Gå til innhold

FU: Hva er skrittlengden din?

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Det virker som om "alle" har fått skritteller til jul - og det har jeg også.

Da jeg skulle stille den inn i går, så fant jeg ut at det ikke var _så_ lett å finne ut skrittlengden min.

Jeg tror at jeg landet på 75 cm. Jeg er 175 cm høy, så det stemmer kanskje?

Hva er skrittlengden din, og hvor høy er du?

Skrevet

Det varierer jo veldig, alt ettersom. Noen ganger langer jeg ut, andre ganger blir det mer småtassing. Jeg tok flere tester og var bevisst på at jeg ikke skulle lange for mye ut, og landet på noen-og-seksti - husker ikke om det var f eks 65 eller 69.

Jeg er 177 cm.

Skrevet

Jeg er 152 cm høy og fant en grei turskrittlengde (ikke småskritt, men ikke det lengste jeg får til heller) på ca. 60 cm. Kjenner en som er omtrent 180 cm og han sier han har en skrittlengde på 70 cm.

Gjest Signert
Skrevet

Jeg målte skrittlengden min til 65. Gikk 100 meter (på en friidrettsbane) i min vanlige "gangstil" og delte skritt på meter.

Skrevet

Jeg målte skrittlengden på gåing inne, og satte den til 50 cm. Jeg er 164 cm, men ganske kort i beina.

Skrevet

Jeg har 60 og er 171 høy.

Har vært med på skritteller konkurransen til LHL så jeg har ikke fått til jul.

Er lei av å bruke den nå.

Gjest this is a signature
Skrevet

Har du sånn skritteller hvor man måler opp skrittet?

Jeg ga min far skritteller, men der var det kun "telling" (gyrofunksjon), og ikke oppmåling..Det var litt dumt.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har 60 cm skrittlengde. Er 166 cm høy

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har 60 cm skrittlengde. Er 166 cm høy

Hmmm....

Faktisk ikke tenkt på gitt!

Enn at jeg kunne utelate et så essensielt spørsmål i livet da?! ;-)

(Og har dere andre nå stått med målebånd og liksom rekonstruert normal gange foran tvn?)

Og hvorfor spør noen om skrittlengden til alle og hvermannsen???

:-)

Skrevet

Hmmm....

Faktisk ikke tenkt på gitt!

Enn at jeg kunne utelate et så essensielt spørsmål i livet da?! ;-)

(Og har dere andre nå stått med målebånd og liksom rekonstruert normal gange foran tvn?)

Og hvorfor spør noen om skrittlengden til alle og hvermannsen???

:-)

For å stille inn skrittelleren vel ;o)

Skrevet

Har du sånn skritteller hvor man måler opp skrittet?

Jeg ga min far skritteller, men der var det kun "telling" (gyrofunksjon), og ikke oppmåling..Det var litt dumt.

I den jeg har stiller man inn skrittlengde og vekt, samt klokkeslett, slik at telleren nuller seg ut ved midnatt.

Den gir beskjed om følgende, for inneværende døgn samt de siste 6 døgnene:

- antall skritt pr døgn

- antall "aerobic" skritt, dvs dersom man har hatt minst 1 skritt i sekundet i 10 minutter eller mer

- antall kalorier forbrent og antall gram

- antall kilometer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...