Gå til innhold

Rydde bort julen..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kaster dere ut juletre og tar vekk julepynt?? Jeg lurer på om jeg skal gjøre det allerede imorgen. Vi har bursdager i helgen og får en masse gjester. Jeg føler egentlig at det hadde vært greit å det vekk til da men syns kanskje at det er litt tidlig. Jeg skal tenke på det, men trolig blir det imorgen.

Skrevet

Jeg tar den ned 7. januar, siden jeg feirer 6. janaur.

Skrevet

Jeg tar den ned 7. januar, siden jeg feirer 6. janaur.

Skrevet

"Allerede" imorgen?

hehe her røk all julepynten ut et par dager før nyttårsaften.

Kjekt å ha det oppe, men gud så herlig å få det bort igjen etterpå. ;-P

Skrevet

ALt gikk 1.januar - som alltid, her i huset - nok er nok! -regner gjør det også...

Gjest Elextra
Skrevet

"Allerede" imorgen?

hehe her røk all julepynten ut et par dager før nyttårsaften.

Kjekt å ha det oppe, men gud så herlig å få det bort igjen etterpå. ;-P

Du er vel blant dem som pynter til jul utpå høsten, da ;)

Skrevet

Egentlig ikke før 20 dag jul. Men det blir nok til helgen i år.

Gjest josefine1
Skrevet

Hadde tenkt å tatt den idag siden jeg hadde fri fra jobb, men det var protester fra mann og barn, så vi tar den til helgen :).

Pleier å kaste ut jula 1. helga etter nyttår, så da blir det slik i år også.

Skrevet

Siste rest av jula ble stuet opp på loftet i dag.

Er bare sååå deilig å få det bort!

Skrevet

Det er før jul det er koselig med julepynt, syns jeg.

Etterpå er jo julen over, hva er vitsen med å ha julepynt da?

Desember er full av julestemning, for da venter man på julen, og i romjulen koser man seg med julen. Men etter det er jo julen over. Da er det ikke det samme med julepynten heller. :-)

Skrevet

Hev ut det meste på mandag og skulle ta resten i går, men fremdeles gjenstår julegardinene og putene i sofaen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg er syk, ville jeg ryddet det bort i går eller i dag. Nå får det stå litt lenger, til jeg orker å gjøre noe som helst.

Gjest annlovinda
Skrevet

Tenker vi tar bort julepynten til helga.

Vi pleier å ta det første helga etter nyttår. Hvis jeg bare er frisk nok til å få tatt det da. For gubben har det gjerne lenger han. Så er jeg fortsatt dårlig, blir det nok ikke tatt nå til helga.........

Gjest Shira12
Skrevet

Vi tok det i går kveld. Men jeg ser at jeg har glemt Hadeland nissene mine, må pakke bort de også.

Skrevet

Jeg tar nok mitt til helgen. Treet har begynt så smått å miste nåler. 13januar er jula over sies det, jeg har aldri hatt jul såå lenge.

Skrevet

Det behøver man vel ikke være? Jeg tok frem pynten og juletre 23.des, og tok den bort igjen 27.des. Akkurat nok dose for oss. ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Det behøver man vel ikke være? Jeg tok frem pynten og juletre 23.des, og tok den bort igjen 27.des. Akkurat nok dose for oss. ;)

Hehe. Skjønner det, er litt lei selv. Min kommentar var mer til alle de som pynter overdrevent tidlig - ikke rart de blir lei.

Gjest hallow ;o/
Skrevet

Det er før jul det er koselig med julepynt, syns jeg.

Etterpå er jo julen over, hva er vitsen med å ha julepynt da?

Desember er full av julestemning, for da venter man på julen, og i romjulen koser man seg med julen. Men etter det er jo julen over. Da er det ikke det samme med julepynten heller. :-)

Så enig så enig ! Her ryddes det bort i morgen. Hadde det ikke vært for barna hadde jeg ryddet det bort på mandag.

Skrevet

Første nyttårsdag gikk pynten og treet.

Var så lei av det nå.

Men det blir koselig å finne det frem igjen neste jul.

Skrevet

Første nyttårsdag gikk pynten og treet.

Var så lei av det nå.

Men det blir koselig å finne det frem igjen neste jul.

Ikke ta frem det så tidlig da så kanskje du holder ut litt lengre neste år (;

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...