Gå til innhold

Hjelp til å bytte fastlege...

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du liker antakelig de som jeg kaller spradebasser. Smukkaser. Jeg har såvidt sett den nye James Bond, men han så kjedelig ut.

James Bond, kjedelig? Da har du ikke sett nok på han. Månnen har en dyrisk sexutstråling, uten å være fløtepus eller pen. Jeg ville trodd han skulle appelert til deg. Men han er vel ikke usympatisk nok.

Når vi nå sammenligner menn, er det nesten ufattelig at vi har slåss om den samme ;-)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Snorkfrøken

12

• Babette

11

• Åsemor

4

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

James Bond, kjedelig? Da har du ikke sett nok på han. Månnen har en dyrisk sexutstråling, uten å være fløtepus eller pen. Jeg ville trodd han skulle appelert til deg. Men han er vel ikke usympatisk nok.

Når vi nå sammenligner menn, er det nesten ufattelig at vi har slåss om den samme ;-)

Du har nok et poeng der. Jeg trekkes mot sjarmerende, arrogante drittsekker med mye autoritet. Rart jeg ikke er sammen med en Bergenser.

Har vi slåss om samme mann?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du har nok et poeng der. Jeg trekkes mot sjarmerende, arrogante drittsekker med mye autoritet. Rart jeg ikke er sammen med en Bergenser.

Har vi slåss om samme mann?

"Har vi slåss om samme mann?"

Jeg jobbet i vært fall hardt for å holde deg unna mrxx, før han gikk over til å flørte med ungjentene.

Skrevet

"Har vi slåss om samme mann?"

Jeg jobbet i vært fall hardt for å holde deg unna mrxx, før han gikk over til å flørte med ungjentene.

Nåja. Jeg slåss for retten til å flørte med ham jeg også, hadde ikke noe ønske om å ha ham for meg selv.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nåja. Jeg slåss for retten til å flørte med ham jeg også, hadde ikke noe ønske om å ha ham for meg selv.

Jeg hadde ikke ønske om å ha ham for meg selv, bare å slippe å dele han med flere enn to til :)

Men det er lenge, lenge siden nå. Jeg aner ikke om han flørter eller flørtes med en gang nå for tiden.

Caloni Makaroni
Skrevet

Skjønner at jeg virkelig har gått glipp av noe stort.

21.45 onsdager på nrk1, var det det?

Jepp! Jeg har kjøpt sesong 1 på DVD nå, og det var akkurat i tide, for nå har jeg ligget rett ut med feber et par dager, så jeg har sett mesteparten av episodene , og er helt hekta :o

Skrevet

Jeg gleder meg til 25. januar, for da kommer sesong 2 på platekompaniet!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åja, han vil jeg også ha! Helst på hjemmebesøk. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du tar ham altså usett?

Altså: House er en arrogant, sur drittsekk som går med stokk og alltid vet best. Og så er han bare min.

Har du snust på white spiriten igjen nå? Han er -ikke- din, nei!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Der støtter jeg deg fullt ut, dr. House er bare din. Jeg har vurdert ham nøye, og han frister definitivt ikke.

Noe som er mer synd, er at jeg har invistert i "Sorte penger, Hvite løyner" etter intens oppfordring fra Gyda. Og Trond Espen Seim appelerer ikke til meg. Det er nesten så jeg blir bekymret...

Ulvinnen, nå må du trå til og jage bort innpåslitne Babette her! Hun tror hun har sjans på House!

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg ser bare når jeg "ramler over" over den. Så det i går på svensk tv4

:o)

Hihi, det gikk en reprise på tv4 i natt kl 03.15. Jeg var på jobb, og begynte i skikkelig god tid for å rekke å gjøre det jeg skulle før det begynte. Se på House og samtidig få betaling, himmelrik! Satt og humret og koste meg for meg selv. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

si ikke det ... ;o)

Han skyr jo pasienter som pesten. Er nok en vanskelig oppgave å komme på lista hans, tror jeg. ;)

Snorkfrøken
Skrevet

Åja, han vil jeg også ha! Helst på hjemmebesøk. ;)

Han kan da vel ikke være så opptatt at han ikke skal kunne se oss med jevne mellomrom sant?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Han kan da vel ikke være så opptatt at han ikke skal kunne se oss med jevne mellomrom sant?

Opptatt, nei? Han blir vel bare glad for å slippe unna Cuddy og maset hennes. Så kan han heller holde oss med selskap. ;)

Snorkfrøken
Skrevet

Hihi, det gikk en reprise på tv4 i natt kl 03.15. Jeg var på jobb, og begynte i skikkelig god tid for å rekke å gjøre det jeg skulle før det begynte. Se på House og samtidig få betaling, himmelrik! Satt og humret og koste meg for meg selv. ;)

Ja, han er tøff :o)

Har sansen for folk som er direkte.

Snorkfrøken
Skrevet

Opptatt, nei? Han blir vel bare glad for å slippe unna Cuddy og maset hennes. Så kan han heller holde oss med selskap. ;)

mhm :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, han er tøff :o)

Har sansen for folk som er direkte.

Hvordan går det an å -ikke- like House? Ok, jeg skjønner hvorfor, men samtidig har han sjarm. Interessant fyr. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Hvordan går det an å -ikke- like House? Ok, jeg skjønner hvorfor, men samtidig har han sjarm. Interessant fyr. :)

Vet du, ene spesialisten min har noen likhetstrekk med House`s personlighet. Rett frem og direkte. Hm, kanskje derfor jeg er så fornøyd med han ;o)

Blir alltid sjekket fra topp til tå, men ikke noe dikking der i gården nei.

Snorkfrøken
Skrevet

Vet du, ene spesialisten min har noen likhetstrekk med House`s personlighet. Rett frem og direkte. Hm, kanskje derfor jeg er så fornøyd med han ;o)

Hørtes ut som en grei lege å ha ja :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Beskylder han deg for å lyve og utsetter deg for ulike behandlinger for å se om det virker før han finner ut hva som feiler deg også? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...