Gå til innhold

Stille tårer

Anbefalte innlegg

De renner så stille. Og alt er så rolig. Så uendelig rolig!

Tror aldri jeg har grått uten å være hysterisk før. Men nå renner de så lansomt, og kroppen er helt stille - neste som om den hvisker.

Tårer for den lille jenten. Tårer for den store voksne damen.

Ligger å venter på sovetid. Skulle ønske jeg kunne sove uten å sovne. Hater det, å måtte slippe taket ned i søvnen.

Får litt drahjelp av piller, men er alikevel en kamp hver kveld. Fordi jeg egentlig ikke vil.

Renner noen tårer for det og. Stille gråt. Visste ikke at det fantes.

Noen tårer for hjertet som våget å åpne en gløtt, men ble redd og smallt igjen.

For kroppen - vond og sliten av kampen mllom åpen og låst.

For hodet og kampen om Kontrollen, virkelihetene som blander seg, forvirringen. Tomheten og kaoset.

Noen tårer for det harde, kalde og for trange skallet som måtte på fordi verden plutselig ble fyllt av påminnelser.

Noen tårer, sinte tårer for krampene. Vil ha tilbake halsen min, pusten min.

Hvorfor MÅ de skrive så mange detaljer i avisene, på teksttv, nyhetne, rulletekst på bussen, overskrifter. De er over alt nå, de ekle ordene.

Håper det er over snart, så det blir værendes uti verden igjen, uten denne trange rustningen.

Puster stille. Det er MIN hals. Bare stille tårer i kveld. Snart sove. Klarer det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260580-stille-t%C3%A5rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skal er du der?.

Han tok meg igjen.

Jeg vil bare dø-hva skal jeg gjøre? Hvodan er en gravid kjerrring som meg en han vil ta? Jeg klarer ikke mere.....

Ja.. er her.. Prøver bare å holde ut. Trodde jeg ikke skulle bli hysterisk, men sånn ble det ikke. Bare hold ut du og! Det må gå på et vis dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260580-stille-t%C3%A5rer/#findComment-2080600
Del på andre sider

Ja.. er her.. Prøver bare å holde ut. Trodde jeg ikke skulle bli hysterisk, men sånn ble det ikke. Bare hold ut du og! Det må gå på et vis dette!

men jeg er ferdig. Trodde jeg skulle få fred da jeg er gravid og stygg. Seriøst dette er too much. Hvor mye skal jeg tåle?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260580-stille-t%C3%A5rer/#findComment-2080601
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei på du. Er selv politi. Det spiller ingen rolle om hans far jobber i politiet. Gjør det du må, og ikke minst, bør. For sånne karer bør taes..

dete er en bekreftelse på at systemet er ikke funker, og at jeg ikke lenger er sterk nok. Håper dere andre har mer styrke enn meg- ønsker dere alle det beste.

klem fra en som prøvde i det legste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260580-stille-t%C3%A5rer/#findComment-2080613
Del på andre sider

Hei Skal er du der?.

Han tok meg igjen.

Jeg vil bare dø-hva skal jeg gjøre? Hvodan er en gravid kjerrring som meg en han vil ta? Jeg klarer ikke mere.....

"Skal" er i en vanskelig fase selv, jeg tror du gjør klokt i å henvende deg til din primærlege/smi/dixi/politi for hjelp. Du er gravid og må bære ansvaret for 2 liv, tenk deg om og forsøk å skaff deg hjelp fremfor å skrive farvel- innlegg og dope deg ned. Der finnes hjelp, ta i mot den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260580-stille-t%C3%A5rer/#findComment-2082451
Del på andre sider

jeia1365380317

Hei Skal er du der?.

Han tok meg igjen.

Hei på deg,vennen, du har det ikke lett nå om dagen skjønner jeg, det er ikke rett, det er du som burde ha fått leve et skrekkfritt liv, om ikke annet :) Det er det som er så forferdelig med slike saker, de er ikke over når den fysiske smerten forsvinner, da begynner det helvete i den psykiske værden! Den som kan å forestille seg hva som "kunne" skjedd, og hva som "kan" skje, dette tar lang tid, og det er vi som betaler den prisen, hver dag, så heldighis, blir det lysere og lysere i sinnet, men som sagt, det tar tid! Jeg har erfart det en gang før, og nå har jeg det over meg igjen:( Men jeg vet nå at jeg vil klare å finne min vei ut, det gjør vi alle, omsider, i hvært våres tempo, man bruker den tid mann trenger!

Vet ikke om dette ble så oppløftene, men vit at det å skrive det ned, få det ut, det er den rette, en av de rette, veiene å gå :)

Ikke la han vinne, for duds skyld ikke lev resten av livet i redsel for han, da er det du som fengsles ikke han! .Sier jeg og tørr ikke gå ut alene...mrn det vil komme , bare ikke riktig ennå:) Kjempe kos til deg Sør, hold ut, det gjør du for at ikke han skal få tilfredsstillelsen av å ha knekt deg, det som han har gjort var ikke din feil, la han ikke få deg til å ødelegge for deg selv, du må selv bli din egen vokter, bli din egen beste venn, den som gjør ALT for nettopp deg :) klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260580-stille-t%C3%A5rer/#findComment-2084148
Del på andre sider

jeia1365380317

Hei på deg,vennen, du har det ikke lett nå om dagen skjønner jeg, det er ikke rett, det er du som burde ha fått leve et skrekkfritt liv, om ikke annet :) Det er det som er så forferdelig med slike saker, de er ikke over når den fysiske smerten forsvinner, da begynner det helvete i den psykiske værden! Den som kan å forestille seg hva som "kunne" skjedd, og hva som "kan" skje, dette tar lang tid, og det er vi som betaler den prisen, hver dag, så heldighis, blir det lysere og lysere i sinnet, men som sagt, det tar tid! Jeg har erfart det en gang før, og nå har jeg det over meg igjen:( Men jeg vet nå at jeg vil klare å finne min vei ut, det gjør vi alle, omsider, i hvært våres tempo, man bruker den tid mann trenger!

Vet ikke om dette ble så oppløftene, men vit at det å skrive det ned, få det ut, det er den rette, en av de rette, veiene å gå :)

Ikke la han vinne, for duds skyld ikke lev resten av livet i redsel for han, da er det du som fengsles ikke han! .Sier jeg og tørr ikke gå ut alene...mrn det vil komme , bare ikke riktig ennå:) Kjempe kos til deg Sør, hold ut, det gjør du for at ikke han skal få tilfredsstillelsen av å ha knekt deg, det som han har gjort var ikke din feil, la han ikke få deg til å ødelegge for deg selv, du må selv bli din egen vokter, bli din egen beste venn, den som gjør ALT for nettopp deg :) klem fra

Sorry, må bare rette : sør, skal være SKAL :)

Sorry :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260580-stille-t%C3%A5rer/#findComment-2084184
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...