Gå til innhold

House,sovnet av under episoden:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som orker å fortelle hvordan det gikk til slutt?

Vitnet han og kom han under vitnebeskyttelse?

Jeg sovna av omtrent der broren innså at han var homo og de begynte å behandle med ny medisin.

Huff,enn å klare å sovne av under serien...*gremmes*

Skrevet

Han vitnet vel ikke. Tror ikke vi fikk noe klart svar på hvordan det gikk med dens saken.

Men vi fikk svar på hvordan dette hadde skjedd. Han hadde visstnok ønsket seg inn i vitneprogrammet for å kunne leve som homofil. Var visst umulig å gjøre det som gangster. Han hadde tatt østrogentilskudd, noe som forklarte østrogennivået. Ble som vanlig reddet i siste liten.

Og House blir satt under press. Må si opp en av legene for å spare penger! følg med i neste periode.

Skrevet

Han vitnet vel ikke. Tror ikke vi fikk noe klart svar på hvordan det gikk med dens saken.

Men vi fikk svar på hvordan dette hadde skjedd. Han hadde visstnok ønsket seg inn i vitneprogrammet for å kunne leve som homofil. Var visst umulig å gjøre det som gangster. Han hadde tatt østrogentilskudd, noe som forklarte østrogennivået. Ble som vanlig reddet i siste liten.

Og House blir satt under press. Må si opp en av legene for å spare penger! følg med i neste periode.

Jeg vet hva som skjer:-)

Skrevet

Jeg vet hva som skjer:-)

Så heldig da. Siden dette har gått på kanaler i andre land tidligere er det naturlig at noen vet.

Men jeg vil gjerne vente med å vite til jeg får se det selv. blir litt mer givende på den måten. På samme måten som at legevenn jeg har kan fortelle meg at det medisinske i serien kan være ganske på jordet, så spiller det ikke noen rolle. Det er personene og spillet som gjør det interessant.

Og House er den eneste serien jeg passer på å få med meg.

Skrevet

Tusen takk for svaret!!

Kjipt å gå glipp av slutten av episoden..

Må sørge for å være uthvilt til neste episode slik at jeg får den med meg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...