Gå til innhold

Hjelp til å bytte fastlege...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mmmmmm, nå ble jeg slikkelysten, gitt ;)

*Gjør meg klar til å forsvare Peach mot Babette*

Flott! Bare ikke forspis deg så du blir for dorsk til å være vaktulvinne. ;)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Snorkfrøken

12

• Babette

11

• Åsemor

4

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Flott! Bare ikke forspis deg så du blir for dorsk til å være vaktulvinne. ;)

Med det måltidet jeg nå har fått, så gis ingen garantier ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Med det måltidet jeg nå har fått, så gis ingen garantier ;-)

Jeg setter min lit til deg nå, altså!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg setter min lit til deg nå, altså!

Da får vi håpe at Babette venter til jeg er forsynt, så jeg kan gjøre meg tilliten verdig :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da får vi håpe at Babette venter til jeg er forsynt, så jeg kan gjøre meg tilliten verdig :-)

Ja, ser ut som hun er langt unna foreløpig. :)

Skrevet

Jeg vil og ha han. Han kunne jeg virkelig trengt. Han har den ekspertisen jeg trenger.

Skrevet

Da kan du få låne min fastlege. Han kan til tider være like arrogant som House. Og nesten like kjekk. Han er egentlig så kjekk at jeg er litt sjenert ved underlivsundersøkelser, hvilket jeg vanligvis ikke er.

Fastleger bør ikke være så tiltrekkende at man tenker på helt andre ting enn celleprøver når man ligger der og skrever.

Har du samme fastlege som meg?

For han er kjekk og arrogant og jeg kjefter ham ned noen ganger.

Skrevet

Beskylder han deg for å lyve og utsetter deg for ulike behandlinger for å se om det virker før han finner ut hva som feiler deg også? ;)

Det gjør min fastlege så jeg er vant med det.

Skrevet

Da kan du få låne min fastlege. Han kan til tider være like arrogant som House. Og nesten like kjekk. Han er egentlig så kjekk at jeg er litt sjenert ved underlivsundersøkelser, hvilket jeg vanligvis ikke er.

Fastleger bør ikke være så tiltrekkende at man tenker på helt andre ting enn celleprøver når man ligger der og skrever.

*Fnis* Min fastlege er like gammel som meg, veldig søt og veldig, veldig trivelig - og tja, det er både og å ta gu hos ham, jeg innrømmer det. Men han er veldig dyktig og veldig diskret da.

Bortsett fra da han drev og frøs bort kjønnsvorter og plutselig lurte på om han trengte lesebriller for han ble så sliten av å stirre sånn.... Jadajadajada.... Jeg lo forøvrig så jeg trodde jeg skulle trille ut av stolen! :o)

Skrevet

Du tar ham altså usett?

Altså: House er en arrogant, sur drittsekk som går med stokk og alltid vet best. Og så er han bare min.

Jeg sier bare at jeg vil se hvem han er, siden dere er helt gale! ;)

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg setter pris på klare beskjeder, si hva som er galt, hva jeg skal gjøre. Og ikke dill med meg, gjør jeg ting galt eller syns voldsomt synd på meg selv, får jeg beskjed.

På den måten takler jeg og gå igjennom en mange forsøk på og bli bedre, selv om det ikke alltid funker. Og jeg vil vite at om det ikke er sikkert at de funker, men at sjangsen er der. Og alternativet er og ha vondt.

Helt enig. Jeg takler ikke medlidenhet nesten uansett hva det måtte gjelde. Da er det bedre at folk snakker normalt til meg istedet for så så og dikkedulle.

Skrevet

Jeg sier bare at jeg vil se hvem han er, siden dere er helt gale! ;)

Nå, har du tatt en titt på huslegen? Han var jo på i går kveld.

Skrevet

Jeg hadde ikke ønske om å ha ham for meg selv, bare å slippe å dele han med flere enn to til :)

Men det er lenge, lenge siden nå. Jeg aner ikke om han flørter eller flørtes med en gang nå for tiden.

Men du: Førstkommende søndag går den skjønne filmen med den skjønne dirigenten på Nrk1 ca. kl. 21. Altså "Så som i himmelen". Den kan varmt anbefales, enten du er interessert i korsang eller bare vil se en god film.

Skrevet

Nå, har du tatt en titt på huslegen? Han var jo på i går kveld.

Glemte han helt bort, og skjønte hvorfor jeg aldri har sett han. Følger med på en serie på tvnorge på samme tid.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men du: Førstkommende søndag går den skjønne filmen med den skjønne dirigenten på Nrk1 ca. kl. 21. Altså "Så som i himmelen". Den kan varmt anbefales, enten du er interessert i korsang eller bare vil se en god film.

Takk for tipset, den skal jeg se!

I går satte jeg meg ned og skulle se på dr.House igjen, for å prøve å sette meg inn i tankegangen din. Men så fikk jeg en lang telefonsamtale, så da ble det bare til at jeg tittet på ham uten å få fulgt med på hva som foregikk.

Kun basert på utseendet er han fortsatt din :)

Skrevet

Takk for tipset, den skal jeg se!

I går satte jeg meg ned og skulle se på dr.House igjen, for å prøve å sette meg inn i tankegangen din. Men så fikk jeg en lang telefonsamtale, så da ble det bare til at jeg tittet på ham uten å få fulgt med på hva som foregikk.

Kun basert på utseendet er han fortsatt din :)

Da venter jeg spent på hva du vil synes om den karismatiske og deilige dirigenten på søndag. Han er nok en litt annen type enn huslegen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da venter jeg spent på hva du vil synes om den karismatiske og deilige dirigenten på søndag. Han er nok en litt annen type enn huslegen.

Jeg lover å gi deg full rapport.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...