Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Farmen skal begynne igjen, men hva kan de vinne egentlig? Hus?

Må nok kikke litt siden det er filmet fra sørlandet :)

Skrevet

var hus og bil sist tror jeg. om jeg ikke husker feil

Skrevet

Hei du! Jeg har også ventet på Farmen, siden de har filmet i Søgne :-)

Når begynner det? Ukedag? tidspunkt? TV2?

Aner ikke hva de kan vinne...

Skrevet

Hei! Du er tilbake fra en flott juleferie? Gikk det bra over fjellet?

Det begynner på mandag. Usikker på tidspunkt , men bruker å være rundt åtte tida mener jeg å huske :)

Skrevet

var hus og bil sist tror jeg. om jeg ikke husker feil

Jøss, flotte premier det da!

Gjest Underskrift
Skrevet

Starter mandag 8. januar kl.2000

se http://pub.tv2.no/

Gjest Underskrift
Skrevet

Starter mandag 8. januar kl.2000

se http://pub.tv2.no/

Vet igjen ikke hvorfor ikke linken ble rett, men skriv farmen i den lille søkeboksen, så får du frem litt mer.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei! Du er tilbake fra en flott juleferie? Gikk det bra over fjellet?

Det begynner på mandag. Usikker på tidspunkt , men bruker å være rundt åtte tida mener jeg å huske :)

Jada, er tilbake. Det ble en rolig uke på Vestlandet med mye innesitting og tv-seing pga dårlig vær. Vi hadde håpet på skiføre, men fikk bare to timer i slalåmbakken i øsregn :-( Bedre enn ikke noe.... Reiste hjem en dag tidligere enn beregnet.

Vi hadde kjøpt dvd-spiller til bilen til ungene. Fantastisk! Vanligvis sitter jeg i midten bak for å holde englene fra hverandre og for å fungere som megler og aktivitetsleder. Nå kunne jeg sitte foran med min kjære, og vi hørte på voksenmusikk og kunne jo prate "skikkelig"! Ble nesten litt rastløs jeg, av at ungene satt så stille :-)

i dag var det på'an igjen med skole, barnehage og jobb. Pes. Kunne gjerne hatt ei uke til med ferie. Er blitt så snufs i nesa etter jeg kom tilbake, egentlig mest i dag. Får skylde på inneklimaet på jobben!

Så - boms i seng med meg! i går ble jeg sittende og DOLE til klokka ett :-(

Skrevet

Jada, er tilbake. Det ble en rolig uke på Vestlandet med mye innesitting og tv-seing pga dårlig vær. Vi hadde håpet på skiføre, men fikk bare to timer i slalåmbakken i øsregn :-( Bedre enn ikke noe.... Reiste hjem en dag tidligere enn beregnet.

Vi hadde kjøpt dvd-spiller til bilen til ungene. Fantastisk! Vanligvis sitter jeg i midten bak for å holde englene fra hverandre og for å fungere som megler og aktivitetsleder. Nå kunne jeg sitte foran med min kjære, og vi hørte på voksenmusikk og kunne jo prate "skikkelig"! Ble nesten litt rastløs jeg, av at ungene satt så stille :-)

i dag var det på'an igjen med skole, barnehage og jobb. Pes. Kunne gjerne hatt ei uke til med ferie. Er blitt så snufs i nesa etter jeg kom tilbake, egentlig mest i dag. Får skylde på inneklimaet på jobben!

Så - boms i seng med meg! i går ble jeg sittende og DOLE til klokka ett :-(

Så kjedelig med været da! Ikke mye i naturen som minner om juletid når tulipanen stikker opp av jorden nei...

Flott invistering da med dvd i bilen! :) Godt når reisen kan gå så fint :) Ja kom deg i seng :) Natta

Skrevet

Vet igjen ikke hvorfor ikke linken ble rett, men skriv farmen i den lille søkeboksen, så får du frem litt mer.

Vennlig hilsen

Takk, jeg fant frem :)

Mange lærere, en pilot en slakter... ja detta kan bli liv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...