Gå til innhold

Dere spreke personer med skritt-teller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må ikke la hunden stoppe å pisse så ofte for da tar det 4-5 skritt før telleren kommer igang igjen.

Hvis det er det som er skyld i at en hel times gange med hund ikke gir større uttelling, så skulle jeg tro at bikkja har blærekatarr!

Skrevet

Min teller en del småskritt, men bare hvis det er flere etterhverandre.

Men jeg oppdaget at den ikke telte trappene!! Jeg gikk OPP 8 etasjer her og fikk bare 40 skritt på det! *snurt*

5 trappetrinn pr.etasje da eller ?;)

Skrevet

5 trappetrinn pr.etasje da eller ?;)

Jeg antar at den bare telte trinnene som jeg tok mellom hver trapp i hver etasje... Jeg telte faktisk trappetrinnene, og det var 28 per etasje, så her var det noe lureri, ja!

Skrevet

Jeg antar at den bare telte trinnene som jeg tok mellom hver trapp i hver etasje... Jeg telte faktisk trappetrinnene, og det var 28 per etasje, så her var det noe lureri, ja!

Jeg glemte å gå opp trappa i dag jeg. Tok heisen, men jeg skal prøve å undersøke hvordan min fungerer i trapper.

Litt irriterende at den ikke tar alle trinnene. Den registrerer absolutt ikke alle skrittene jeg tar innenfor husets vegger, men hvis jeg tar en skikkelig gåtur og skrever ut, går telleren som bare det.

Skrevet

Jeg glemte å gå opp trappa i dag jeg. Tok heisen, men jeg skal prøve å undersøke hvordan min fungerer i trapper.

Litt irriterende at den ikke tar alle trinnene. Den registrerer absolutt ikke alle skrittene jeg tar innenfor husets vegger, men hvis jeg tar en skikkelig gåtur og skrever ut, går telleren som bare det.

Jeg har testet ut min hjemme ved å telle samtidig, og den er nokså pålitelig. Og jeg mener å huske at den teller trappa hjemme hos oss, så hvorfor den ikke gjorde det på jobben forstår jeg ikke.

Jeg har en stepmaskin hjemme, og den teller skritt når jeg bruker den, så tråkking opp og ned tells, bare ikke i jobbtrappa her. Rart.

Skrevet

Jeg har testet ut min hjemme ved å telle samtidig, og den er nokså pålitelig. Og jeg mener å huske at den teller trappa hjemme hos oss, så hvorfor den ikke gjorde det på jobben forstår jeg ikke.

Jeg har en stepmaskin hjemme, og den teller skritt når jeg bruker den, så tråkking opp og ned tells, bare ikke i jobbtrappa her. Rart.

Det hørtes mer enn merkelig ut;)

Skrevet

Du bør sjekke skrittelleren din. Gå 20 skritt. Du bør da ikke ha store avviket. 19-21 regnes som bra, og 18-22 som akseptabelt.

Jeg går ca. 3000 på en halvtime. Men jeg har oppdaget at all aktivitet ikke fungerer like bra. Den klarer ikke å telle om jeg støvsuger. Beveger meg vel ikke "hardt" nok vil jeg tro.

Forøvrig har jeg ikke 10.000 som mål, men 8000 de dagene jeg ikke trener, og 5000 de dagene jeg trener. (Da trener jeg minimum 1 time spinning eller vekter i 1 time)

Jeg må ut å gå en halvtime de dagene jeg ikke trener for å komme opp i 8000.

Skrevet

Den gangen jeg prøvde skritteller, var jeg over 22000 skritt før kvelden var begynt.

Jeg har en jobb som jeg er mye i aktivitet i, det hjelper jo på.

Skrevet

Sikkert skritt-telleren sin skyld. Min manns skritt-teller (kjøpt på Clas Olson) fungerer ikke på meg, kan stå på null hele dagen eller kanskje komme opp i 300 (!).

Fikk egen skritt-teller til jul (Omron). Den fungerer bra, og jeg har nå 8300 skritt kl 17:25, så med litt gåing når jeg 10 000 (har da gått til og fra jobb, men har stillesittende jobb).

Skrevet

Det høres merkelig ut. På den annen side har jeg fått ny Omron skritteller til jul, men den teller ikke mer enn halvparten av skrittene jeg går!

Har testet den ut - og jeg må gå med kraftige, tunge skritt for at den skal gi utslag. Den registrerer ikke normale skritt for meg i alle fall. Jeg gikk 50 normale skritt i dag og den talte 19! Så gikk jeg 30 litt hardere og den talte 14! Men når jeg nesten trampet 100 så talte den 102. Så den er ikke helt god kan man si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...