Gå til innhold

Dere spreke personer med skritt-teller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i helvete kommer dere opp i 10 000 skritt og mer om dagen?

Jeg syns jeg beveger meg konstant jeg, og i dag kom jeg opp i 4532 og da har jeg også gått tur med bikkja.

Merkelig

For 5 dager siden 4777 skritt

For 4 dager siden 2607 skritt

For 3 dager siden 6817 skritt (Da husker jeg at jeg gikk en time med den bikkja.)

For 2 dager siden 1194 skritt

Kan det være noe gæærnt med den skritttellerdritten, eller beveger jeg meg altfor lite?

Og, ja, jeg sliter med noen kilo ekstra her og der, og de skulle jeg så gjerne ha blitt kvitt.

Gjest Vesters
Skrevet

Vet ikke hvor "spreke" folk med skrittellere er... Da hadde neppe hatt slike.

Skrevet

Du må ikke la hunden stoppe å pisse så ofte for da tar det 4-5 skritt før telleren kommer igang igjen.

Skrevet

Om du beveger deg få skritt av gangen, så kan det være telleren ikke begynner å telle en gang.

Det er uansett gåing over tid som gir resultater, så du må nok bevege deg mye, mye mer.

Skrevet

Så langt i dag har jeg 16.160 skritt, men det er lenge til klokka er 24.00 enda. Jeg skal gå kveldstur nr. 2 snart. Målet er 20.000 skritt i dag.

Skrevet

Så langt i dag har jeg 16.160 skritt, men det er lenge til klokka er 24.00 enda. Jeg skal gå kveldstur nr. 2 snart. Målet er 20.000 skritt i dag.

Ikke glem at søvn er viktig også da ;)

God Natt!

Skrevet

Ikke glem at søvn er viktig også da ;)

God Natt!

Jada, men jeg skal ikke stå opp igjen før klokka 8.00:)

Jeg klarer ikke å legge meg før klokka 24.00, når jeg har vært vant til å legge meg 1-2 i jula.

Det tar litt tid for meg å omstille meg igjen:)

Gjest bakt potet
Skrevet

"en time med bikkja

for tre dager siden"

hvor lenge pleier du å gå med

den sånn til vanlig?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vet ikke hvor "spreke" folk med skrittellere er... Da hadde neppe hatt slike.

"Vet ikke hvor "spreke" folk med skrittellere er... Da hadde neppe hatt slike."

Det der tror jeg ikke noe på! Jeg kjenner mange sprekinger med stegteller.

Skrevet

"For 3 dager siden 6817 skritt (Da husker jeg at jeg gikk en time med den bikkja.)"

Her er det noe feil et sted. Jeg gikk en time isted og fikk ca 6000 skritt bare på det.

Jeg vet ikke fort du gikk, men du behøver ikke å ha tilbakelagt så lang distanse selv om du bruker en time, men likevel hørtes dette usannsynlig ut.

Hvor på kroppen setter du skrittelleren din?

Skrevet

Hei,

gå 20 skritt og sjekk om telleren har talt til 20. Hvis ikke må du sjekke om du kan stille på ømfintligheten på telleren. Folk går forskjellig, dvs med ulike bevegelser, og de fleste(?) skrittellere kan du derfor stille inn slik at tellingen stemmer med faktisk ant skritt.

For meg utgjør 30 min gange ca 4000 skritt, så det er ikke såå vanskelig å komme opp i 10000.

Skrevet

Jeg sier bare en ting; DÆVEN

Min viser: 1841 i dag :C

Skrevet

Så langt i dag 6007. Regner ikke med det blir så veldig mye mer da. Hadde jeg tatt en halvtimes tur ville nok tallet blitt doblet.

Skrevet

Jeg sier bare en ting; DÆVEN

Min viser: 1841 i dag :C

Nå viser min 20.068. Jeg tok meg enda en liten tur jeg:)

Men nå har jeg nådd målet mitt for i dag, så nå skal jeg bare sitte på ræva før jeg legger meg:)

Skrevet

Nå viser min 20.068. Jeg tok meg enda en liten tur jeg:)

Men nå har jeg nådd målet mitt for i dag, så nå skal jeg bare sitte på ræva før jeg legger meg:)

Jeg er utrolig imponert altså..!!!

Skrevet

Jeg er utrolig imponert altså..!!!

Men den regner ikke småskritt.

Det la jeg merke til da jeg drev og sullet på kjøkkenet en stund og vasket kjøkkenbenker.

Den registrerte ikke et eneste skritt da.

Jeg må lange ut for at det skal bli noe fart i telleren.

Skrevet

Det la jeg merke til da jeg drev og sullet på kjøkkenet en stund og vasket kjøkkenbenker.

Det har jeg også sett, og det er så utrolig irriterende, for jeg går masse småskritt hele dagen, både hjemme og på jobb. Jeg holdt på med noe 5 timer i strekk i dag, og med det hadde jeg liksom bare gått 3000 steg.. I løpet av de 5 timene satt jeg meg ikke ned en eneste gang.

Skrevet

Gå hundre skritt mens du teller, og sjekk skrittelleren etterpå.

Skrevet

På min tur til jobben som tar ca. 15 min så har jeg gått 2000 skritt. Hvis jeg ikke går tur i tillegg til det jeg går til og fra jobb + på jobben, så kommer jeg opp i ca. 6000 skritt om dagen. Men synes ikke jeg må gå SÅÅÅ mye mer for å komme opp i 10 000 skritt. Mulig du ikke har stilt den inn riktig?

Skrevet

Min teller en del småskritt, men bare hvis det er flere etterhverandre.

Men jeg oppdaget at den ikke telte trappene!! Jeg gikk OPP 8 etasjer her og fikk bare 40 skritt på det! *snurt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...