Gå til innhold

Sitat / Grey`s Anatomic i går

Anbefalte innlegg

Gjest pompell
Skrevet

Noen som la merke til dette sitatet?

Jeg husker ikke hva det var,men det handlet noe om klokskap,- og det å godta ting du ikke hadde mulighet til å endre på...

Noen som kan hjelpe meg med dette sitatet?

Gjest pompell
Skrevet

Fant det selv =)

Gud, gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de ting jeg kan endre, og visdom til å se forskjellen.

Frans av Assisi

Skrevet

Fant det selv =)

Gud, gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de ting jeg kan endre, og visdom til å se forskjellen.

Frans av Assisi

Jepp :-) De bruker det visst i AA, anonyme alkoholikere..?

Gjest pompell
Skrevet

Jepp :-) De bruker det visst i AA, anonyme alkoholikere..?

Jeg syns at det kan være gjeldende til alle som strever med å finne ut av ting i livet sitt...deriblant jeg...som ikke har problemer med alkoholen...

Skrevet

Jeg syns at det kan være gjeldende til alle som strever med å finne ut av ting i livet sitt...deriblant jeg...som ikke har problemer med alkoholen...

Helt klart et allmengyldig sitat, ja. :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Du kan trygt gå ut fra at Frans av Asissi ikke myntet dette spesielt på alkoholikere....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...