Gå til innhold

*snufs*


zera

Anbefalte innlegg

Sitter her og holder på å begynne å grine.... Lurer på om jeg skal stikke bort og kaste opp. Vet jo egentlig at jeg ikke kan, har besøk og allting... Klarte å stikke meg vekk litt...

Huff, vet egentlig ikke hva jeg skal skrive.... Tankene mine er så rotete nå.. Må bare skrive ned et eller annet....

Beklager det rotete innlegget som var til ingen nytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær sterk!!!

Stå i mot.

Du kan klare det, bare du har troen selv.

Vet at du kan det!!!

Tro på deg selv, tro at du kan stå i mot.

Kjemp mot de vonde tankene.

Det vil komme deg til gode!!

Stooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære zera! Det er kjent at tanker og følelser ofte blir svært "rotete"- beskrives som kaotiske og ambivalente for en som lider av spiseforstyrrelser. Det oppleves vanskelig å sette ord på , klare å beskrive hvordan en har det, hva en ønsker osv. Ditt innlegg var antagligvis til noe nytte for deg. Jeg ser det som at du hadde behov der og da "å få ut" noen av dine vanskelige tanker og følelser, kanskje ønske om å dele tankene, opplevelsene dine med noen andre? Du har fått støttende , oppmuntrende ord fra "kanskje" som jeg også deler. I tillegg ønsker jeg at du prøver å jobbe med tanken om å klare å dele dine tanker og følelser med noen du stoler på, noen du kan snakke med, lykke til på veien videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...