Gjest nikkedukke Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 I går gikk jula ut... I dag har jeg vasket og vasket før jeg tok ut min "vanlige" pynt, som i grunn er ganske lite! I dag var jeg på shopping og handlet meg nye turkise og brune duker og lys og nye grønne planter ( 1/2 pris på alle grønne planter på plantasjen) og sånn derre duftolje til å ha i en liten beholder med t lys under, det lukter så himmelsk her, og jeg er happy!!!!! Jeg blir så utrolig fort lei av julen:o( Måtte bare si det jeg, hehe 0 Siter
erin Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hørtes deilig ut! ) Skal jammen stjele ideèn din. 0 Siter
flisa Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 *nikker gjenkjennende* har styla kjøkkent med brunt jeg også 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg elsker julen, men kommer ikke mange dagene ut i januar før jeg kjenner lysten til noe annet enn rødt.. Men så er det også litt trist at det ikke er jul lenger. Et helt år til neste gang:o( Så derfor holder jeg ut til over helgen. Turkis og brunt...Hm, takk for tips;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.