ShitDiddelyDo Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Der jeg har forhørt meg nå, kostet det 80,- mer i måneden (bekkestua) og 50,- mer i måneden asker. Dvs, at den prisen da blir nokså lik hverandre? Hvor meldte du deg inn? Tror det kommer litt ann på hva det koster på senteret i utgangspunktet. Elixia har tydelig kjempeforskjeller på prisene sine i tillegg. Når på døgnet kommer du til å trene? Det bør også være noe du ser på. F.eks. er stor plass mer relevant hvis du skal trene klokka 19.00, når alle andre trener. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Oj, det var jammen rimlig. Ikke oslo område? Vennlig hilsen Nei, det er ikke i Oslo. Dessuten løy jeg, det er 295 kr i mnd. Måtte sjekke. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Ingen, bruker sykkel og går mye så noe treningsstudio trenger jeg ikke å besøke. Gjør litt narr av de som kjører nesten på trappa til treningstudio for å trene!? Spesielt de som kjører dit for å trene på sykkel........ 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Ingen, bruker sykkel og går mye så noe treningsstudio trenger jeg ikke å besøke. Gjør litt narr av de som kjører nesten på trappa til treningstudio for å trene!? Spesielt de som kjører dit for å trene på sykkel........ Jeg også går endel, men trenger litt ekstra styre. Særlig mage og rygg, vil jeg tro. Men den som ler sist ler best :-D Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Nei, det er ikke i Oslo. Dessuten løy jeg, det er 295 kr i mnd. Måtte sjekke. *fyttirakkern så dyrt* Du er litt av en skrøner skjønner jeg ;o) Ha en flott kveld 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 *fyttirakkern så dyrt* Du er litt av en skrøner skjønner jeg ;o) Ha en flott kveld Husket ikke helt først, så jeg bare gjetta. Hehe. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Der jeg har forhørt meg nå, kostet det 80,- mer i måneden (bekkestua) og 50,- mer i måneden asker. Dvs, at den prisen da blir nokså lik hverandre? Hvor meldte du deg inn? Tror det kommer litt ann på hva det koster på senteret i utgangspunktet. Elixia har tydelig kjempeforskjeller på prisene sine i tillegg. Jeg er medlem på colosseum. Der fikk jeg gode priser gjennom jobben. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.