Gå til innhold

Hjelp til å bytte fastlege...

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg vil ha dr. House.

Er det noen som vet hvordan jeg får det til...?

:o)

*optimistisk*

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Snorkfrøken

12

• Babette

11

• Åsemor

4

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men heller tvilsomt at _han_ vil ha deg, eller hva? ;-)

Skrevet

Tror det lett kan la seg løse ved å logge seg inn på nav sine nettsider og samtidig true med å koble inn VG dersom du ikke får dine ønsker oppfylt!

Skrevet

Mener alle har krav på å få byttet lege, men du kan ikke velge en lege som har fylt opp sin kvote med pasienter.

Gjest Shira12
Skrevet

Om du får det til, gi meg en lyd da. Jeg vil også bytte!

Hm, kanskje godeste Dr House hadde fått skikk på kroppen min ;o)

Snorkfrøken
Skrevet

Men heller tvilsomt at _han_ vil ha deg, eller hva? ;-)

si ikke det ... ;o)

Snorkfrøken
Skrevet

Hans lister er helt fulltegnet, dessverre.

fryktet for det...

Skrevet

Skjønner at jeg virkelig har gått glipp av noe stort.

21.45 onsdager på nrk1, var det det?

Snorkfrøken
Skrevet

jeg ser bare når jeg "ramler over" over den. Så det i går på svensk tv4

Skrevet

Han er altfor gammel for deg. Kan ikke du heller ta en av turnusgutta i Grey`s?

Snorkfrøken
Skrevet

Hadde jo ikke tenkt å drasse han på soverommet da. Er bare så herlig med et menneske som prater direkte og ikke går rundt grøten :o)

Men skulle det være en lege skulle jeg alltids ha funnet noen på E.R

Skrevet

Hadde jo ikke tenkt å drasse han på soverommet da. Er bare så herlig med et menneske som prater direkte og ikke går rundt grøten :o)

Men skulle det være en lege skulle jeg alltids ha funnet noen på E.R

Da kan du få låne min fastlege. Han kan til tider være like arrogant som House. Og nesten like kjekk. Han er egentlig så kjekk at jeg er litt sjenert ved underlivsundersøkelser, hvilket jeg vanligvis ikke er.

Fastleger bør ikke være så tiltrekkende at man tenker på helt andre ting enn celleprøver når man ligger der og skrever.

Skrevet

Jeg aner jo ikke hvem denne mannen er, har aldri sett programmet.

Men jeg kan ta han nye i Akutten også jeg da, hvis det er sånn dere skal være. :P

Skrevet

Jeg aner jo ikke hvem denne mannen er, har aldri sett programmet.

Men jeg kan ta han nye i Akutten også jeg da, hvis det er sånn dere skal være. :P

Du tar ham altså usett?

Altså: House er en arrogant, sur drittsekk som går med stokk og alltid vet best. Og så er han bare min.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du tar ham altså usett?

Altså: House er en arrogant, sur drittsekk som går med stokk og alltid vet best. Og så er han bare min.

Der støtter jeg deg fullt ut, dr. House er bare din. Jeg har vurdert ham nøye, og han frister definitivt ikke.

Noe som er mer synd, er at jeg har invistert i "Sorte penger, Hvite løyner" etter intens oppfordring fra Gyda. Og Trond Espen Seim appelerer ikke til meg. Det er nesten så jeg blir bekymret...

Snorkfrøken
Skrevet

Da kan du få låne min fastlege. Han kan til tider være like arrogant som House. Og nesten like kjekk. Han er egentlig så kjekk at jeg er litt sjenert ved underlivsundersøkelser, hvilket jeg vanligvis ikke er.

Fastleger bør ikke være så tiltrekkende at man tenker på helt andre ting enn celleprøver når man ligger der og skrever.

Enig!

Skrevet

Der støtter jeg deg fullt ut, dr. House er bare din. Jeg har vurdert ham nøye, og han frister definitivt ikke.

Noe som er mer synd, er at jeg har invistert i "Sorte penger, Hvite løyner" etter intens oppfordring fra Gyda. Og Trond Espen Seim appelerer ikke til meg. Det er nesten så jeg blir bekymret...

Si meg, begynner du å tørke inn? Når er ulvenes parringstid?

Hva med dirigenten i "Så som i himmelen" hvis du har sett den?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Si meg, begynner du å tørke inn? Når er ulvenes parringstid?

Hva med dirigenten i "Så som i himmelen" hvis du har sett den?

"Si meg, begynner du å tørke inn? Når er ulvenes parringstid?"

Du skal se jeg har blitt gammel og dydig *skrekk*.

Den dirigenten har jeg ikke sett. Men Sawyer er fortsatt til å sikle på, og han nyeste James Bond gjorde meg både het og yr. Han ville jeg definitivt huket tak i om jeg kunne.

Skrevet

"Si meg, begynner du å tørke inn? Når er ulvenes parringstid?"

Du skal se jeg har blitt gammel og dydig *skrekk*.

Den dirigenten har jeg ikke sett. Men Sawyer er fortsatt til å sikle på, og han nyeste James Bond gjorde meg både het og yr. Han ville jeg definitivt huket tak i om jeg kunne.

Du liker antakelig de som jeg kaller spradebasser. Smukkaser. Jeg har såvidt sett den nye James Bond, men han så kjedelig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...