Gjest Humlepungen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Men det har da overhode ikke noe med gudstro å gjøre. Det er snakk om moral. Ja det handler om moral også. Og den samme moralen eller mangel på sådan forårsaker lidelse i denne verden. Ikke Gud slik du skrev. Det er ikke Gud sin feil at vi mennesker ikke fordeler alle goder likt. Eller i hvert fall likere. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Du hadde en merkelig frøken... Og jeg vet ingen steder i Bibelen det står at oppskriften til å komme til helvete er å si faen... 2.bud: Du skal ikke misbruke Herren, din Guds navn ;o) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 2.bud: Du skal ikke misbruke Herren, din Guds navn ;o) Er å si "faen" å misbruke Guds navn? Står det i bibelen at mann kommer til h.hvis man ikke holder 2.bud? (Isolert sett altså) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Er å si "faen" å misbruke Guds navn? Står det i bibelen at mann kommer til h.hvis man ikke holder 2.bud? (Isolert sett altså) Knis, man kommer ikke til himmelen hvis man bryter budene. Ikke noe forskjell fra hvilket bud det er ;o) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Knis, man kommer ikke til himmelen hvis man bryter budene. Ikke noe forskjell fra hvilket bud det er ;o) Knis tilbake ;-) Vi tenker nok på to forskjellige himler 0 Siter
keinstein Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Nei, det var han ikke. Han vil bare straffe alle de som ikke er snille hele tida og det er det ingen som klarer. Det har jeg lært av frøken jeg hadde på skolen. Dessueten så sier jeg faen rett som det er. Da er det helvete neste ;o) Ellers så er jeg ganske snill selv om jeg kan komme med en liten hvit en en gang i blandt. Ikke bland deg oppi dette her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.