Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He-he, i tannfrembruddsfasen fremdeles, er vi? ;o)

Ja, guri!! Lurer forresten på om jeg har gomme-plass til de to i overkjeven! Får se an hvordan det går.

Den ene i underkjeven har ihvertfall plass nok, men den er også den eneste som er litt ubehageølig akkurat nå.

Men heldigvis såpass lite at jeg venter litt før jeg evt kontakter tannlegen min;-)

Ja, guri!! Lurer forresten på om jeg har gomme-plass til de to i overkjeven! Får se an hvordan det går.

Den ene i underkjeven har ihvertfall plass nok, men den er også den eneste som er litt ubehageølig akkurat nå.

Men heldigvis såpass lite at jeg venter litt før jeg evt kontakter tannlegen min;-)

På hester presses hele tannrekka fremover slik at det blir bedre plass.

Men Rex Rodney var da en kjekk kar, eller? :o)

Annonse

Dø....hvis visdommen vil ut, så blir du ikke visere da.............det er omvendt.

Til orientering så har jeg alle mine visdommstenner i behold:-)

"Til orientering så har jeg alle mine visdommstenner i behold:-) "

Jeg har også alle mine visdomstenner i behold! ;-) OG kan stave det riktig! *ondskapsfullt glis*

Nå ble jeg alvorlig bekymret for deg morsan. Jeg leste overskriften som "jeg blir tydeligvis bare visnere og visnere".

Godt at det er vis du er :-)

*lol* Vel og merke drar jeg på åran, men æ dræg dæm'kje inn! ;-) (eller noe slikt - fritt sitert fra en nordlending på TV)

Jeg har også alle mine visdomstenner i behold! ;-) OG kan stave det riktig! *ondskapsfullt glis*

Oisann,...hehe...det hadde sneket seg inn en m for mye der ser jeg.

Jaja, da fikk du noe å hovere over, men gammel og tannlaus er jeg ikke ennå:-)

Annonse

Siden du er så vis. Har fått to nede, og de ville ut sidelengs. Den enslige oppe var perfekt. Men hvor ble det av den siste oppe?

Jeg er forvirret.

Kanskje du ikke er født med den? Eller kanskje de bare er usannsynlig treige, slik som mine! ,-)

Oisann,...hehe...det hadde sneket seg inn en m for mye der ser jeg.

Jaja, da fikk du noe å hovere over, men gammel og tannlaus er jeg ikke ennå:-)

Nå er vel "gammal" et relativt begrep, men "tannlaus" har jo en udiskutabel mening, og jeg kan trygt si at jeg ikke er det*S*

Mye tyder på at folk forbinder det at visdomstennene er "på vei ut" med noe helt annet enn det du mener...

Å stakkars, holdt jeg på å si... Jeg er kvitt alle mine på tannlegers vis - og er meget glad jeg ikke har det ritualet foran meg igjen...

:-/

Den ene som så dagens lys på tidlig nittitall er fortsatt i god behold i munnen, så jeg har et forsiktig håp om at det samme vil kunne skje med de tre nye.

Men dersom de MÅ ut har jeg ihvertfall bestemt meg for å gå til en spesialist. *Gydas historie friskt i minne*

Dæven, har en som har pigget seg frem jeg da og trodde liksom det var "nok".

Nå er jeg så heldig da at jeg kun har to (en ligger fremdeles inne og lurer). Er ikke født med fler.

Jippppiiiii får jeg kanskje si.

Jeg trodde ærlig talt ikke at jeg var født med de to i overkjeven jeg heller....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...