bibben Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Jepp! Veldig våken :-) Mail! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Mail! Takk for mail! Kommer svar en vakker dag.. *sliten* 0 Siter
bibben Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Takk for mail! Kommer svar en vakker dag.. *sliten* *Klemmer sliten skal* 0 Siter
Gjest skal Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 *Klemmer sliten skal* *klemmer forsiktig tilbake og tørker vekk støvet bibb fikk på seg* 0 Siter
bibben Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 *klemmer forsiktig tilbake og tørker vekk støvet bibb fikk på seg* Hihi!!! Det kjennes som tryllestøv! Kan jeg ønske meg tre ting nå tro? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hihi!!! Det kjennes som tryllestøv! Kan jeg ønske meg tre ting nå tro? I kategorien hybeldyr, så avgjort! 0 Siter
bibben Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 I kategorien hybeldyr, så avgjort! Hjelp...jeg er redd for store hybelkaniner...du vet de kalles faktisk Belgiske kjemper!!! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hjelp...jeg er redd for store hybelkaniner...du vet de kalles faktisk Belgiske kjemper!!! Her er hybelkameler, hybelelger og små søte hybelmus for de mer forsiktige. Samt en hel del dyr av noe uklar karakter.. 0 Siter
bibben Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 Her er hybelkameler, hybelelger og små søte hybelmus for de mer forsiktige. Samt en hel del dyr av noe uklar karakter.. Hva med å åpne en zoologisk have? En liten ekstrainntekt sånn på si? Hybelelger må bestemt være noe for turistindustrien....ja kanskje også for eiendomsmeglere som trenger å lokke folk på visninger? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hva med å åpne en zoologisk have? En liten ekstrainntekt sånn på si? Hybelelger må bestemt være noe for turistindustrien....ja kanskje også for eiendomsmeglere som trenger å lokke folk på visninger? Vet ikke om det ville blitt godkjent av, hmm, helserådet eller muligens sikkerhetstjenesten. De biter nemlig.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.