Gå til innhold

Ferietur til Rhodos

Anbefalte innlegg

Gjest hallow ;o/
Skrevet

Har sett på Sunwing Kallithea på Østsiden av Rhodos og lurer på om noen her har vært der? Har sett på boenhetene Athena og Triton. Noen som har noe å anbefale? Er det forresten sandstrand der eller er det rullesteiner som på vestsiden?

Skrevet

Jeg bodde på Sunwing Athena for mange år siden og var kjempefornøyd!! Må legge til at jeg var bare 19 år gammel når jeg var der, så du må ha takhøyde for at jeg hadde andre måleverdier den gangen ;-)

Husker jeg likte kjempegodt stranden, som er rullesteinstrand. Rhodos er en øy jeg gjerne vil tilbake til :-)

Skrevet

Vi var på Triton i 2 uker ifjor, med to jenter på 5 og 6 år. Perfekt sted for liten og stor. Stranden på nedsiden er både sand og rullesteiner.Er det noe spesiellt du lurer på så bare spør.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Vi var på Triton i 2 uker ifjor, med to jenter på 5 og 6 år. Perfekt sted for liten og stor. Stranden på nedsiden er både sand og rullesteiner.Er det noe spesiellt du lurer på så bare spør.

Vi reiser med barn på 8 og 11 og jeg lurte derfor på om hvilket av disse stedene som passet best for barn; Athena eller Triton. Ligger Triton nærmere havet og stranden ? Er det store bassengområdet tilgjengelig fra begge boenhetene ? Er det koselige spisesteder / barer i gåavstand fra anlegget? Vi var på Kreta i fjor og ble litt skuffet over strendene. Det var brådypt, store bølger med understrømmer og ganske steinete i Platanias der vi var. Ønsker oss en mer barnevennlig strand. Er det det her ? Er det håpløst å gå på rullestein stranden ?

Vi har de siste gangene vi har reist bodd i 3 roms leil. Vi liker å ha god plass og av forskjellige årsaker er det best med to soverom. Jeg ser at Triton bare har 2 roms leil. Var de store og fine ?

Skrevet

Vi reiser med barn på 8 og 11 og jeg lurte derfor på om hvilket av disse stedene som passet best for barn; Athena eller Triton. Ligger Triton nærmere havet og stranden ? Er det store bassengområdet tilgjengelig fra begge boenhetene ? Er det koselige spisesteder / barer i gåavstand fra anlegget? Vi var på Kreta i fjor og ble litt skuffet over strendene. Det var brådypt, store bølger med understrømmer og ganske steinete i Platanias der vi var. Ønsker oss en mer barnevennlig strand. Er det det her ? Er det håpløst å gå på rullestein stranden ?

Vi har de siste gangene vi har reist bodd i 3 roms leil. Vi liker å ha god plass og av forskjellige årsaker er det best med to soverom. Jeg ser at Triton bare har 2 roms leil. Var de store og fine ?

Vi hadde Royal leilighet. Den er med to soverom. Triton ligger best til av alle leilighets kompleksene, men alle ligger helt nærme sjøen. En kan bruke alle bassengene som en vil. Det er ikke gå avstand inntil byen, men det koster 6 euro med taxi fast pris. Det går også buss rett utenfor anlegget. Det tar 5 min med taxi inntil byen. Stranden er fin for liten og stor. Ingen farlige bølger. Rhodos har også andre super fine strender, som det er lett å dra til med buss, eller taxi. Det er supert for barn i alle aldre å være inne på ett så stort anlegg, det er nok å finne på for liten og stor. Det er 3 restauranter på stedet, og maten er grei nok. Hellas er ikke kjennt for å ha den aller beste maten. Det er greit å spise litt uten for anlegget, ellers blir en fort mat lei. Det er en liten butikk i anlegget, som har det du trenger, så det er greit å lage noen lunsjer selv. De har også take away, så en kan ta med maten på rommet.Det er rent og fint, og alle som jobber der, ønkser at du og din fam. skal ha det fint når en er på ferie. Lykke til med valget. Vi skal ned i år igjen, men bare en uke denne gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...