi på å formulere dette svaret enn du ville gjort på å oppgi kilde.

Og nei, jeg prøvde ikke å punktere debatten her. Den var vel ikke akkurat brennbar i utgangspunktet.

Skrevet

Og på puben serverer de vel ikke annet enn vørterøl og sviskesaft?

Å fysj. Da skal ikke jeg dit i tilfelle.

Skrevet

Hehe, skal vedde på at du brukte mer energi på å formulere dette svaret enn du ville gjort på å oppgi kilde.

Og nei, jeg prøvde ikke å punktere debatten her. Den var vel ikke akkurat brennbar i utgangspunktet.

Jeg har ikke problemer med å oppgi kilder, men jeg gidder ikke når ingen er interessert i saken. De kan søke selv på internett og finne ørten forekomster, og det skal mye til å finne den opprinnelige kilden.

Jeg er blitt møtt med mine egne formuleringer og innlegg flere ganger, av folk som påstår at de har skrevet det selv. Jeg kan ikke protestere, for da eksponerer jeg mine andre janusansikter.

Ok, jeg skal sende penger til Bibelselskapet hver gang jeg siterer bibelen.

Skrevet

Dessuten bruker jeg mye klipp og lim, så det er ikke så mye styr.

Gjest girasol
Skrevet

Selvfølgelig. Det er da vi havner i helvete alle sammen ;o)

Ikke jeg!... :)

Gjest girasol
Skrevet

Nei, det var han ikke. Han vil bare straffe alle de som ikke er snille hele tida og det er det ingen som klarer. Det har jeg lært av frøken jeg hadde på skolen. Dessueten så sier jeg faen rett som det er. Da er det helvete neste ;o) Ellers så er jeg ganske snill selv om jeg kan komme med en liten hvit en en gang i blandt.

Du hadde en merkelig frøken... Og jeg vet ingen steder i Bibelen det står at oppskriften til å komme til helvete er å si faen...

Gjest girasol
Skrevet

Han kommer nok uansett ikke i 2007. Det er ikke engang et rundt tall.

Sist gang kom han jo i 0.

LOL :)

Gjest girasol
Skrevet

Uff ja.

Jau jau, men da kunne du vel bare droppa sitattegnene!... Eller hva? ;-)

Skrevet

De var der for å antyde at det kanskje ikke er mine ord.

Jeg liker heller å linke, for linkene inneholder ofte andre ting som ikke passer.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Mennesker sier det er guds ord skrevet av mennesker.

Ååå der satt du meg jammen fast.

Not;)

Skrevet

Liker IKKE å linke, skulle det være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...