Gå til innhold

Frustrert....litt langt,men fint at du orker!

Anbefalte innlegg

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Stakkars deg! For en syk syk mann du har! Han kan ikke være helt riktig klok!

Virker mega egoistisk og tenker kun på seg selv.

At han ikke skjønner at det beste for hans sønn er om sønnen har det bra med det også!

Tenk hvilken følelse gutten kommer til å få hvis du plutselig blir borte hver gang han bor der. Huff at enkelte mennesker kan være så hensynsløse!

At du har orket å holde på dette! Er nok lurt å få han med til et familievernskontor, så noen kan få åpnet opp gluggene hans litt. Han skader jo gutten sin på denne måten.

Ære være deg for at du har funnet deg i dette, håper det kan endre seg så også du kan leve normalt.

Ønsker deg veldig lykke til! :-)

Takk for lykkeønskningen =)

Jeg bare aner ikke hvordan dette skal gå...

Og jeg aner ikke hvordan jeg selv får det hvis det fortsetter slik...

Akkurat nå er jeg dønn sliten av dette trekløveret...

Skrevet

I normale forhold skal det gå an å bry seg...for at en vil hverandre det beste...

I vårt forhold så er dette ikke normalt...

Så jeg må desverre være helt likegyldig ovenfor gutten...sånn at mannen min ikke klikker helt...

Det er meg det går utover da...

Men jeg kjenner det går utover meg med å være død og likegyldig også...for det er ikke sånn jeg egentlig er...

Det er ikke bare deg det går utover. Dette må jo gå utover gutten også.

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Det er ikke bare deg det går utover. Dette må jo gå utover gutten også.

Ja...det gjør nok desverre det..

Det kan ikke være sundt for han...

Skrevet

Siden jeg ble stille og "død" har han virket fornøyd...

Nå får jo han og gutten "være i fred"...som om jeg ikke var der...

Kanskje han syns at det er greit at "rivalen" er død?

Sykt,spør du meg!

Det er ikke sånn det skal være..

Ikke i et normalt familieforhold...

Nei, det er definitivt ikke et normalt familieforhold.

Hvorfor skal han fryse ut deg - kona hans?

Jeg hadde nok hatt en skikkelig alvorlig prat med ham og spurt hvorfor du ikke får være et fullverdig medlem av familien hans. Om han virkelig mener at du er en dårlig omsorgsgiver (selv om han synes det er greit at du er barnevakt). Si at du faktisk krever å få være "med". Det er uholdbart å holde deg utenfor!

Hvordan er forholdet dere i mellom når gutten ikke er der?

Skrevet

Jeg har ingen erfaring eller råd å komme med, men må si jeg måper over det du skriver.. stakkars deg, hvordan holder du ut dette..?

Hvordan kan en mann nekte sin kone og sønn å ha et normalt, vennskapelig forhold? Skal du liksom bare ignorere gutten?

Håper du får hjelp fra de andre som svarer, dette kan da ikke fortsette..!!

Skrevet

Jo,vi har det bra mellom meg og mannen når gutten ikke er hos oss...

Jeg blir litt lettere i kroppen med en gang han kommer seg til sengs om kvelden...men det er som regel ikke før i halv-ellevetida...

Da er jeg så knytt at jeg trenger lang tid for å "knute" meg opp...

Men vil det si at du klarer å leve normalt med mannen din i ukene gutten ikke er der, og glemme hvordan han ellers oppfører seg?

I så fall kan det se ut som du er inne i et farlig spor...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...