Gjest Wita Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 20.068 skritt her. Jeg regner med at det ikke blir så mange fler de siste 10 minuttene. Du da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260569-pontiac/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 God morgen du Grattis og fy flate!!! Har du fløyet som en gal i hele går eller? *ler* Tok av med telleren når jeg la meg i går og da sto den på 5425! Prøvde å "leve normalt" i går, gikk ikke mer enn jeg ville gjort uten teller, og dette ble altså resultatet. På jobben var en grei, rolig dag med litt tripping hit og dit, hjemme skjer det ikke så mye. Men det var da vanvittig lite eller? Hva har du gjort for å komme opp i så mange skritt da? *ler* Den er på nå igjen, så får vi se hvilke svingninger det er i løpet av uka. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260569-pontiac/#findComment-2080614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 God morgen du Grattis og fy flate!!! Har du fløyet som en gal i hele går eller? *ler* Tok av med telleren når jeg la meg i går og da sto den på 5425! Prøvde å "leve normalt" i går, gikk ikke mer enn jeg ville gjort uten teller, og dette ble altså resultatet. På jobben var en grei, rolig dag med litt tripping hit og dit, hjemme skjer det ikke så mye. Men det var da vanvittig lite eller? Hva har du gjort for å komme opp i så mange skritt da? *ler* Den er på nå igjen, så får vi se hvilke svingninger det er i løpet av uka. Jeg kan prøve å huske dagen så godt som mulig. Sto opp lagde frokost, ordnet minstemor og meg. Slike vanlige ting man gjør om morgenen. Kjørte minstemor til barnehagen, dro deretter på Riksen til kontroll med sønnen min. Ble litt tråkking i korridorene der. Kjørte deretter sønnen min hjem, tok buss til jobb, men isteden for å ta bussen helt frem, gikk jeg av tidligere så jeg fikk 10-15 min. rask gange til jobben. Jeg var på jobben 10.20 (Vanligvis begynner 10.00) Jeg har en stillesittende jobb, men jeg er ferdig 14.00. I går gikk jeg fra jobben 14.20. Jeg dro deretter til Oslo City og Gunerius. Gikk litt frem og tilbake for jeg skulle finne meg en ring. Vanligvis etter dette ville jeg ha gått til barnehagen som er en halvtimes gåtur, men isteden gikk jeg til nederst i Bygdøy alle, litt nedenfor seven/elleven.Jeg tror jeg brukte rundt 45 min. på denne turen. Derifra tok jeg bussen hjem. Hentet bilen og kjørte tilbake til barnehagen. Dro hjem og spiste middag, Tråkket litt rundt i huset. La sammen klær. Ble trøtt og tok en liten middaslur. Sto opp og tråkket litt rundt.Satt litt forran pcèn, men bare litt. Dro med meg mannen min på en en rask gåtur på underkant av en time. På denne turen ble det ca 6000. skritt. Da jeg kom hjem hadde jeg over 16.000 skritt.Rask tur innom dol:) Så ble det litt pusling igjen med mating og legging av minstemor. Rask tur innom dol. Siden jeg hadde satt meg mål og nå 20.000 i går, gikk jeg enda en kveldstur. Ja, det var vel ganske detaljert;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260569-pontiac/#findComment-2080821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg kan prøve å huske dagen så godt som mulig. Sto opp lagde frokost, ordnet minstemor og meg. Slike vanlige ting man gjør om morgenen. Kjørte minstemor til barnehagen, dro deretter på Riksen til kontroll med sønnen min. Ble litt tråkking i korridorene der. Kjørte deretter sønnen min hjem, tok buss til jobb, men isteden for å ta bussen helt frem, gikk jeg av tidligere så jeg fikk 10-15 min. rask gange til jobben. Jeg var på jobben 10.20 (Vanligvis begynner 10.00) Jeg har en stillesittende jobb, men jeg er ferdig 14.00. I går gikk jeg fra jobben 14.20. Jeg dro deretter til Oslo City og Gunerius. Gikk litt frem og tilbake for jeg skulle finne meg en ring. Vanligvis etter dette ville jeg ha gått til barnehagen som er en halvtimes gåtur, men isteden gikk jeg til nederst i Bygdøy alle, litt nedenfor seven/elleven.Jeg tror jeg brukte rundt 45 min. på denne turen. Derifra tok jeg bussen hjem. Hentet bilen og kjørte tilbake til barnehagen. Dro hjem og spiste middag, Tråkket litt rundt i huset. La sammen klær. Ble trøtt og tok en liten middaslur. Sto opp og tråkket litt rundt.Satt litt forran pcèn, men bare litt. Dro med meg mannen min på en en rask gåtur på underkant av en time. På denne turen ble det ca 6000. skritt. Da jeg kom hjem hadde jeg over 16.000 skritt.Rask tur innom dol:) Så ble det litt pusling igjen med mating og legging av minstemor. Rask tur innom dol. Siden jeg hadde satt meg mål og nå 20.000 i går, gikk jeg enda en kveldstur. Ja, det var vel ganske detaljert;) He he, ja det var detaljert ja Hadde ikke satt meg noen mål jeg da, ville bare "leve normalt" for å se hvordan skrittene var da. Ikke særlig mye så du. I dag kan en begynne å lure på om telleren er helt i hundre for til nå har jeg bare 3516 skritt og jeg trodde jeg iallefall hadde beveget meg like mye som i går. Jeg kjører til og fra jobb jeg da, jobber for langt borte og begynner for tidlig for buss. Ikke flink til å gå tur heller, når en har vært i gang siden fem på morgenen så er det ganske deilig de tidene en kan sitte litt ned mellom mat, klesvask ol. Jeg fortsetter å ha på telleren iallefall, og skriver opp hver dag. Skal bli moro å se hva Lurveline får til når hun tar på sin 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260569-pontiac/#findComment-2081359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 He he, ja det var detaljert ja Hadde ikke satt meg noen mål jeg da, ville bare "leve normalt" for å se hvordan skrittene var da. Ikke særlig mye så du. I dag kan en begynne å lure på om telleren er helt i hundre for til nå har jeg bare 3516 skritt og jeg trodde jeg iallefall hadde beveget meg like mye som i går. Jeg kjører til og fra jobb jeg da, jobber for langt borte og begynner for tidlig for buss. Ikke flink til å gå tur heller, når en har vært i gang siden fem på morgenen så er det ganske deilig de tidene en kan sitte litt ned mellom mat, klesvask ol. Jeg fortsetter å ha på telleren iallefall, og skriver opp hver dag. Skal bli moro å se hva Lurveline får til når hun tar på sin Jeg har nok en fordel ved at jeg jobber såpass korte dager. Du har vel en ganske sittestillende jobb du også. I dag ligger jeg dårlig an i forhold til i går. 8.456 så langt. Jeg har ikke gått kveldstur enda og skal prøve å komme opp i 15.000 før dagen er over. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260569-pontiac/#findComment-2081621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har nok en fordel ved at jeg jobber såpass korte dager. Du har vel en ganske sittestillende jobb du også. I dag ligger jeg dårlig an i forhold til i går. 8.456 så langt. Jeg har ikke gått kveldstur enda og skal prøve å komme opp i 15.000 før dagen er over. Jobber med regnskap så med mellom 100 til 200 faktura om dagen så blir det en del sitting ja Og så er jeg liksom ikke helt i hundre når jeg kommer hjem heller, er oppe fem og ikke hjemme igjen før ca halv fem på efta. Da er det jo middag, og klær, og tingen og tangen. Så når jeg skulle klart å komme opp i 20000 aner jeg ikke *ler* Men jeg står på, får i allefall sett noen dager på hvordan det "ser ut". Så får vi se om jeg ikke får dratt meg i fletta og kommet meg opp i litt flere skritt etterhvert. Du ser ut til å ha blitt skikkelig kompis med dingsen du da, kjempebra. Synes du er kjempeflink 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260569-pontiac/#findComment-2081752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.