Gå til innhold

Svigerdatter søkes - seriøst????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så det programmet som nettopp gikk på tv2?

Dette så ut som en parodi, og jeg har vanskeligheter for å tro at dette er et seriøst tv program?!

Skrevet

Jeg så litt av det.. Tragisk! Men jeg ble litt nyskjerrige da, hvem valgte han og gikk det bra? Jeg så ikke slutten.

Gjest fordommer?
Skrevet

Tviler du på seriøsiteten fordi det ikke dreier seg om unge vakre mennesker denne gangen?

Gjest sladrer litt i dag
Skrevet

Seriøst nok til at de to fra dagens program skal flytte sammen i nær framtid. Men jeg fikk følelsen av at jeg var med som flue på veggen i fhd til ei kontaktannonse i den kulørte ukepressen.

De er nå uansett veldig søte, da!

Skrevet

Jeg så litt av det.. Tragisk! Men jeg ble litt nyskjerrige da, hvem valgte han og gikk det bra? Jeg så ikke slutten.

Han valgte Antoinette. De fikk låne en luksus-bobil og reiste på camping til Stavern. Der spiste de på fin resturant og kosa seg. De ble et par og Antoinette skulle si opp jobben og flytte nedover når jobbkontrakten var over.

Paret våkna til svigermors stemme utenfor bobilen. Hun hadde endatil med seg frokost til dem....

Svigermor var kjempefornøyd med damevalget!!

Jeg er forøvrig spent på om svigermor klarer å holde seg litt i bakgrunnen fra nå av *ler*

Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være seriøst?

Moro at single folk treffer hverandre på TV. De hadde neppe truffet hverandre i RL, så da er det greit at TV kan hjelpe ;-)

Ikke det at jeg hadde valgt å være med på noe sånt, men det funker nok for noen :-)

Gjest brigitte
Skrevet

Nei det kan det umulig være. En førtiåring som får servert frokosten på "rommet" av gamle mor, ja, ja, om noen vil ha ham skal de få han billig! Ikke ville han flytte, ikke ville han ha flere barn, ikke ville han oppgi noe av det han allerede hadde eller gjorde, hvorfor i alle dager vil han ha ei dame? Han trenger jo ikke hushjelp heller så lenge mora hans lever og er frisk nok!

Gjest tv-slave
Skrevet

Nei det kan det umulig være. En førtiåring som får servert frokosten på "rommet" av gamle mor, ja, ja, om noen vil ha ham skal de få han billig! Ikke ville han flytte, ikke ville han ha flere barn, ikke ville han oppgi noe av det han allerede hadde eller gjorde, hvorfor i alle dager vil han ha ei dame? Han trenger jo ikke hushjelp heller så lenge mora hans lever og er frisk nok!

uff da,......visste henne han valgte om alle disse kravene hans??

Gjest Stavernfans
Skrevet

Er nok seriøst ja......

Ja- hu mor fikk seg ei venninde isåfall. hehehe

gutten hadde ikke hatt dame på 9 år, blir sikkert lett å ha med å gjøre sammen med hu svigermor hehehehehe

Gjest Eizoze
Skrevet

Kanskje han ville ha en kjæreste? Det er ikke alle som er fornøyd bare med en hushjelp.

laguna1365380434
Skrevet

Det VAR ille og! 8-I Verste konseptet jeg har sett på lenge...men jeg var nå tabloid nok til å sitte å glo litt sammen med mor for det..;-P

Gjest tv-tittern
Skrevet

Ja dette er et seriøst program :). Det har gått på TV2 Zebra nå i høst, der har vi fulgt med på presentasjonen og brevrunden de hadde.

Etterligner vel litt mye på "Jakten på kjærligheten" føler at Hedda skal lissom være Katrine.

Skrevet

Ja dette er et seriøst program :). Det har gått på TV2 Zebra nå i høst, der har vi fulgt med på presentasjonen og brevrunden de hadde.

Etterligner vel litt mye på "Jakten på kjærligheten" føler at Hedda skal lissom være Katrine.

Hedda er penere med lyst hår! *usaklig* :)

Skrevet

Er enig med deg. Jeg har sett flere av episodene. Det er det mest pinlige jeg har sett.. Men underholdning, det er det!

Skjønner de ikke at de driter seg ut? Huff. Freakshow.

Skrevet

Hedda er penere med lyst hår! *usaklig* :)

Ja, ikke sant? Hun blir for blek og tander med det mørke håret. Det blir for hardt mot ansiktet.

Ellers er det mye klemming i det programmet. Det klemmes når Hedda kommer og går, og hver gang det kommer eller går friere klemmes det. Det er nesten så jeg lurer på om det aldri er noen som bare sier hei eller håndhilser lenger.

Skrevet

Er enig med deg. Jeg har sett flere av episodene. Det er det mest pinlige jeg har sett.. Men underholdning, det er det!

Skjønner de ikke at de driter seg ut? Huff. Freakshow.

Akkurat! De driter seg så mye ut at jeg syntes det var ubehagelig å se på!

Skrevet

Ja, det er nok med 1 Katrine Moholt, for å si det sånn...

Skrevet

Det VAR ille og! 8-I Verste konseptet jeg har sett på lenge...men jeg var nå tabloid nok til å sitte å glo litt sammen med mor for det..;-P

Samme her, skulle se på og kose meg - og kanskje le litt fordi jeg syntes konseptet hørtes litt teit ut. Men dette syntes jeg gikk for langt, det var slik at jeg ble fysisk uvel av å se på...:-O

Skrevet

Syntes det forholdet mellom sønnen og mora var direkte kvalmt å se på, for ikke å snakke om den shoppingrunden som mora skulle ha med hver av damene....

Syntes det hele var ganske så patetisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...