Gå til innhold

tips til skritteller

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

Skal begynne med skritteller. Noen som vet om en billig og bra?

Skrevet

De selger en billig variant på XXL. Kr. 55,-. Gubben har testet den, og den ser ut til å virke helt greit.

trenger hjelp nå!
Skrevet

Silva fra Claes Olsson. En variant som bare teller skritt og distanse, mens en annen teller skritt, distanse, kaloriforbruk og antall timer/minutter du har brukt den. Funker helt supert min iallefall!

Skrevet

Tips? Jeg skal gi deg tips: Kjøp en bra cd eller dvd for penga istedet. Eventuelt mål opp ei passe løype, kjøpt stoppeklokke og begynn å ta tida. Mye bedre. Langt mer effektivt.

Gjest ferskentre
Skrevet

Har har hørt mange klage over at de ikke teller korrekt. Testen en jeg fikk til jul, og den tellet 130 skritt mens jeg gikk 100. Ei venninne hadde en som tellet mens hun satt stille. hehe... Og ei annen hadde en som ikke tellet med jevne mellomrom. Det her var forskjellige typer,så jeg stoler ikke på slike tellere. Jeg går så j eg blir lett andpusten og jeg har ei fast løype som tar en halv time. Passer meg bra.

Skrevet

Kjøpte en til mamma. Helt enkel utgave. Den telte 20 skritt når hun hostet! :)

Skrevet

De selger en på widerøe flyene som er best i test. koster 195,- Kan kjøpe den på nettsidene også http://www.greenbasket.no/ Silva Pedometer Plus heter den.

Har bestillt men ikke fått den enda:o)

Skal komme meg iform og målet er 10.000 skritt per dag..

Skrevet

Jeg kjøpte min på Apotek 1.

Den kostet 200 og noe. Den teller skritt,kilometer og calorier.

Skrevet

Jeg kjøpte fra nettsiden til Revmatikerforbundet. De leverte kjapt! Bestilte den 29. og dt har jo vært helligdager i mellom, men den kom i dag. Koster 100 kr (+10 kr i porto og fakturakostnad), og har måling av antall skritt, kaliforbruk og lengde. Den har også radio, og det var med batteri og ørepropper. KJempefornøyd jeg! Man må ikke være medlem for å handle der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...