Gå til innhold

Er dere hjemme fra jobb når dere har influensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man er jo ganske elendig under influensaen, så lurte på om dere var hjemme fra jobb når det var som verst?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caloni Makaroni

5

• Dorthe

4

• Mrs. Wallace

2

• pekkaline

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda
Skrevet

Hvis du har influensa så klarer du ikke å gå på jobb.

Jeg ligger hjemme med influensa nå. Har hatt 40 i feber i 4 dager nå, dritvondt i kroppen. Så jeg klarer vel å sove i 10 min av gangen tenker jeg.

Klarer du å gå på jobb, da nekter jeg å tro det er influensa du har.

Skrevet

Heh, jeg ser for meg at jeg hadde gått på jobb den uka jeg hadde influensa i forfjor eller fjor. Jeg orket ikke en gang sette meg opp for å drikke vann og trodde seriøst at jeg var døden nær...

Så nei, hadde nok ikke gått på jobben da ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvis man klarer å gå på jobb, har man ikke influensa.

En tobarnsmor
Skrevet

Ja er du gal. Har man ordentlig influensa er det ikke aktuelt å gå på jobb.

En annen ting er at influensa får skyld for alt fra milde forkjølelser, via hodeverk til omgangssyke. Er jeg forkjølet går jeg på jobb så sant det ikke er feber eller allmenntilstanden er helt på bånn.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja er du gal. Har man ordentlig influensa er det ikke aktuelt å gå på jobb.

En annen ting er at influensa får skyld for alt fra milde forkjølelser, via hodeverk til omgangssyke. Er jeg forkjølet går jeg på jobb så sant det ikke er feber eller allmenntilstanden er helt på bånn.

Det er utrolig hvor mange som kaller det influensa når de er kraftig forkjølet, ja. Men det er ikke det samme.

Skrevet

Hvis man klarer å gå på jobb, har man ikke influensa.

Amen!

Skrevet

Ja selvfølgelig. Har man influensa er man så sjuk at det er umulig å komme seg på jobb. Men en kraftig forkjølelse er noe helt annet.

Skrevet

Heh, jeg ser for meg at jeg hadde gått på jobb den uka jeg hadde influensa i forfjor eller fjor. Jeg orket ikke en gang sette meg opp for å drikke vann og trodde seriøst at jeg var døden nær...

Så nei, hadde nok ikke gått på jobben da ;)

Vi satt/lå under dyna i hver vår stol her hjemme og visste ikke om vi klarte å gå på do.

Skrevet

Hvis du har influensa så klarer du ikke å gå på jobb.

Jeg ligger hjemme med influensa nå. Har hatt 40 i feber i 4 dager nå, dritvondt i kroppen. Så jeg klarer vel å sove i 10 min av gangen tenker jeg.

Klarer du å gå på jobb, da nekter jeg å tro det er influensa du har.

Huff da, hvor i landet er det influensa? Ønsker deg god bedring!!

Skrevet

På jobb med influensa?

Nei det har jeg aldri prøvd! De få gangene jeg har hatt influensa har jeg vært så syk at jeg knapt kunne stave influensa;)

Gjest annlovinda
Skrevet

Huff da, hvor i landet er det influensa? Ønsker deg god bedring!!

Takk for det.

Jeg bor i akershus.

Var hos legen i går. Og det var influensa.

Tror nesten ikke jeg har vært dårligere noen gang før jeg.

Ligger her i senga, med masse puter under hodet, og både dyne og ull-pledd over meg, ennå så fryser jeg.

Men håper det skal bli bedre nå snart.

Gjest ingen nick nå
Skrevet

Min mannn er en type som gjerne kan være veldig verbal av seg når ting ikke går som det skal.

Hisser seg opp over ting som jeg mener er småting, som jeg bare ville ha ristet på skuldrene av og sagt et stille jaja.

Det være seg velting av et glass på bordet, at man mister mat på gulvet eller noe annet på gulvet.

Mens han blir så sint og irritert, og uttrykker seg med masse lyder og ord at jeg blir rent matt.

Hvordan kan man melde seg ut av slike ting, så man ikke blir så sliten av det?

Han har alltid vært sånn, og kan ikke forandre seg.

Men jeg kjenner jeg blir rett og slett sliten av det.

Tips til noen metoder som gjør at jeg klarer å la være å bry meg og i det hele tatt ignorere det?

Skrevet

Tror du mener en kraftig forkjølelse jeg.

Har man influensa er man så syk at man ikke orker å gå på jobb. Da orker man såvidt å karre seg fra senga og på do.

Jeg overraskes stadig av at folk tror at forkjølelse er det samme som influensa.

Skrevet

Min mannn er en type som gjerne kan være veldig verbal av seg når ting ikke går som det skal.

Hisser seg opp over ting som jeg mener er småting, som jeg bare ville ha ristet på skuldrene av og sagt et stille jaja.

Det være seg velting av et glass på bordet, at man mister mat på gulvet eller noe annet på gulvet.

Mens han blir så sint og irritert, og uttrykker seg med masse lyder og ord at jeg blir rent matt.

Hvordan kan man melde seg ut av slike ting, så man ikke blir så sliten av det?

Han har alltid vært sånn, og kan ikke forandre seg.

Men jeg kjenner jeg blir rett og slett sliten av det.

Tips til noen metoder som gjør at jeg klarer å la være å bry meg og i det hele tatt ignorere det?

starte din egen tråd??

Skrevet

Ja, det gjelder å spre basiluskene så mye som mulig. Nei sevsagt gjør jeg ikke det.. Men jeg blir sjelden rammet av influensa uansett.

Skrevet

Takk for det.

Jeg bor i akershus.

Var hos legen i går. Og det var influensa.

Tror nesten ikke jeg har vært dårligere noen gang før jeg.

Ligger her i senga, med masse puter under hodet, og både dyne og ull-pledd over meg, ennå så fryser jeg.

Men håper det skal bli bedre nå snart.

Høres helt forferdelig grusomt ut ja. Godt det finnes data man kan ha på fanget :)

Du får pleie håper jeg. Finn varmeflaske kanskje?

Skrevet

Influensa: selvsagt er jeg hjemme når det er som verst. Skikkelig _influensa_ har jeg hatt et par ganger, og da er man ikke i stand til å gå på jobb rett og slett.

Men vanlig forkjølelse: det skal mye til at jeg er hjemme. Skulle nok vært hjemme for å hindre smitte, men det går ikke så bra for jobben at jeg er hjemme på kort varsel, så da biter man tenna sammen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...