Gjest hundeforsikring Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hva betaler dere for forsikring i året- ca? Vi har Gjensidige og betaler ca 1400. Lurer på om det er mye? Kommer jo an på dekning osv, men man kan kanskje få en liten peiling. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har i Agria, den er veldig bra. Husker ikke eksakt beløp, men tror det er ca 1200. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Nå fikk jeg akkurat forsikringsinnbetalingpapirer i posten...og må betale hele 1476 kr! *sukk* det var mye dyrere enn jeg husket. Hadde sikkert fortrengt det, hehe. ;-P Har Agria. 0 Siter
Gjest hundeforsikring Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Nå fikk jeg akkurat forsikringsinnbetalingpapirer i posten...og må betale hele 1476 kr! *sukk* det var mye dyrere enn jeg husket. Hadde sikkert fortrengt det, hehe. ;-P Har Agria. Jaja, da er det tydeligvis en "normal" pris på min da. *åpner lommeboka på vidt gap* 0 Siter
citygirl Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Vi fikk et lignende tilbud fra de vi sjekka pris hos - og endte med å droppe hele greia. Dekningen var for dårlig (med hvor mye de dekket og hvor ofte) hvis vi plutselig skulle trenge en dyr operasjon eller lignende. Fant ut at vi i løpet av få år hadde tjent å la vær å ha forsikring, faktisk... Har to bikkjer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.