Gjest pompell Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Noen som la merke til dette sitatet? Jeg husker ikke hva det var,men det handlet noe om klokskap,- og det å godta ting du ikke hadde mulighet til å endre på... Noen som kan hjelpe meg med dette sitatet? 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Fant det selv =) Gud, gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de ting jeg kan endre, og visdom til å se forskjellen. Frans av Assisi 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Fant det selv =) Gud, gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de ting jeg kan endre, og visdom til å se forskjellen. Frans av Assisi Jepp :-) De bruker det visst i AA, anonyme alkoholikere..? 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jepp :-) De bruker det visst i AA, anonyme alkoholikere..? Jeg syns at det kan være gjeldende til alle som strever med å finne ut av ting i livet sitt...deriblant jeg...som ikke har problemer med alkoholen... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg syns at det kan være gjeldende til alle som strever med å finne ut av ting i livet sitt...deriblant jeg...som ikke har problemer med alkoholen... Helt klart et allmengyldig sitat, ja. :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg syns at det kan være gjeldende til alle som strever med å finne ut av ting i livet sitt...deriblant jeg...som ikke har problemer med alkoholen... Du kan trygt gå ut fra at Frans av Asissi ikke myntet dette spesielt på alkoholikere.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.