Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte tur til Kreta i går - med hele familien - 16 stk! :) det gleder vi oss til. Men det er ikke før i august. Så nå må vi spare!

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

14

• flisa

3

• Patsi

3

• Debra-irl

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest trøttoggammel
Skrevet

Påskeferien - 5-6 dagers fri fra jobben!!!

Skrevet

Bestilte tur til Kreta i går - med hele familien - 16 stk! :) det gleder vi oss til. Men det er ikke før i august. Så nå må vi spare!

Fnis fnis.

Mine tanker da jeg leste innlegget:

Å dét hørtes utrolig koselig ut. Hele familien på fellesferie. Litt misunnelig.

Tanke 2: Lurer på hva slags mat de skal ha med seg

:-) God tur!

Skrevet

Firedagers jentetur til Geilo om 3 uker. HURRA. God blanding av avslapning, spa og rene skjære fylla. Storveis!

Skrevet

Fnis fnis.

Mine tanker da jeg leste innlegget:

Å dét hørtes utrolig koselig ut. Hele familien på fellesferie. Litt misunnelig.

Tanke 2: Lurer på hva slags mat de skal ha med seg

:-) God tur!

Hva slags mat? - ost vel! :)

Skrevet

Det er såpass mange rundt meg som ikke jobber p.g.a. sykdom eller arbeidsledighet at jeg er glad for at jeg har jobb, og kan markere et skille mellom hverdag og helg/ferie.

Jeg er med andre ord veldig glad i hverdagen, både i seg selv, og fordi den gjør at helger og ferier blir et avbrekk.

Og jeg gleder meg til å komme hjem til min kjære uansett hvilken dag det er. Så neste høydepunkt blir i kveld.

Skrevet

Wow! Vi skal også ha en slik tur - om noen få år. En rund fødselsdag som skal feires på den måten ;-)

I mellomtiden reiser vi til Kreta bare oss i den næremste familien.

Skrevet

Jeg er ganske enkel sånn, jeg ser fram til hver helg :o)

Enig med deg! :-) Intet er så deilig som å synke hen i sofaen fredag kveld!! :-D

Skrevet

Jeg håper det har kommet såpass med snø på fjellet så vi dra dit til helga å ta årets første skitur.

Det blir et høydepunkt i så fall.

Skrevet

Wow! Vi skal også ha en slik tur - om noen få år. En rund fødselsdag som skal feires på den måten ;-)

I mellomtiden reiser vi til Kreta bare oss i den næremste familien.

Jeg har aldri vært på noe gresk - så det gleder jeg meg veldig til :)

Skrevet

Jeg har aldri vært på noe gresk - så det gleder jeg meg veldig til :)

Det kan du trygt gjøre ;-)

Skrevet

Flytte inn i ny-huset om ca 1 mnd, bli mamma for første gang ;)

Skrevet

Firedagers jentetur til Geilo om 3 uker. HURRA. God blanding av avslapning, spa og rene skjære fylla. Storveis!

Er det plass til meg også? Hehe, det høres gøy ut, god tur!

Skrevet

Flytte inn i ny-huset om ca 1 mnd, bli mamma for første gang ;)

sannelig mye høydepunkter hos dere da! Blir topp tenker jeg :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ser fram til 13. januar, da skal vi ha årsmøtefest med koret. :)

Skrevet

Jeg ser også frem til 13. januar. For da går bindinga på mobilabonnementet mitt ut, og jeg kan bestille ny telefon :-D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva slags mat? - ost vel! :)

*LOL*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ser også frem til 13. januar. For da går bindinga på mobilabonnementet mitt ut, og jeg kan bestille ny telefon :-D

Kult! :)

Ja, og så ser jeg fram til 9. januar, for da sendes neste episode av House i USA og jeg kan begynne å laste den ned. :D

Skrevet

Hva gjør dere da, på årsmøte? *Synger gjennom alle årets sanger*?

Skrevet

Uff, nå er det lenge til neste høydepunkt, så vidt jeg vet....

I påsken skal vi til Voss igjen, og da SKAL vi ha snø og sol! Snakket med svigermor i kveld, og snøen kom selvføglelig etter vi hadde reist :-(

Men vi driver og planlegger en vintertur en langhelg, kanskje til Hafjell. Det blir saker det! Sannsynligvis i slutten av februar.

Traff ei på bussen i dag som i dag hadde bestilt to ukers tur til Gran canaria i mars. Åååååå! Jeg hadde min tur i fjor, til Lanzarote. Moro det.

Nei, denne vinteren blir uten store sprell. Blir en tur til Oslo med jobben på meg i februar, en dag eller to. Og så skal jeg ha en uke i Oslo i mai. Liker sånne jobb-turnéer :-)

Denne gangen får du si ifra, så vi kan drikke kaffe, istedetfor at du skal bare gå rett forbi jobben min som sist du var i Oslo! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...