Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jula er over så blir det å vente på neste høydepunkt/ferie. Jeg må vente til påsken, da skal vi på fjellet å se snø, forhåpentligvis :) Deretter er det vår og sommer! Deilig!

Hva er det du ser frem til nå da?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

14

• flisa

3

• Patsi

3

• Debra-irl

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uff, nå er det lenge til neste høydepunkt, så vidt jeg vet....

I påsken skal vi til Voss igjen, og da SKAL vi ha snø og sol! Snakket med svigermor i kveld, og snøen kom selvføglelig etter vi hadde reist :-(

Men vi driver og planlegger en vintertur en langhelg, kanskje til Hafjell. Det blir saker det! Sannsynligvis i slutten av februar.

Traff ei på bussen i dag som i dag hadde bestilt to ukers tur til Gran canaria i mars. Åååååå! Jeg hadde min tur i fjor, til Lanzarote. Moro det.

Nei, denne vinteren blir uten store sprell. Blir en tur til Oslo med jobben på meg i februar, en dag eller to. Og så skal jeg ha en uke i Oslo i mai. Liker sånne jobb-turnéer :-)

Skrevet

Det blir neste skitur.Veldig uvisst når det kan bli

Skrevet

Uff, nå er det lenge til neste høydepunkt, så vidt jeg vet....

I påsken skal vi til Voss igjen, og da SKAL vi ha snø og sol! Snakket med svigermor i kveld, og snøen kom selvføglelig etter vi hadde reist :-(

Men vi driver og planlegger en vintertur en langhelg, kanskje til Hafjell. Det blir saker det! Sannsynligvis i slutten av februar.

Traff ei på bussen i dag som i dag hadde bestilt to ukers tur til Gran canaria i mars. Åååååå! Jeg hadde min tur i fjor, til Lanzarote. Moro det.

Nei, denne vinteren blir uten store sprell. Blir en tur til Oslo med jobben på meg i februar, en dag eller to. Og så skal jeg ha en uke i Oslo i mai. Liker sånne jobb-turnéer :-)

Jobb reiser ja, da får du fine avbrekk i hverdagen :)

Det er godt med forandring eller noe å se frem til (det er det jo alltid, men noen ganger for lang tid). Jeg håper på en helgetur på hytte også før påsken, men vi får se hur det går.

Skrevet

Det blir neste skitur.Veldig uvisst når det kan bli

Du liker å gå lange turer? Håper du har snø der du bor da :)

Skrevet

Gleder meg til jobben jeg..

*hvisker*

Ja sånn kan man også se det :)

Det er jo topp å ha en jobb å gå til, som man tilogmed trives med!

Skrevet

Å få orgelet jeg skal bestille. Det kommer i månedsskiftet jan-feb :-D

*gleder meg*

Skrevet

Jeg ser fram til vi skal begynne på med nytt kjøkken sånn cirka i mars. 6 personer er nå presset sammen på ca 9,5 kvm, det skal bli drøyt 20 :-)

Skrevet

Å få orgelet jeg skal bestille. Det kommer i månedsskiftet jan-feb :-D

*gleder meg*

Så flott! Du får holde konsert for oss her da ;) Neida, tenker du får mange fine stunder med orgelet.

Skrevet

Jeg ser fram til vi skal begynne på med nytt kjøkken sånn cirka i mars. 6 personer er nå presset sammen på ca 9,5 kvm, det skal bli drøyt 20 :-)

åy, da får du stort kjøkken ja. Lykke til, det er et utrolig kaos mens det pågår, men en enorm glede når dere er ferdige!

Vi hadde "kjøkken" i stuen i en drøy mnd, og jeg følte hele huset stod på hodet. Jaja, sånn æ d bare :)

Skrevet

åy, da får du stort kjøkken ja. Lykke til, det er et utrolig kaos mens det pågår, men en enorm glede når dere er ferdige!

Vi hadde "kjøkken" i stuen i en drøy mnd, og jeg følte hele huset stod på hodet. Jaja, sånn æ d bare :)

Det skal bli litt av et kaos, ja :-/ Gruer meg litt, men det er vel noe som heter at før det blir bedre - må det bli verre.

Kjøkkenet blir i stua her også inntil videre. Blir mange brødmåltider tenker jeg, og brødsmuler over det hele.

Skrevet

Det skal bli litt av et kaos, ja :-/ Gruer meg litt, men det er vel noe som heter at før det blir bedre - må det bli verre.

Kjøkkenet blir i stua her også inntil videre. Blir mange brødmåltider tenker jeg, og brødsmuler over det hele.

Pytt på :) Du kan jo finne frem grillen å lage mat ute når varm mat behovet blir for sterkt.....Få tak i en liten hybelkomfyr eller en toplaters, de er med vanlig kontakt vel?

Skrevet

Jeg er ganske enkel sånn, jeg ser fram til hver helg :o)

Skrevet

Pytt på :) Du kan jo finne frem grillen å lage mat ute når varm mat behovet blir for sterkt.....Få tak i en liten hybelkomfyr eller en toplaters, de er med vanlig kontakt vel?

Å ta fram grillen da er jo en veldig god ide :) Vi har terassedør i stua og kan sette grillen under tak om været ikke er helt bra. Mars kan være ganske ok her vi bor. Jeg elsker grillmat!

Skrevet

:) Hva skjer a? Helgene er fine ja. Enig med deg i det spesielt nå etter julestria.

Skrevet

Å ta fram grillen da er jo en veldig god ide :) Vi har terassedør i stua og kan sette grillen under tak om været ikke er helt bra. Mars kan være ganske ok her vi bor. Jeg elsker grillmat!

Se det ja, da ordner jo det seg greit :) Har sin sjarm det også.

Skrevet

Jeg ser frem til snøen kommer her jeg bor *håper stadig*, og til at jeg (kanskje) får besøk i vinterferien av noen som har med seg det store musikkinstrumentet mitt som jeg savner.

Skrevet

Så flott! Du får holde konsert for oss her da ;) Neida, tenker du får mange fine stunder med orgelet.

"Konsertforum"? Hehe :-)

Ja, jeg gleder meg!

Skrevet

Jeg og.. :) Helg er fritid, tid til sønnen min og samboern, tid til å shoppe, gå tur, gå på lekeplassen og kafe, kose seg med god mat og vin, sove lenge (litt lenge en av helgedagene i hvert fall). Helger er deilig! :) Gleder meg og til hver helg. Hverdagen blir litt borte i jobb og stress..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...