Caloni Makaroni Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 http://tinyurl.com/vobnr For det første: Flott at vekterne kom jenta til unnsetning! Men jeg reagerte på en uttalelse i artikkelen: "Justismyndighetene i Storbritannia vurderer å gjøre det straffbart å ha sex med personer med promille, sier han." Hm. Good luck. Hvordan i all verden skal den der loven kunne håndheves? Nå er det slutt med rødvin til maten på fredagskvelden, folkens! 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Både du og birdie (tp tråder lenger ned) er litt sene på'n, for dette ble debattert i en tråd lenger ned i går eller i forigårs! ;-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Både du og birdie (tp tråder lenger ned) er litt sene på'n, for dette ble debattert i en tråd lenger ned i går eller i forigårs! ;-) Oh. Og jeg som pleier å irritere meg over folk som ikke gidder å lese trådene nedenfor før de linker til aktuelle artikler *gremmes* Jaja...jeg sov bare 2,5 timer i natt, er det gyldig grunn til å være litt sløv? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 Både du og birdie (tp tråder lenger ned) er litt sene på'n, for dette ble debattert i en tråd lenger ned i går eller i forigårs! ;-) Ja, der ser jeg birdie sin. Hihi, måtte lete lenge jeg nå! Litt festlig at h*n hadde sammenliknet det med fredagsvinen h*n også! 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Oh. Og jeg som pleier å irritere meg over folk som ikke gidder å lese trådene nedenfor før de linker til aktuelle artikler *gremmes* Jaja...jeg sov bare 2,5 timer i natt, er det gyldig grunn til å være litt sløv? Null problem! :-) Der ER lov å ikke "bo" på dol hele tiden og derfor gå glipp av tråder! ;-) 0 Siter
Debra-irl Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Ha ha ha. Gubben skal på død og liv skjenke meg for å ha seg litt. Nå kan jeg skjenke meg selv for å slippe. Ha ha ha ha. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Det der er jo absurd. Neste gang jeg har sex i beruset tilstand kan jeg med andre ord anmelde jenta? Altså: Hvis lovforslaget blir noe av her. Hehe, morsomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.