Gå til innhold

Islam: guttegjenger og paranoia? Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min kampanje mot islamisering er det etterlyst dokumentasjon på at jeg ikke er paranoid. PS: En kriminell følte seg uskyldig og forfulgt av politiet, spesielt han som hadde mer enn 100 straffesaker på

seg. Islamistene har flere hundre tusen saker på seg, likevel påstår noen at de blir forfulgt og mistenkeliggjort. "Selv om vi krever å få politisk innflytelse uten demokratisk valgte representanter, så har muslimene rett til å bli hørt og vi har rett til å ikke kommentere andre muslimers handlinger."

Da linkene er ganske lange, høyreklikk i lista på tittel og velg "Åpne i nytt vindu" Eller "Åpne i ny fane", så blir vinduet mye bredere. Jeg kunne "shurle" alle sammen, men armen min er uvenner med musa.

En god venn har samlet noen linker som er debatterte og godt festet i nyhetsbildet:

" ....skilsmisser skal godkjennes av en imam, at imamer skal gi muslimske barn i kommunale skoler

separat undervisning i morsmål og islam, og at gutter og jenter skal ha atskilt svømmeundervisning. Sveriges muslimske forbund har 70.000 medlemmer. "

http://www.bt.no/utenriks/article264167.ece

Fotball uten øl vil de ha. Og egen muslimsk dag på tivoli uten alkohol, svinekjøtt, gambling (tombola)

og vantro.

http://www.nrksport.no/fotball/4809844.html

"Hvis ikke de kan gi oss beskyttelse, må vi søke støtte hos muslimske land og organisasjoner. Der blir sikkert en boikott mot Danmark, sier talsmannen, Mahmoud Aldebe."

http://www.bt.no/utenriks/article240676.ece

"Det er ikkje berre vestlege ikkje-muslimar som skal vise respekt for islam. Muslimar må også syne at

dei respekterer grunnprinsippa i vestlege demokrati. Ikkje alle gjer det. Kan ein føre dialog med dei?"

http://www.forskning.no/Artikler/2006/april/1145969564.13

"De som ber om hjelp kommer fra Asia, Afrika og Europa og det er mennesker fra alle religioner. "

http://idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=9995

"Forsvarer bruk av uekte tegninger som ble vist frem, selv om de fleste av tegningene aldri har vært trykket i noen danske medium.

- Dette er ikke feilaktige tegninger, det har vi sagt mange ganger, sier imam Ahmed Akkari som representerer de 29 organisasjoner som skal ha underskrevet et protestopprop. - Bildene er utelukkende

blitt brukt som eksempler på svar som muslimer har fått når de har deltatt rolig og fredelig i debatten, sier Akkari. "

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=301564

Sheikh Mahboub-ul-Rahman er norges representant:

http://en.wikipedia.org/wiki/European_Council_for_Fatwa_and_Research

Runar Søgaard ber for sitt liv:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/04/23/429610.html

Blog, La Kimpolina : "Svenskerne har selv bedt om det. Nu må de vel være stolte og tilfredse. Deres drøm om det “multikulturelle” samfund er gået i opfyldelse, fuldstændig som de har arbejdet så hårdt for, at det skulle."

http://www.liberator.dk/debatforum/display_message.asp?mid=82829

"Hvis tegningerne bliver trykt, og den svenske regering ikke kan give muslimerne beskyttelse, må vi søge støtte hos muslimske lande og organisationer.

-Det bliver sikkert en boykot som den, der bliver ført mod Danmark, siger talsmanden for "Sveriges Muslimske Forbund" Mahmoud Aldebe."

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/02/02055000.htm

Islamsk speidergruppe? Javisst.

http://www.speiding.no/debatt/?id=6535;forum=Meningsfella

Menn blinde av begjær i badet, slik islamistene påstår? Neppe.

http://www.kvinderforfrihed.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=86&Itemid=2

Trygve Lie statuen som symbol:

http://www.odin.dep.no/odinarkiv/norsk/brundtlandIII/ud/taler/032005-090096/dok-bn.html

Og som mål for islamister i Norge. Det skal bemerkes (siden det ikke er nevnt av pressen) at det krevde

15 mann, et tau og en bil for å velte den. Tilskuere måtte jages vekk, og politiet glimret med sitt fravær i 30 min på tross av flere oppringninger til sentralen. "Guttene" var veldig store for alderen, og minst e n hadde sertifikat:

http://fil.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.827480

At det beviser noe? Både ja og nei, men det sannsynliggjør at jeg kanskje ikke er så paranoid, i hvert fall at jeg ikke er helt alene om bekymringen.

Hva syns du etter å ha lest alle disse linkene?

Skrevet

Hva jeg synes?

Først syntes jeg at du måtte ha ufattelig lite å gjøre :)

Etterpå så jeg at det var noen som hadde samlet alle disse linkene fra før...

Beklager, men jeg orket ikke å begynne å lese dem engang.

Skrevet

Hva jeg synes?

Først syntes jeg at du måtte ha ufattelig lite å gjøre :)

Etterpå så jeg at det var noen som hadde samlet alle disse linkene fra før...

Beklager, men jeg orket ikke å begynne å lese dem engang.

Så du syns det er et ork?

Du får ta deg en valium og legge deg nedpå litt.

:-)

Skrevet

Så du syns det er et ork?

Du får ta deg en valium og legge deg nedpå litt.

:-)

Har ikke tid,- verken til å lese alle linkene, eller legge meg nedpå...

Men kanskje en valium?

Er på jobb....

Skrevet

Prøv tinurly, eller hva det nå er det heter... Dette er jo nesten umulig å lese.

Skrevet

Prøv tinurly, eller hva det nå er det heter... Dette er jo nesten umulig å lese.

Åpne i egen fane. Som jeg skriver i meldingen som du ikke har lest.

Gjest såååååå laaaaaaaaangt *sukk*
Skrevet

Hvem tror du vi er?

Orker ikke gjennom slike endeløst lange innlegg. Sorry, Keinstein.

Plaster på såret - kommentar til første link:

Ingen tvil om at særregler for muslimer er forsøk på snikinnføring av islamske lover.

Skrevet

Hvem tror du vi er?

Orker ikke gjennom slike endeløst lange innlegg. Sorry, Keinstein.

Plaster på såret - kommentar til første link:

Ingen tvil om at særregler for muslimer er forsøk på snikinnføring av islamske lover.

Jeg burde skrevet om krav om særlover. Det som kreves i Sverige er at imamen i moskeen skal få rett til å prøvee å forhindre skilsmisser mellom muslimer. Lederen sier at "vi vil ikke ha noen skilsmissebarn". De forsøker å innføre et totalitært system kun for muslimer. En ny stat i staten, antagelig fritt for hunder, griser, nakenhet, alkohol, demokrati, ytringsfrihet, kvinnefrihet og annen frihet. Et middelaldersamfunn tuftet på tusen år gamle stammeprinsipper og overtro med de selvutnevnte halvgale prestene på toppen.

Gjest såååååå laaaaaaaaangt *sukk*
Skrevet

Jeg burde skrevet om krav om særlover. Det som kreves i Sverige er at imamen i moskeen skal få rett til å prøvee å forhindre skilsmisser mellom muslimer. Lederen sier at "vi vil ikke ha noen skilsmissebarn". De forsøker å innføre et totalitært system kun for muslimer. En ny stat i staten, antagelig fritt for hunder, griser, nakenhet, alkohol, demokrati, ytringsfrihet, kvinnefrihet og annen frihet. Et middelaldersamfunn tuftet på tusen år gamle stammeprinsipper og overtro med de selvutnevnte halvgale prestene på toppen.

stemmer nok det.

I en tidligere tråd ville "motis" forby islam. Har grublet en del over det etterpå. Det er unødvendig fordi. I prinsippet er nesten alle islams utvekster allerede ulovlige etter norsk lov. F.eks. dimmipenger er pengeutpressing/torpedovirksomhet.

Islam er i prinsippet en oppskrift på en kombinasjon av mafiavirksomhet og terrorvirksomhet. Problemet her er at myndighetene er preget av snillisme og feiltolker lovene fordi muslimer skjuler seg bak religionsfrihet. Så kommer ingen reaksjon mot islamsk mafiavirksomhet.

Skrevet

stemmer nok det.

I en tidligere tråd ville "motis" forby islam. Har grublet en del over det etterpå. Det er unødvendig fordi. I prinsippet er nesten alle islams utvekster allerede ulovlige etter norsk lov. F.eks. dimmipenger er pengeutpressing/torpedovirksomhet.

Islam er i prinsippet en oppskrift på en kombinasjon av mafiavirksomhet og terrorvirksomhet. Problemet her er at myndighetene er preget av snillisme og feiltolker lovene fordi muslimer skjuler seg bak religionsfrihet. Så kommer ingen reaksjon mot islamsk mafiavirksomhet.

Minn meg på hva det var "vi" skulle kjempe for...

Var det ikke ytringsfrihet, demokrati, rettsstat og religionsfrihet? Menneskerettigheter?

Det du skriver minner jo mest om Taliban.

Gjest Peter_panders
Skrevet

Utrolig nok er jeg lei.Både europa og norges fremtid er dyster.Like greit å konsentrere seg om viktigere ting som hva man skal ha til middag eller om liverpool vinner premier leauge.Når man ikke kan gjøre noe med fremtiden får man bare akseptere den og slå seg til ro med at det som skjer vil skje.Trist ,for det kommer generasjoner etter oss også.

Skrevet

stemmer nok det.

I kveld fikk jeg en aha-opplevelse da sentrale islamister i GB hevdet at drapstrusler må gå under ytringsfrihet. En mann er i ferd med å dømmes for å oppfordre til drap, da han ropte med megafon utenfor den danske ambassaden i London at "danskene må betale med blod". På plakatene sto det at "De som fornærmer profeten skal halshugges" I Oslo for 15 år siden ropte demonstrantene drapstrusler mot nordmenn, på arabisk og urdu.

Merkelig at de ikke roper på norsk når de truer nordmenn? Men det er nok ikke nordmenn de vil nå med trusler, men sine egne med oppfordringer til hat. Så lenge de vantro kan melkes, så får de leve, men er de vantro frekke mot profeten så må de drepes likevel.

Forresten så glemte jeg også å skrive at speidern har fått egne muslimske tropper, det står i en av debattinnleggene under linken. Mekelig at vi vil avskaffe den kristne formålsparagrafen i speidern, og så svarer muslimene med å danne sine egne. Tydelig at de vantro skal vekk og islam inn.

Skrevet

Utrolig nok er jeg lei.Både europa og norges fremtid er dyster.Like greit å konsentrere seg om viktigere ting som hva man skal ha til middag eller om liverpool vinner premier leauge.Når man ikke kan gjøre noe med fremtiden får man bare akseptere den og slå seg til ro med at det som skjer vil skje.Trist ,for det kommer generasjoner etter oss også.

Skal jeg gjette, så vil det opprettes muslimske enklaver på hvert kontinent. Det fins allerede i Malmö, og to er i ferd med å dannes i Danmark. En egen dansk øy vil romme et religiøst sentrum med en kjempemoske betalt av Saudiske banker.

I GB trekker muslimene seg sammen og har allerede opprettet en egen "regjering" av standard nepotisk islamsk type. Egen domstol og flere ulike samfunnsfunksjoner.

Men krisesentere for kvinner, støttetjenste for homofile eller andre omsorgsfunkskjoner finnes ikke. Islam inneholderer ikke omsorg, men straffer, intoleranse og frykt. De sier de tar så godt vare på sine gamle i sin kultur, men de uten familie ender som tiggere eller sulter i hjel. Det snakker de ikke så høyt om. De skaper samfunn av kaster og familier. Er du i feil familie så er du dømt på livstid til fattigdom.

Gjest violsa
Skrevet

Minn meg på hva det var "vi" skulle kjempe for...

Var det ikke ytringsfrihet, demokrati, rettsstat og religionsfrihet? Menneskerettigheter?

Det du skriver minner jo mest om Taliban.

når skal du kritisere og forsvare at han som voldtok meg enda er der ute . Han er dømt til 3 og 6 mnd fengsel. I juni Han går fri enda . Og politiet gidder ikke leite etter han engang fordi han ikke er "farlig". du får leve i ditt mulitukulturelle helvete. Jeg er blitt beriket nok. Og det tror jeg andre er også.

les på islam.no og di vil se at dett eer et holdningsproblem. Ikke bære et krek som du liker å kalle de.

UndrendePåDetMeste
Skrevet

når skal du kritisere og forsvare at han som voldtok meg enda er der ute . Han er dømt til 3 og 6 mnd fengsel. I juni Han går fri enda . Og politiet gidder ikke leite etter han engang fordi han ikke er "farlig". du får leve i ditt mulitukulturelle helvete. Jeg er blitt beriket nok. Og det tror jeg andre er også.

les på islam.no og di vil se at dett eer et holdningsproblem. Ikke bære et krek som du liker å kalle de.

Men, det er nå en gang slik at de færreste gjør sånn.

Det er ikke noe flere blant de kristne som gjør sånn heller.

I deres land er det vi kristne som blir kalt voldtektsmenn osv.

Det er ikke religionen til dem som gjør sånn det er noe feil med.

Det er guttekulturen som noen ganger blir dyrket frem i guttegjenger.

Jeg mener, jeg kjenner til guttegjenger som er fullstendig norske, som også gjør sånn som dette... Politiet klarer nok ENDELIG å ta en av dem, men det er ikke bevis nok mot resten av dem på tross av "ryktene" som går.

Så det er ikke religionen, men guttekulturen som noen ganger vokser frem i gjengene. Det har ikke noe med islam å gjøre, for de her i byen er overhodet ikke noe annet enn bleke hvite nordmenn.

Uansett så er det utrolig vondt for dem det går ut over, og da er det ikke bondt pga religionen, men at handlingen i seg selv er forferdelig stygg...

Skrevet

Jeg mener du har rett i at problemet ligger i holdninger til kvinner, kultur og aksept blant de menn som omgås hverandre, og de kvinner som befinner seg i deres makt.

Den eneste måten å unngå problemer med denne primitive kulturen er å holde seg langt vekk fra de som utøver den, og holde dem langt vekk fra deg. Det er ingenting vi andre kan gjøre.

Skrevet

Men, det er nå en gang slik at de færreste gjør sånn.

Det er ikke noe flere blant de kristne som gjør sånn heller.

I deres land er det vi kristne som blir kalt voldtektsmenn osv.

Det er ikke religionen til dem som gjør sånn det er noe feil med.

Det er guttekulturen som noen ganger blir dyrket frem i guttegjenger.

Jeg mener, jeg kjenner til guttegjenger som er fullstendig norske, som også gjør sånn som dette... Politiet klarer nok ENDELIG å ta en av dem, men det er ikke bevis nok mot resten av dem på tross av "ryktene" som går.

Så det er ikke religionen, men guttekulturen som noen ganger vokser frem i gjengene. Det har ikke noe med islam å gjøre, for de her i byen er overhodet ikke noe annet enn bleke hvite nordmenn.

Uansett så er det utrolig vondt for dem det går ut over, og da er det ikke bondt pga religionen, men at handlingen i seg selv er forferdelig stygg...

Sitat: Jeg mener, jeg kjenner til guttegjenger som er fullstendig norske, som også gjør sånn som dette.

Gjør hva? gruppevoldtar jenter?

Ærlig talt, dette er et fenomen som til nesten 100% dreier seg om innvandrere og deres ukultur. Selv var jeg over 20 første gang jeg hørte om dette i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...