Gå til innhold

Interessant lovforslag...

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

http://tinyurl.com/vobnr

For det første: Flott at vekterne kom jenta til unnsetning! Men jeg reagerte på en uttalelse i artikkelen:

"Justismyndighetene i Storbritannia vurderer å gjøre det straffbart å ha sex med personer med promille, sier han."

Hm. Good luck. Hvordan i all verden skal den der loven kunne håndheves? Nå er det slutt med rødvin til maten på fredagskvelden, folkens! ;)

Skrevet

Både du og birdie (tp tråder lenger ned) er litt sene på'n, for dette ble debattert i en tråd lenger ned i går eller i forigårs! ;-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Både du og birdie (tp tråder lenger ned) er litt sene på'n, for dette ble debattert i en tråd lenger ned i går eller i forigårs! ;-)

Oh. Og jeg som pleier å irritere meg over folk som ikke gidder å lese trådene nedenfor før de linker til aktuelle artikler *gremmes*

Jaja...jeg sov bare 2,5 timer i natt, er det gyldig grunn til å være litt sløv? ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, der ser jeg birdie sin. Hihi, måtte lete lenge jeg nå! Litt festlig at h*n hadde sammenliknet det med fredagsvinen h*n også! :o

Skrevet

Oh. Og jeg som pleier å irritere meg over folk som ikke gidder å lese trådene nedenfor før de linker til aktuelle artikler *gremmes*

Jaja...jeg sov bare 2,5 timer i natt, er det gyldig grunn til å være litt sløv? ;)

Null problem! :-) Der ER lov å ikke "bo" på dol hele tiden og derfor gå glipp av tråder! ;-)

Skrevet

Ha ha ha. Gubben skal på død og liv skjenke meg for å ha seg litt. Nå kan jeg skjenke meg selv for å slippe. Ha ha ha ha.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der er jo absurd.

Neste gang jeg har sex i beruset tilstand kan jeg med andre ord anmelde jenta?

Altså: Hvis lovforslaget blir noe av her.

Hehe, morsomt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...