Caloni Makaroni Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg bruker scroll-knappen på musa når jeg blar nedover nettsider. Jeg merket for en stund siden at sidene rullet så tregt, så jeg sjekket innstillingene, og der sto det at den skal rulle 1 hakk per gang. Jeg forandret det til 3 hakk, trykket "bruk" og "ok". Men hver gang jeg restarter PC'en, så er den tilbakestilt til 1 hakk! Hva er feil? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hvis du har Logitech, så kan det hende at du må stille det inn hver gang. Jeg har det samme problemet på stasjonærpcen, har trådløs mus. Irriterende. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Hvis du har Logitech, så kan det hende at du må stille det inn hver gang. Jeg har det samme problemet på stasjonærpcen, har trådløs mus. Irriterende. Trådløs Logitech, ja..Men jeg kan da virkelig ikke huske at det har vært sånn før? Jeg har hatt den i kanskje 3-4 år, og det er først nå de siste ukene at det har begynt å irritere meg at den bare ruller ett hakk av gangen, det ville jo være pussig om det plutselig skulle irritere meg etter så lang tid? Den må ha rullet 3 hakk før..Irriterende, ja! Håper noen andre kloke DOL'ere kan hjelpe oss 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Trådløs Logitech, ja..Men jeg kan da virkelig ikke huske at det har vært sånn før? Jeg har hatt den i kanskje 3-4 år, og det er først nå de siste ukene at det har begynt å irritere meg at den bare ruller ett hakk av gangen, det ville jo være pussig om det plutselig skulle irritere meg etter så lang tid? Den må ha rullet 3 hakk før..Irriterende, ja! Håper noen andre kloke DOL'ere kan hjelpe oss Min har vært sånn siden jeg fikk den, fikk den til jul i 2005. Utrolig gørr at innstillingene ikke "tar" selv om jeg lagrer dem før jeg slår av. :/ 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Min har vært sånn siden jeg fikk den, fikk den til jul i 2005. Utrolig gørr at innstillingene ikke "tar" selv om jeg lagrer dem før jeg slår av. :/ Men innstillinger som pekerhastighet lar seg jo lagre hos meg. Gjør den ikke det hos deg? Pussige greier, dette her... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Men innstillinger som pekerhastighet lar seg jo lagre hos meg. Gjør den ikke det hos deg? Pussige greier, dette her... Ja, alt annet enn scrollinga blir lagret, utrolig mystisk. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Ja, alt annet enn scrollinga blir lagret, utrolig mystisk. Jeg tror jeg skjønte akkurat den delen nå. Jeg koblet nemlig akkurat ut Logitech-musa, og bruker touchpaden. Og nå forsvant "scrollealternativet" fra musinnstillingene. Kort sagt,- pekerhastighet og mye annet har med touchpad -og- eventuell stasjonær mus å gjøre, mens scrollealternativet kun har med den stasjonære musa å gjøre. Så da handler det mer om at det er Logitechmusa som på et eller annet vis klarer å nullstille det der for hver gang, virker det som...hm... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.