Gjest pompell Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Noen som vet hvordan en skal slette personlige maler på dette behandlingsprogrammet... Jeg er veldig fersk i dataverdenen...men jeg har laget flere personlige maler...men ønsker å slette noen siden jeg har lagret dobbelt opp av noen maler =) 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Kan det tenkes at du kan høyreklikke på filen der malen er lagret og velge "slett"? 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Kan det tenkes at du kan høyreklikke på filen der malen er lagret og velge "slett"? Får ikke opp noen alternativer til "slett" noen plasser... 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Får ikke opp noen alternativer til "slett" noen plasser... ikke hvis du klikker med høyre musetast heller? 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 ikke hvis du klikker med høyre musetast heller? Nei... Og jeg har vært inne på masse undermenyer og alternativer og sånt =) Uten å finne noe! 0 Siter
Gemini Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Nei... Og jeg har vært inne på masse undermenyer og alternativer og sånt =) Uten å finne noe! http://forums.vnunet.com/thread.jspa?messageID=699786 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.