Gå til innhold

Hundeforsikring - pris

Anbefalte innlegg

Gjest hundeforsikring
Skrevet

Hva betaler dere for forsikring i året- ca?

Vi har Gjensidige og betaler ca 1400. Lurer på om det er mye? Kommer jo an på dekning osv, men man kan kanskje få en liten peiling.

Skrevet

Jeg har i Agria, den er veldig bra.

Husker ikke eksakt beløp, men tror det er ca 1200.

Skrevet

Nå fikk jeg akkurat forsikringsinnbetalingpapirer i posten...og må betale hele 1476 kr!

*sukk*

det var mye dyrere enn jeg husket. Hadde sikkert fortrengt det, hehe. ;-P

Har Agria.

Gjest hundeforsikring
Skrevet

Nå fikk jeg akkurat forsikringsinnbetalingpapirer i posten...og må betale hele 1476 kr!

*sukk*

det var mye dyrere enn jeg husket. Hadde sikkert fortrengt det, hehe. ;-P

Har Agria.

Jaja, da er det tydeligvis en "normal" pris på min da. *åpner lommeboka på vidt gap*

Skrevet

Vi fikk et lignende tilbud fra de vi sjekka pris hos - og endte med å droppe hele greia. Dekningen var for dårlig (med hvor mye de dekket og hvor ofte) hvis vi plutselig skulle trenge en dyr operasjon eller lignende. Fant ut at vi i løpet av få år hadde tjent å la vær å ha forsikring, faktisk...

Har to bikkjer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...