Gjest Wita Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Fikk et ubesvart anrop før jul og det sto "ingen nummer" Det samme skjedde i går. Er det noen måte å finne ut hvem som har ring meg? Er litt nysgjerrig nå. 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 nope -det er umulig - du må nok gå med tlf på deg. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 nope -det er umulig - du må nok gå med tlf på deg. Ah, jeg blir jo så nysgjerrig:) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hvis nummeret ikke kommer opp er det stort sett selger, utlandet, boks eller noen som har hemmelig nr, men dette vet jo alle..Eneste jeg kan bidra med er at "ingen nummer" oftest er innenlands, står det derimot "ukjent nummer" er det ofte utlandet. Uten at det bidro noe særlig vil jeg tro..;-) Bare noe en nyssgjerrig sjel har lært seg å differansiere med årene. 0 Siter
Gjest selvfølgelig gjør du ikke det Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Selvfølgelig kan du ikke finne ut av det ..... sier seg selv vel Det er garantert en eller annen telefonselger, det er jo bare de som ringer med skjult nummer til oss iallefall. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Ah, jeg blir jo så nysgjerrig:) Sikkert bare en telefonselger! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Sikkert bare en telefonselger! Da var det like greit at jeg ikke var i nærheten av telefonen:) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Om dette skjer ofte, og det plager deg, er det faktisk mulig for telefonselskapet å finne ut av det. Du får neppe opplysninger om hvem det er, men telefonselskapet kan sperre vedkommende fra å ringe deg. Dette skjedde min mor for et par år siden, og hun har ikke blitt plaget senere, men den gangen var det så alvorlig at politiet ble koblet inn. Om det bare er nysgjerrigheten din som plager deg, må du nok svare telefonen neste gang. =) Som de andre sier, det er mest sannsynlig en selger =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.