Gjest IA-arbeidstaker Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hvordan er IA-avtalen igjen? Hvis man var sykmeldt for 20 dager siden (i en uke), og så blir syk i to dager, kan man da skrive egenmelding? 0 Siter
Gjest tror jeg Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hvis du var sykemeldt, dvs av lege, så er det ikke problem med egenmelding nå. Hvis du hadde egenmelding sist også, så tror jeg det er 16 dager som må gå mellom hver egenmelding. Med IA har du 24 dager på egenmelding i løpet av et år, derav maks 8 dager på hver egenmelding. 0 Siter
Elis31 Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hvis du var sykemeldt, dvs av lege, så er det ikke problem med egenmelding nå. Hvis du hadde egenmelding sist også, så tror jeg det er 16 dager som må gå mellom hver egenmelding. Med IA har du 24 dager på egenmelding i løpet av et år, derav maks 8 dager på hver egenmelding. Jeg trodde at IA ikke hadde slike regler at det må ha gått et vist antall dager siden sist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.