Gå til innhold

FU.: hvilket treningsenter bruker du og hva koster det ?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Der jeg har forhørt meg nå, kostet det 80,- mer i måneden (bekkestua) og 50,- mer i måneden asker. Dvs, at den prisen da blir nokså lik hverandre?

Hvor meldte du deg inn? Tror det kommer litt ann på hva det koster på senteret i utgangspunktet. Elixia har tydelig kjempeforskjeller på prisene sine i tillegg.

Når på døgnet kommer du til å trene? Det bør også være noe du ser på. F.eks. er stor plass mer relevant hvis du skal trene klokka 19.00, når alle andre trener.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

3

• Speak

2

• Caloni Makaroni

2

• kaffepiken

1

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oj, det var jammen rimlig.

Ikke oslo område?

Vennlig hilsen

Nei, det er ikke i Oslo. Dessuten løy jeg, det er 295 kr i mnd. Måtte sjekke. ;)

Skrevet

Ingen, bruker sykkel og går mye så noe treningsstudio trenger jeg ikke å besøke.

Gjør litt narr av de som kjører nesten på trappa til treningstudio for å trene!?

Spesielt de som kjører dit for å trene på sykkel........

Gjest Underskrift
Skrevet

Ingen, bruker sykkel og går mye så noe treningsstudio trenger jeg ikke å besøke.

Gjør litt narr av de som kjører nesten på trappa til treningstudio for å trene!?

Spesielt de som kjører dit for å trene på sykkel........

Jeg også går endel, men trenger litt ekstra styre. Særlig mage og rygg, vil jeg tro.

Men den som ler sist ler best :-D

Vennlig hilsen

Gjest Underskrift
Skrevet

Nei, det er ikke i Oslo. Dessuten løy jeg, det er 295 kr i mnd. Måtte sjekke. ;)

*fyttirakkern så dyrt*

Du er litt av en skrøner skjønner jeg ;o)

Ha en flott kveld

Gjest Princess Peach
Skrevet

*fyttirakkern så dyrt*

Du er litt av en skrøner skjønner jeg ;o)

Ha en flott kveld

Husket ikke helt først, så jeg bare gjetta. Hehe.

Gjest Signert
Skrevet

Der jeg har forhørt meg nå, kostet det 80,- mer i måneden (bekkestua) og 50,- mer i måneden asker. Dvs, at den prisen da blir nokså lik hverandre?

Hvor meldte du deg inn? Tror det kommer litt ann på hva det koster på senteret i utgangspunktet. Elixia har tydelig kjempeforskjeller på prisene sine i tillegg.

Jeg er medlem på colosseum. Der fikk jeg gode priser gjennom jobben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...